-
Postów
30 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O antek3105

Informacje
-
Imię
Andrzej
-
Miasto
Kąty Wrocławskie
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
570 wyświetleń profilu
-
-
-
Aż, musiałem sprawdzić. Dym jasny, słodki.... raczej nie, drażniący gardło, nie wiem jak jeszcze mogę opisać, a przy uszkodzonym turbo myślę, że poddymiałby bez przerwy?
-
Wali? To raczej nie smród spalonego oleju.
-
antek3105 obserwuje zawartość Dużo dymu przy porannym uruchomieniu
-
Witam. Pacjent : A4 B6 1,8t (150kM) 2001 Problem : Wielka zadyma, przy porannym uruchomieniu silnika, później bez znaczenia na jak wysokich obrotach jazda, bez zadymy. Moje wnioski, podejrzenia : Myślę, że przyczyną zadymy są uszczelniacze zaworów. Jedyna wątpliwości, która zbija mnie z tropu to błąd dotyczący mieszanki (tutaj obstawiam sondę), czy może mieć wpływ na dymienie? Autko bierze olej w granicach 0,2 l na 2000 km, mam wrażenie, że brak mocy, wrażenie, bo na codzień użytkuje samochód żona i to jej relacja. Chcę sprzedać samochód, odmłodzić domową flotę, ale zarazem potencjalnego nabywcę nie chcę pakować na minę i usunąć usterkę. Proszę o wypowiedź w temacie, może zaoszczędzi mi to zbędnych kosztów. Z góry dziękuję za sugestie.
-
Troszkę to trwało , ale wymianę pompy abs-u - status , wykonano...? poprzednie błędy zniknęły i teraz , zgodnie z procedurami podczas jednej sesji czujnik kąta skrętu i sterownik abs pojawił się problem, gdy wchodzę w bloki pomiarowe, kanał 05 - wskazanie kąta skrętu -2,5 I nie zmienia się podczas kręcenia kierownicą ? Pytanko : problem z czujnikiem , czy jakieś dodatkowe procedury ? Z góry dziękuję za wsparcie.
-
Ok . Dzięki pila24 jak kupię i zamontuję poszukam informacji na forum i w razie czego widzę, że bez problemu mogę liczyć na klubowiczów. Szukać samego sterownika? ( upewniam się). Jeszcze raz , dziękuję . Pozdrawiam
-
Presja duża , bo to auto żonki ? . Czym się kierować ewentualnie przy zakupie używki ( numery ?) , a później adaptacja?
-
Dzięki, za sugestie . Temat otwarty , biorę się za demontaż i odsyłam . Dam znać jak się sytuacja rozwinie ? Rozumiem , że jak firma naprawiająca się "wypnie" - pompa do wymiany?
-
Witam . Mój problem pojawił się po regeneracji / naprawie sterownika pompy abs. Przed naprawą błędy dotyczące ciśnienia w układzie , a w krótkim czasie utrata komunikacji . Po naprawie , komunikacja przywrócona, z ciśnieniem też ok , ale pojawiły się dwa błędy : prawy tylny zawór wylotowy ABS (N133) I lewy przedni zawór wylotowy ABS (N101). Pytanie , czy poszło coś nie tak z naprawą sterownika (naprawiany w firmie zajmującą się tego typu naprawami) , czy podczas demontażu/montażu można spowodować tego typu usterkę ? Proszę o wypowiedź w temacie , sugestie, propozycje nnaprawy. Pozdrawiam
-
Filtr wymieniony , problem zażegnany . Dziękuję za sugestie .
-
[B6 BFB] Błąd 16804 - czy to katalizator ?
antek3105 odpowiedział(a) na designer temat w Audi A4 B6/B7
Podepnę się do tematu . Dotyczy A4 B6 1,8 t - błąd P0420 System katalizatora (Blok 1) - Wydajność poniżej progu granicznego i z rana dymi na biało na całe osiedle ??? I co można z tym zrobić ? -
Tak też myślałem , jutro zamawiam filtr i zobaczymy . To jest b6 . Bardzo dziękuję za zainteresowanie moim postem. ?
-
Nie , wymieniłem z 6-7 miesięcy temu, przy wymianie oleju i innych filtrów.
-
Witam , nie wiem jak ten problem ugryźć. Od dwóch tygodni w aucie czuję zapach benzyny. Zlokalizowałem , że kapie (I się nasila) z filtra w prawym przednim nadkolu. Co mogę z tym zrobić, może ktoś miał podobny problem .