-
Postów
29 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O slimmdoo
Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
Lidzbark
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BRD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
512 wyświetleń profilu
-
Dzięki chyba właśnie ten bo jest krótki zamawiam
-
WAUZZZ8E38A100923 sorki za refleks ale na wyjeździe byłem
-
Witam ogólnie czujnik działa 0 błędów ale puszcza nim czynnik. Wykręciłem bo zamówiłem okazał się nieprawidłowy po Vin-ie niby tak szukali bo okazał się ten nie gwint tylko ten łeb co gwint jest w środku za długi. No a na oryginalnym czy jakikolwiek był stary nie pisało nic tylko jakaś zielona kropka rozmazana była. Jaki ja mam ten czujnik zamówić jeśli po vinie zły jest, hmmm?
-
slimmdoo zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Termostat wymieniony trzyma ładnie nic nie pomogło wskazka leżała no to nowy org czujnik no i temperatura na postoju ruszyła wraz z wskazka 55stopni więc d*pa blada. Takie co wywaliło Engine Coolant temp (G62) : Implausible Signal. Usunąłem i nie ma błędu narazie. Jakieś pomysły?
-
I tak już zamówiony 2 stary cały pordzewialy był pozatym z 3 litry około wyje....lo płynu to podejrzewam że ten syf by też wyleciał o ile był pozatym kumpel przy bmw wymieniał z kilka lat temu termostat to dopiero chyba z 6 trzymał dopiero. Nie wiem wadliwe chyba były nie mam pojęcia. Dziś wymienię się zobaczy.
-
Termostat wymieniony wahlera ja to kupiłem już z 1.5 roku temu leżał sobie i powiem że udupiony jest nie wiem może się poobijal czy coś albo trafny ja nigdy ori nie kupuje szczerze zamienniki wolę ale te z wyższej półki. Więc tak temperatura się podnosi tylko i wyłącznie max 70 stopni po dłuższej jeździe na niskim biegu przy około 4 tyś obrotów no ale się podnosi tyle że nie trzyma. Chłodnica po takiej jeździe grzeje się jutro nowy termostat beru wjeżdża heh. No ale już jest pewne że wskazka działa.
-
Taka że fajny imbusik się wyrobił i nie było smarowania trochę się Przytarly nie duzo na szczęście ale wymienione są komplet. Uszczelka nie wiem może tak.. się zobaczy póki co jeździ normalnie A termostat jutro na wymianę więc się dowiem bo zrobię jeszcze test płynu ale narazie poza tym jakiś objawów nie mam uszczelki.
-
Jak narazie termostat do wymiany bo niby uwalony ciepła chłodnica jest po rozgrzaniu silnika około 30 min mechanik powiedział że wina termostatu zrobi się jutro dam znać czy wszystko ok. Niepokoja go jeszcze twarde węże co idą do chłodnicy nie wiem czy to ok jest. Pierw ma zrobić ten termostat ogólnie węże są takie twardsze ale to po około 40 min sprawdzał.
-
Ogólnie nie butuje auta na trasie jechałem A że wolno nie lubię zbyt to tak wychodzi hihi pozatym jeżdżę tak już 2 miesiące pojechałem do niemiec teraz wróciłem i szukam przyczyny. Czujnik nieorginalny na szybko wymieniony. Co do termostatu nie wiem ale ogólnie grzeje później zobaczę co z tym wężem. Ogólnie kabel hmm być może coś czytałem że jakieś zwarcie się robi na kostce czy wskazka działa ale jeśli przy większych temperaturach działa to chyba bez sensu. Więc nie wiem A tam kolega mechanik przez telefon wspominał że jakieś dojrzewanie silnika jest i to niby jakieś webasto i niby od tego też może nie pokazywać prawda to? A i dodam że błędy były 2 nie chce namieszać ale g62 i g81 chyba coś od tego czujnika temperatury i paliwa nie wiem co ma to wspólnego pewnie nic. Po wykasowaniunie ma błędów póki co. Sorki za te pisanie ale z telefonu pisze
-
Witam taki problem jak w temacie wymieniłem czujnik temperatury na nowy nic nie pomogło. Co do przyczyny braku nie wiem nie mam pojęcia stało się po wymianie panewek silnik został wyciągnięty i wsadzony. Jakieś pomysły od czego wskazówka nie wstaje? Wskazówki działają robiłem test, temp. jest podobna na vcds. Dodam tylko, że przy np jeździe 200km/h wskazka się podnosi max do 60 stopni. Nie ogarniam :)
-
Może też to być przepustnica tak było w moim przypadku. Pod kompa trzeba podłączyć.
-
No to czyść pierw najtańszym kosztem + nastawy. Jak nie pomoże to silniczek drugi + też nastawy. U mnie bez kalibracji nie pomogło nic. Tylko piszę, że kabel zamówiłem zaraz po kupnie silniczka, a już go zmieniłem to nie wiem jak ten mój stary na chodzie jest czy nie.
-
Na allegro kupiony. Koszt 50zł + wysyłka. Ale możesz też wyczyścić swój. Niby pomaga psiknąć właśnie ten potencjometr w silniczku jakimś sprejem do czyszczenia elektroniki. Tylko, że u mnie dmuchało. Nie dmuchało jak klime włączyłem bo klapki nie otwierało. A silniczek odpowiedzialny za to to ten niebieski mocno na zdjęciu wyżej nr 2 z obrazka.
-
Ja wymieniłem silniczek używkę. Po wymianie bez adaptacji też nie chodziło, ale jak została zrobiona wszystko zaczęło działać. Koszt 50zł. Nie wiem tylko czy na starym silniczku też sama adaptacja by nie pomogła bo nie miałem kabla prędzej, a później nie chciało mi się rozbierać od nowa. Także pierw adaptacja na starym jak to nie pomoże silniczek do wymiany i adaptacja tak czy inaczej.
-
Ok wielkie dzięki, a ten błąd może być przyczyną słabego odpalania auta? Jest jakiś sposób bez wykręcania zobaczyć jaki numer części ma przepustnica?