slimmdoo

Pasjonat
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O slimmdoo

  • Urodziny 27.05.1986

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Łukasz
  • Lokalizacja
    Lidzbark

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

60 wyświetleń profilu
  1. Powiem tak jeździłem 2 dni a4b7 140km po wgraniu mapki nie wiem ile miała po wgraniu ale moje bmw z silnikiem 2.8 nie wiem czy ma w ogóle jakiś podjazd. Moment obrotowy chyba większy dużo miała bo rwało jak dzikie do przodu. Znajomy mówił, że miał a3 z tym silnikiem co teraz ja BRD i też było po mapce no i podobno czuć różnice dużą. Mi tam nie chodzi o jakieś duże modyfikacje tylko ciut lepsze osiągi. A tak w ogóle 216 jechałem i nie wiem idzie to coś lepiej czy to już max bo wskazówka chyba już nie chciała iść w górę a pedał max.
  2. No to tak - trochę przegnałem autko na drodze myślę, że jest lepiej nie widzę na postoju dymka ( w sumie duży nie był ale coś widziałem ) nie wiem może być to od dpf-a? Olej pod korkiem myślę, że w normie (niżej foto), a płyn w chłodnicy też w miarę poza jego jakimś brązowym kolorem (foto) . Możliwe, że nie wymieniany długo więc tym się będę musiał zająć ( wymiana ). A tu kolejny psikus ubywa oleju ale nie żre go tylko jest wyciek i tu pytanie skąd to może być mniej więcej niżej foty. Poza tym na co zwrócić uwagę po zakupie diesla heh pierwsze co idzie to rozrząd bo jak to mówił poprzedni właściciel jeszcze starczy ale ..... Później chciałem ten wtrysk porobić bo chce mapkę zrobić na więcej koników ( po przesiadce z BMW e46 2.8Coupe trochę mi brak koni ). Chyba, że nie przeszkadza to zrobię po rozrządzie. No i żeby nie robić kolejnego tematu 2 pytania: czym zregenerować skórę w audi i gdzie kupić klucze do wyjmowania radia (uchwyt na napoje coś się w ostatniej fazie zamykania blokuje) i chcę obejrzeć go porozbierać, poczyścić i od nowa złożyć. Skóra ogólnie ładny stan ale od kierowcy raczej przy wsiadaniu takie małe przetarcia ma nie mam innego zdjęcia w tel na tą chwilę tylko to poniżej, a co do kubka wchodzi z delikatnym oporem a do końca go nie wpycham bo ciężko wychodzi póżniej. Chyba wszystko na tą chwilę heh Olej : https://www.fotosik.pl/zdjecie/7b0cefc93ac539b9 https://www.fotosik.pl/zdjecie/5b73a8e4ffb5c82b Płyn w chłodnicy : https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/c4ce80a1543337ce https://www.fotosik.pl/zdjecie/129878e74e7fca5d Wyciek ( skąd to teoretycznie może być? ) : https://www.fotosik.pl/zdjecie/80ac8185e11ac687 https://www.fotosik.pl/zdjecie/55fb79be66399cce https://www.fotosik.pl/zdjecie/f351572b443b0cb8 Skóra i uchwyt : https://www.fotosik.pl/zdjecie/72e4dfb542a829f6
  3. Pytam bo trochę trzęsie tragedii nie ma ale już mnie drażni że coś nie tak. A i taki mały objaw zaczął się pojawiać, że na postoju delikatnie prawie nic ale dymi trochę na biało i czuć jakby trochę przepalonym olejem. Ale to może takie tylko wrażenie mam z tym zapachem bo nie potrafię określić. Pierwszy mój diesel i jak na razie się coś przekonać nie mogę i nie wiem czy to normalne zjawisko. Poza tym troszkę ciężej odpala.
  4. No dobra, a ktoś mógłby powiedzieć czy ten 3 wtrysk to już tragedia czy jeszcze można jeździć? Jeśli nie czy regeneracja to dobry wybór lub czy w ogóle może być inna przyczyna, że ten wtrysk ma takie wyniki?
  5. A to jeszcze trwa czy już zakończona ta akcja jest?
  6. Silniczek nr 3 wymieniony ale po wymianie nic nie dało. Ale silniczek doszedł razem z kablem diagnostycznym i...... Poczytałem kalibracje czy tam nastawy zrobiłem i działa. Nie wiem czy tylko wystarczyło kalibracje zrobić bo już wymieniłem silniczek, a nie chciało mi się znów rozkręcać schowka żeby podmienić na ten co był wcześniej. Więc problem minął i wszystko działa.
  7. Witam, z lekka problemik się chyba szykuję. Jakoś te wyniki dają rade jeszcze czy już się żywot kończy 3 wtrysku i jak z resztą? Zdjęcia kiepskie bo telefonem i w nocy. Dopiero co dostałem kabelek w ręce i taki mały test z taką to niespodzianką. https://images83.fotosik.pl/796/faf144b21be0678emed.jpg https://www.fotosik.pl/zdjecie/a6b03e8f27ee536a https://www.fotosik.pl/zdjecie/a6b03e8f27ee536a
  8. Poratuje ktoś tym kabelkiem? Jeden chętny ale się nie odzywa widocznie albo brak czasu lub chęci
  9. Jak w temacie potrzebuję kabelek diagnostyczny do a4b7. Potrzebuję również silniczek koloru niebieskiego ciemnego chyba jest to v117 od recyrkulacji powietrza.
  10. A który to silniczek jest odpowiedzialny za to bo tam chyba kilka jest? Chodzi mi o lokalizację i wiem że tam gdzie schowek tylko który to?
  11. Witam, jako nowy posiadacz a4 b7 jak to u mnie już nowy problem heh. Po włączeniu klimy wszystko się załącza tylko bez nawiewu. Jak wyłącze klime czuć chłodne powietrze bo dmuchawa zaczyna wiać. Ktoś miał coś takiego?