
Luki36
Pasjonat-
Postów
29 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Luki36

Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
Przemysl
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGC
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Zawieszenie seryjne 1BA w A4 B8, a zestaw Eibach Pro Kit -35/-30mm
Luki36 odpowiedział(a) na kamela82 temat w Audi A4 B8
Witam założyłem EB pro kit do a4 b8 sedan 2.0 tdi Bez Q Zawieszenie 1be wybrane ze strony odpowiednie stringi i przod siadł super tak jak chciałem a tył jest prawie 2 cm wyżej macie jakiś pomysł jak go tak 1 cm posadzić czytałem ze ktoś reklamował i dostał zrobione niższe lub z a5 możecie coś doradzić -
Dzięki dev ?
-
Dev dzięki ?a myślisz ze będzie podobnie jak na ferodo dsp ? Czy jednak ferrodo dsp odczuwalnie lepsze ?
-
Macie jakieś opinie na temat klocków galfer performance/sport kolega w sklepie mówił ze kilka osób brało do mocnych aut i nie narzekają kolega kończy swap z 314 na 320 w a4 b8 2.0 tdi po sofcie i się zastanawia bo cenowo lepiej wychodzi niż ferodo dsp na których ja ganiam i mu polecam chociaż z opisu prod galfer tez wyglada ciekawie ale to wszyscy tak piszą a później życie pokazuje co innego wolał bym opinie kolegów z praktyki
-
Dzięki i pozdr ?
-
Witam czy te zaciski to trw pod tarcze 320mm do b8 3.0 tdi bo szukam koledze na swapa z 314mm na 320 sam zmieniałem na takie ale zgłupiałem bo gość ze szrotu twierdzi ze są z polifta a4 b8 2.0t benzyna i nie wie czy czymś się nie różnią bo z tego co wiem 2.0 Tfsi są niby zawsze 320 mm z góry dzięki za pomoc
-
W zasadzie tak każdy markowy oryginalny olej z normami odpowiednimi do tego silnika typu motul valvo millers total LiQy Molly będzie ok oczywiście wymiana co 10-12 tys chyba ze autostrady to co 15 tys ja osobiście przeszedłem z shella którego mi ubywało dziwnie więcej na motula x clean za rada kolegów z forum i na 10 tys ubywa mi ok 300 ml temp ok silnik chodzi normalnie wiec nie kombinuje i leje cały czas ten sam tym bardziej ze cena nie jest jakaś wygórowana ?
-
Ty chyba złe mnie zrozumiałeś napisałem ze on mówił ze nie bardzo chce to robić ze jak już to tak jak u mnie robił swap na 320 z 3.0 tdi i po sprawie u mnie zrobił bez żadnego zająknięcia i latam ponad pół roku zrobiłem z 20 tys i wszystko cacy ?a wymyśla kolega i chcemy mu to z głowy wybić to dlatego napisałem z pytaniem do was
-
I o taka konkretna odp mi chodziło powtarzam sam nie jestem do tego przekonany mój mechanik tez mówi ze nie bardzo chce to robić jak już to przełożyć z 3.0 tdi tak jak u mnie i nie testować na swoim bezpieczeństwie
-
Zadałem konkretne pytanie sam mam mieszane uczucia co do tego pomysłu dlatego chciałem zapytać mądrzejszych ?
-
Ja mam 197 i tez z pół roku latałem i było ok prosił mnie żebym się zorientował to pytam mój mechanik tez nie ma coś przekonania do tego
-
Osobiście latam na swapie 320 z 3.0 tdi gładki oz i ferodo performance i jest ?tarcze miał dobrze założone bo mój mechanik mu robił włącznie z mierzeniem bicia piasty i nowej tarczy on dużo po autostradach lata i je zagrzał poprostu
-
Kolega chce zwiększyć grubość tarcz uparł się bo zaciski robił itp i myśli ze jak zwiększy grubość to nie będzie ich wichrowac mówiłem mu zeby swapa zrobił ale się uparł a ja coś tego nie widzę bo jeszczecpewnie klocka tez szlifowac trzeba będzie a4 b8 2.0 tdi fabryczna moc 143 km
-
Pytanie teoretyczne czy tarcza np z 3.0 tdi 320/30 po stoczeniu na 314 grała by z zaciskami ate pod 314/25 ? Albo można z czegoś dobrać tarcze 314/30 do a4 b8 na zaciskach ate np z a8 d2 tylko pewnie wysokości średnica piasty itp pewnie nie zagra
-
A nie lepiej zregenerować ? Taniej i wiesz co masz ?wyślij cały moduł przegladnąl ci ,zregenerują i masz pewne