Skocz do zawartości

Johann2150

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Johann2150

Informacje

  • Imię
    Jan
  • Miasto
    Toruń

Auto

  • Model
    A3 8L
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    XT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Johann2150

0

Reputacja

  1. Przeglądając testy opon letnch wulkanisty czy jakiegoś innego niepowiązanego z nikim blogera można dojść jednak do odmiennego zdania. W sumie nawet w komentarzach ludzi piszą że lepszy nowy nawet chińczyk niż używka. W sumie można by się i z tym nawet zgodzić no ale pod warunkiem że ta używka premium ma mniej niż 6mm głębokości bieżnika. W auto świecie czy gdzieś był kiedyś ranking opon i wpływ głębokości bieżnika na długość drogi hamowania, no i teoretycznie im wyższy bieżnik tym krótsza droga. Zetexy to marka wypromowana przez oponeo, również dobrze mogłyby być to firemaxy, minervy czy achillesy Ale muszę się z Tobą Łukasz zgodzić w jednej kwestii, też nie lubię przepłacać i czasami wolałbym Kormorana czy Dębicę. Chociażby ta Dębica presto uhp2 czy hp to już całkiem dobre opony. Z kormoranami jest trochę gorzej bo w najlepszym przypadku mają etykietę CC.
  2. Tutaj filmik zeetextów o których wspominasz. A co do Firemaxów to może chodziło o Firestony?
  3. Kumho 76dB głośności czyli 3-4 razy głośniejsze od takich 70-71dB czyli raczej na NIE. W rozmiarze 225/35 r19 mogę polecić (w nawiasie linki do recenzji i testów): Falkena azenis fk510 (http://www.falkentire.com/tires/passenger-car-tires/azenis-fk510-tire EN lub http://wulkanista.pl/falken-azenis-fk510/ PL) Fuldę Sportcontrol 2 (http://wulkanista.pl/fulda-sportcontrol-2/) Yokohama Advan Fleva V701 (http://www.yokohama-online.pl/opis-produktu/items/77) NOWOŚĆ Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 (http://wulkanista.pl/goodyear-eagle-f1-asymmetric-3/) Na nie również (poza kumho): - Falken Azenis FK453 - Bridgestone Potenza S001 - Vredestein Ultrac Vorti
  4. Nieśmiertelna biznesowa nokian 6310 lub 6310i. Uchwyt raczej nie oryginalnie montowany w salonie rozumiem tylko dokupiony i przykręcony na przysłowiowego wkręta?
  5. Moja żona 2 dni temu czyściła tapicerkę w aucie i w związku z tym że padał deszcz cały dzień zostawiła auto zamknięte. Dziś wchodzę i wali stęchlizną jakby coś mi w aucie zdechło albo ktoś podrzucił mi tygodniowe skarpety. Przestrzegam przed takimi akcjami.
  6. Po wyborze wnioskuję że w grę wchodzą raczej opony chińskie, ewentualnie klasy ekonomicznej, tak? Jeżeli tak, to propozycje kolegów o continentalach ts850 czy innych cudach nie będą Cię interesować, gdyż są to modele klasy premium. Z tańszych opon które powinny zmieścić się w planowanym budżecie mogę Ci polecić: Chińska alternatywa czyli Goodride SW608 to coś ale tan Twój Imporial tyle że Goodride sw608 ma dobra etykietę oraz czasami spotykany jest w testach opon zimowych czego nie można powiedzieć o tym belgijskim wynalazku. Nieśmiertelna Dębica Frigo 2 produkowana już od prawie 7 lat. Jak można przeczytać na blogu auto świata czy w załączonym linku jest to obok kormorana najpopularniejsza zimówka kupowana przez Polaków. Dębica Frigo 2 po 2014 roku zmieniła troszkę wzór bieżnika oraz parametry opony nie zmieniając nazwy na nową, dlatego opinie kierowców starszym modeli mogą być nieobiektywne Bridgestone LM-32 (klasa premium ale ze względu na starszy bieżnik dostępny w bardzo dobrej cenie, obecnie zastąpiony przez model lm001) Biedronkowy Kormoran Snowpro B2 (za chwile będzie dostępny w Biedronce, tania alternatywa, patrz żeby etykieta miała ocenę min. C przy zachowaniu na mokrej nawierzchni). W razie potrzeby lub jakiś pytań służę pomocą.
  7. Tutaj macie artykuł porównujący opony budżetowe, chińskie, używane i bieżnikowane. http://wulkanista.pl/tanie-opony-zimowe/ Dla leniwych: nowe budżetowe > nowe chińskie > używane premium > bieżnikowane > letnie Podsumowując, decydując się na tanie opony zimowe najlepszym rozwiązaniem są nowe opony bez względu na klasę. Decydujący wpływ ma wysokość bieżnika oraz mieszanka gumowa, która w przypadku opon bieżnikowanych znacznie różni się od oryginalnej gumy. Ja mam to samo na Barumach Polaris 3 (3 sezony bieżnik bez zmian), ale tutaj zakładam po prostu że wpływ ma właściwy moment założenia zimówek i ich zmiana na letnie (temperatura).
  8. Cześć wszystkim po kilku tygodniowej przerwie, którą spędziłem w warsztacie po awarii silnika i wymianie zawaszenia przedniego i termostatu
  9. A nie myślałeś żeby kupić nowszą wersję tych dunlopów? W sprzedaży jest już nie wiem od kiedy ale model SportMaxx RT 2 Całkiem spoko o nim artykul: http://wulkanista.pl/dunlop-sport-maxx-rt-2/ Prezentacja obszerna, więc na pewno jest info czym się różni od poprzednika i czy watro dopłacać parę groszy. Ciekawe jest to że niektóre opony mają tańsze nowsze swoje warianty (nawet jeżeli dopiero co pojawiają się na rynku) od starszych wersji. Trochę dziwny zabieg marketingowy bo niby jak magazyny mają pozbyć się "starych" opon kiedy na można kupić nowsza i to taniej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...