Jump to content

darayus

Pasjonat
  • Content Count

    121
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3

About darayus

Informacje

  • First name
    Darek
  • Location
    Wroc

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2006
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

712 profile views
  1. Chromolenie pojawia się w około 2.5 k obrotów. Gdy jadę sam, to zdecydowanie słabiej to słyszę. Na 4 biegu od 1.2k obrotów zbiera się normalnie i brak niepokojących hałasów. Bardziej dokuczliwy jest moment obr na niższych przełożeniach. Pomysły?
  2. Fabryczne. Dokładnie nie zwróciłem uwagi. Na czuja wnoszę że 2-3.5 tys. Jeszcze zwrócę uwagę, aczkolwiek rzadko wożę pasażera, żeby dźwięk był słyszalny na tyle.. Z niskich obrotów w górę na wysokim biegu przyspiesza chyba normalnie. Jutro jeszcze zapnę mu 5 bieg przy 50km/h. Auto nie szarpie w żadnym przypadku, nie telepie po zgaszeniu, nie słychać nic na jalowej pracy silnika, biegi wchodzą płynnie. Jeśli to dwumas, to dość specyficzny daje objaw..
  3. Cześć, Ostatnio drażni mnie dźwięk dochodzący z podwozia, w moim a4 b7 1.8t. Skrzynia manualna HFD 5B, napęd fwd. Dźwięk pojawia się przy mocniejszym wciśnięciu pedału gazu na biegach 1,2,3. Na postoju cisza. Przy odpuszczeniu gazu - cisza. Dźwięk określiłbym jako chrobotanie dochodzące spod podłogi, trwa chwilę sekundę, 2 z przerwami. W poprzednim Audi b5 przyczyną była ciągle zrywająca się poduszka skrzyni, ale w tym już Wymieniłem poduszkę na lemforder 31105 01 z zielonym markerem jakieś pół roku temu... Mocowanie zostawiłem stare. Istnieje możliwość, że zamówiłem złą poduszkę?
  4. Cześć wszystkim, Chciałbym zmienić w swoim a4 b7 1.8t 2006,modelowo 7 licznik z mono na kolor, ale kompletnie nie wiem, za jakim patrzeć na allegro. Nr vin: WAUZZZ8E17A103477 Chciałbym w przyszłości dograć też moduł vfiz, by mieć dostęp do monitorowania osprzętu, bez potrzeby montowania jakiegoś wiejskiego shitu w słupkach. Jednak żeby to było czytelne, to jednak trzeba pomyśleć o zmianie licznika. Z góry dziękuję za odpo.
  5. Nie wykluczone. Ogólnie mój ic 230mm ma i zawieszony jest w równej płaszczyźnie z podwoziem, ale przydałoby się jeszcze z 2-5 cm wyżej, bo silikon łączący z kolektorem ssącym nieco zwisa. Ogólnie jest git teraz. Komfort auta nieporównywalny.
  6. Nie jestem w 100% pewien, że zrobienie dystansu i okręcenie rurowego elementu ic niepalną otuliną coś rzeczywiście pomogło, ale nie da się wykluczyć. Generalnie modyfikacji zrobiłem dość sporo, więc o ic po prostu zapomniałem. To dość dziwne, że tak duży i wyczuwalny rezonans mogłaby przenosić turbina. U mnie rury są z nierdzewki, spawane poza miejscami wlotów/wylotów.
  7. Mam od @bartez80solidna pucha. Cena adekwatna.
  8. Aktualizacja: Wymienione obie półosie na używki z 2.0tdi seata exeo. Odboje gumowe z wieszaków wydechu zdjęte. Zwiększony odstęp od 63mm rury ic, od strony turbiny, która mogła się obijać o element konstrukcyjny przy mocniejszej jeździe. Zwróciłem też uwagę na rzeczy, które wymieniliście, ale okazały się w porządku. Problem wibracji, dziwnych pierdów przy przyspieszaniu, zredukowany do niemal minimum. Teraz słyszę tylko turbo, gdy wstaje, bo kata nie ma. Niestety nie jestem pewien na 100% co pomogło bardziej. Jedno jest pewne, to nie był dwumas, chyba, że za kró
  9. Sprawdzę, ale też sam zderzak dotyka rur od ic więc go też ściągnę. Półosie wlecą inne, więc to będzie sprawdzone. Dzięki za wskazówki! Mam dziwne przeczucie, że furczenie przy przygazowaniu idzie przez któryś tłumik. O ile ja mam fwd to powinno być mniej skomplikowanie namierzyć problem. Podniosę auto i będę jutro patrzeć, czy plecionka jest do d*py, chociaż widziałem ją i wyglądała ok. Dam ogólnie znać co wyszło. Zwłaszcza, jeśli wyeliminuje problem.
  10. Na weekend będę kombinował, jeśli dojdą przeguby. Sprawa dziwna, nie chciałbym zmieniać dwumasy, bo koszta i nic pewnego. Dam znać, jeśli coś się poprawi. Przejrzę jeszcze dokładnie poduchy i wydech, poluzuje zderzak, przejadę parę razy bez niego i spróbuję pogazować na podnośniku z zapiętymi biegami. Oczywiście najpierw przeguby out. Dzięki za wskazówki i jeśli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły, to chętnie ich wysłucham.
  11. Okey. Spróbuję ogarnąć log. Dzięki.
  12. Jakim pasie? Możesz jaśniej? Wymieniłem poduszkę od skrzyni b. jak dotąd.
  13. Dwumas nie hałasuje, ani nie klekocze przy zgaszeniu. Auto z 5 biegu mając 50km/h ładnie przyspiesza. Mechanik z którym jechałem też nie wnosił zastrzeżeń. Generalnie tuning robiony przez Łukasza był monitorowany pod względem parametrów, jego zdaniem to też nie dwumas, chociażby przez brak powtarzalności. 177k przebiegu to też nie jakiś kosmos. No ale jak się uda to pokuszę się o logi wkrótce. Jeśli okaże się dwumas, to pójdzie zestaw z awx. Taniej na chwilę obecną byłoby zamontować jakies tłumiki, które mogłyby coś pomóc. Możesz dać link do tematu z bexem?
  14. Czyli skazany jestem na eksperymenty metodą chybił-trafił? Widzę, że temat tabu. Zamienniki tłumików to z tego co widzę crapy jakieś. Zestawy dedykowane kosztują majątek z koleji. A wystarczyłoby dać 1 środkowy i 2 końcowe w miejsce ori.
  15. Witam, Jestem po programie u naszego forumowego magika, Łukasza. Pozbyłem się kata na rzecz DP i kilka innych modów doszło. Auto odżyło, ale pojawiły się pewne problemy. Jestem na etapie szukania rozwiązań. Obecna moc to okolice 230km i 340nm. Przednionapędówka. Pojawił się dość mocno wyczuwalny rezonans i buczenie idące z okolic podwozia, które czuć fizycznie przy mocnym wciśnięciu gazu także na karoserii, zwłaszcza na 3 i 4 biegu od około 2800obr. Nie jest to też powtarzalne, dużo zależy od tego jak z dołu przeciągnę biegi. Generalnie buczy i drży. Słyszę to też czasem podczas po
×
×
  • Create New...