-
Postów
125 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Kris1909

Informacje
-
Imię
Kris
-
Miasto
Irlandia
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2013
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CJCB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
1043 wyświetleń profilu
-
Oh oczywiście, że znam Profesora, miłośnik motoryzacji przed duże M. Pamiętam filmik jak pokazywał i objaśniał quattro oraz wywiad w warsztacie gdzie naprawiają automaty, brawo i szacunek dla Chrisa 👏👏
-
Nie próbowałem jeszcze takiego środka do DPF, a4 2013 rok, wypalanie rzadko😅 już nie zwracam uwagi kiedy się wypala, muszę kiedyś zastosować👍
-
Jak kupiłem b8 miało 4 lata, do pracy 50km w jedną stronę, wypalanie co około 600-700km, po jakimś czasie całkiem temat olałem i dziś auto ma lat 10 do pracy mam 30km w jedną stronę, nie wiem dokładnie co ile się wypala, ale strzelam, że coś około 300-400km. Nie jest to w żadnym stopniu wypalanie częste, żebym miał się niepokoić, tak uważam, nigdy żadna kontrolka nie wyskoczyła. Jeżdżę aż się zacznie jakiś cyrk i będę sie martwić. A u kolegi jak często się wypala?
-
Dzięki, tak też robiłem przy zamienianiu ich, na wszelki wypadek wyjmowałem kluczyk i nawet światła na 0 dawałem😅
-
Przełożyłem żarniki ponownie i dzieje się to samo, tzn, po kilku sekundach gaśnie ten sam żarnik, napewno więc jest to sam żarnik, kupię 2 sztuki i wymienię, pozdro.
-
Olej zmieniłem 1.5 miesiąca temu, zalane 5l na bagnecie prawidłowy poziom to pomiedzy 0(min) 24(maks) i zaraz po wymianie wskazanie było 18, dziś sprawdzałem i spadło do 16 po przejechaniu 2500km, tak więc jak pisałem wcześniej 5l jest u mnie idealnie.
-
Dzięki serdeczne, z ciekawego zamienię je jeszcze raz, ale tym razem tak zostawię, jak będzie gasło lewe to na bank żarnik. Myśle, że temat wyczerpany, sporo się dowiedziałem, dzięki raz jeszcze i pozdrawiam.
-
Ja mam Anglika w IRL więc u mnie na odwrót. Po obejrzeniu YouTube gdzie wyjmowali lampe tam gdzie nie było dostępu w komentarzach ludzie sugerowali żeby wyjąc pudło z filtrem, mnie udało się dostać do żarnika bez wyjmowania pudła, tylko poluzowałem. Jeszcze pytanie o same żarniki. Zamieniłem je miejscami żeby upewnić się, że to żarnik padł i ten z drugiej strony działał. Po ponownej zamianie ku mojemu zdziwieniu ten wadliwy też świecił, jednak po kilku sekundach przestał. Wcześniej tego nie zauważyłem, że za każdym razem tak się dzieje, komunikat wyskakuje po kilku sekundach i światło przestaje działać, czy to jest normalne, w taki właśnie sposób kończy się xenon? Mój pierwszy to jest i jak pisałem w pierwszym poście, nie mam pojęcia. Auto ma 10 lat, ja posiadam je od 6 i jak do tej pory nie pamietam żeby się spaliła jakaś żarówka, Ok oprócz tej na zegarach to chyba żadna inna nie padła.
-
Nie odstajesz z wiedzą on Niemca z YouTube 👏 powiesz mi jeszcze czy sam sobie poradzę z wymianą?
-
Dziękuje, koleś naprawdę robi dobrą robotę. Osobiście skłaniam się ku NBL. A wiesz może jaką barwę światła mają oryginalne ksenony w a4 b8.5? NBL mają około 4400k natomiast CBI 6200k obie wersje Next gen.
-
No jasne, dzięki. Właśnie pare CBI D3S polecanych zakupie:) pozdrawiam. Znalazłem jeszcze coś takiego: OSRAM XENARC NIGHT BREAKER LASER next Generation 66340XNN-HCB różnica w cenie niecałe €30 za pare, znasz te żarówki? Jakieś spostrzeżenia?
-
Ostatnio po kilku latach kupiłem nawet bagnet i wskazuje zaraz po wymianie w okolicach połowy skali, więc naprawdę dobry poziom. Kiedyś gdzies wyczytałem, że 4.8+ 200ml na filtr? Już nie pamietam, ale zalewam tak już 6sty rok i jest wszystko si. Nic nie dolewam wymiany co około 11kkm
-
Ok dziękuje. A z ciekawości czemu dwa się wymienia a nie tylko ten padnięty?
-
Kris1909 obserwuje zawartość Żarówka ksenon B8
-
Witajcie! Przestał mi działać ksenon prawy przód w mojej b8.5 2013r. Jak droga to zabawa? Nie mam pojęcia żadnego, nie wiem czy to jest tylko żarówka czy jakieś inne czary, dzięki.
-
U mnie w CJCB wchodzi 5l i jest akurat👌