Skocz do zawartości

Luki36

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Luki36

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Przemysl

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Luki36

0

Reputacja

  1. Witam założyłem EB pro kit do a4 b8 sedan 2.0 tdi Bez Q Zawieszenie 1be wybrane ze strony odpowiednie stringi i przod siadł super tak jak chciałem a tył jest prawie 2 cm wyżej macie jakiś pomysł jak go tak 1 cm posadzić czytałem ze ktoś reklamował i dostał zrobione niższe lub z a5 możecie coś doradzić
  2. Dev dzięki ?a myślisz ze będzie podobnie jak na ferodo dsp ? Czy jednak ferrodo dsp odczuwalnie lepsze ?
  3. Macie jakieś opinie na temat klocków galfer performance/sport kolega w sklepie mówił ze kilka osób brało do mocnych aut i nie narzekają kolega kończy swap z 314 na 320 w a4 b8 2.0 tdi po sofcie i się zastanawia bo cenowo lepiej wychodzi niż ferodo dsp na których ja ganiam i mu polecam chociaż z opisu prod galfer tez wyglada ciekawie ale to wszyscy tak piszą a później życie pokazuje co innego wolał bym opinie kolegów z praktyki
  4. Witam czy te zaciski to trw pod tarcze 320mm do b8 3.0 tdi bo szukam koledze na swapa z 314mm na 320 sam zmieniałem na takie ale zgłupiałem bo gość ze szrotu twierdzi ze są z polifta a4 b8 2.0t benzyna i nie wie czy czymś się nie różnią bo z tego co wiem 2.0 Tfsi są niby zawsze 320 mm z góry dzięki za pomoc
  5. W zasadzie tak każdy markowy oryginalny olej z normami odpowiednimi do tego silnika typu motul valvo millers total LiQy Molly będzie ok oczywiście wymiana co 10-12 tys chyba ze autostrady to co 15 tys ja osobiście przeszedłem z shella którego mi ubywało dziwnie więcej na motula x clean za rada kolegów z forum i na 10 tys ubywa mi ok 300 ml temp ok silnik chodzi normalnie wiec nie kombinuje i leje cały czas ten sam tym bardziej ze cena nie jest jakaś wygórowana ?
  6. Ty chyba złe mnie zrozumiałeś napisałem ze on mówił ze nie bardzo chce to robić ze jak już to tak jak u mnie robił swap na 320 z 3.0 tdi i po sprawie u mnie zrobił bez żadnego zająknięcia i latam ponad pół roku zrobiłem z 20 tys i wszystko cacy ?a wymyśla kolega i chcemy mu to z głowy wybić to dlatego napisałem z pytaniem do was
  7. I o taka konkretna odp mi chodziło powtarzam sam nie jestem do tego przekonany mój mechanik tez mówi ze nie bardzo chce to robić jak już to przełożyć z 3.0 tdi tak jak u mnie i nie testować na swoim bezpieczeństwie
  8. Zadałem konkretne pytanie sam mam mieszane uczucia co do tego pomysłu dlatego chciałem zapytać mądrzejszych ?
  9. Ja mam 197 i tez z pół roku latałem i było ok prosił mnie żebym się zorientował to pytam mój mechanik tez nie ma coś przekonania do tego
  10. Osobiście latam na swapie 320 z 3.0 tdi gładki oz i ferodo performance i jest ?tarcze miał dobrze założone bo mój mechanik mu robił włącznie z mierzeniem bicia piasty i nowej tarczy on dużo po autostradach lata i je zagrzał poprostu
  11. Kolega chce zwiększyć grubość tarcz uparł się bo zaciski robił itp i myśli ze jak zwiększy grubość to nie będzie ich wichrowac mówiłem mu zeby swapa zrobił ale się uparł a ja coś tego nie widzę bo jeszczecpewnie klocka tez szlifowac trzeba będzie a4 b8 2.0 tdi fabryczna moc 143 km
  12. Pytanie teoretyczne czy tarcza np z 3.0 tdi 320/30 po stoczeniu na 314 grała by z zaciskami ate pod 314/25 ? Albo można z czegoś dobrać tarcze 314/30 do a4 b8 na zaciskach ate np z a8 d2 tylko pewnie wysokości średnica piasty itp pewnie nie zagra
  13. Luki36

    napęd pompy oleju

    A nie lepiej zregenerować ? Taniej i wiesz co masz ?wyślij cały moduł przegladnąl ci ,zregenerują i masz pewne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...