Jump to content

darayus

Pasjonat
  • Content Count

    103
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3

About darayus

Informacje

  • First name
    Darek
  • Location
    Wroc

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2006
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

581 profile views
  1. Ja tam nic nie słyszę
  2. Średnica pod stockowe turbo i maf, chyba 50/70 a te rurki to nie wiem. Ja do swojego tipa miałem bez nich
  3. NIE JESTEM tylko pewien, czy kształt muszli przy przepływomierzu się zgadza. https://a.aliexpress.com/_mr78hjp
  4. Wydaje mi się, że z 4 wyjściami z boku. Powinieneś upewnić się pod maską jak to wygląda u ciebie. Na pewno na aliexpress są takie jakby co.
  5. Super. Dzięki za info. Teraz tylko wznosić modły, żeby nie było potrzeby wymieniać 2masy.
  6. Witam, U mnie zaczęły pojawiać się drgania podczas przyspieszania (nie dzieje się to zawsze i raczej powyżej 3k obr.). Przegub wewnętrzny, poduchy silnika, może dwumas. Tego jeszcze nie wiem, ale jeśli dwumas, to czy instalować cały zestaw z awx? Doradzano mi, że tarcza ta nie ma tłumików drgań? Która więc zainstalować, tę z bfb czy jednak awx wraz z resztą majdanu? Silnik: bfb [email protected] [email protected] Skrzynia biegów : hfd 5biegowy manual
  7. Siema. Jestem po wizycie u Łukasza. Nie był szczególnie zachwycony tym chińskim silikonem. Generalnie polecał nierdzewke. Ale zostanie tak, jak jest. Osiągnąłem to, czego chciałem/czego się spodziewałem.
  8. Faktycznie jakby inne. Choć w opisach wszystkie węże do turbo (b5, b6, b7) mają podaną długość =30cm, więc nie powinno być problemu. Jeśli jeszcze możesz anulować i bardziej jesteś pewien takiej formy, to weź ten: https://a.aliexpress.com/_dZ6Bmfy
  9. Tak, ciężkawo zachodzi na turbo . Wystarczy trochę charchnąć na brzegi i nieco siły w ograniczonej ruchami przestrzeni i da radę. Olej może pewnie też być, ale tak odrobine, żeby to jednak trzymało jak należy. U mnie wlazł na ślinę. Sam się zastanów, co tam ma nie pasować? Jest do twojego modelu pojazdu silikon kupiony? Zdaje się, że jest. Pewnie mieli na myśli liczbę wyjść na osprzęt, w przeciwnym razie ja nie wiem co by tam miało nie grać.
  10. Będzie git, silikon wchodzi na styk. Trochę ciężko wsadzić tam gire. Ja już z Łukasz13 porozmawiałem sobie dzisiaj i ogólnie wszystko git gdyby nie to, że z wtrysków do saab za 250 zmieniłem wizję na nowe bosche 430cc od sida za 600 ^^ ale zapas się przyda, może uda się wycisnąć magiczne 250, choć to może być ciężkie do zrobienia ze względu na niewiadomej jakości hybrydę i seryjne sprzęgło.
  11. Na program jadę dopiero we wtorek do magika z Wrocławia. Za 150 zeta nie kupisz nic lepszego. W pl trzeba dać 280zl za to samo. Zawsze możesz kupić tip z nierdzewki. Jak chcesz to mogę dać Ci namiar na gościa który Ci zrobi wedle Twojego widzi mi się. Ale to już nie za tyle, co silikon.
  12. Tego nie wiem, ale wg mnie nie. Do mnie przyszedł sam silikon (1.8t bfb w b7). Ilość wyjść się zgadza - To najważniejsze. Zaciskasz obejmami przewody odczepione od starej, gumowej harmonijki i tyle filozofii.
  13. To Ci powinno podejść https://a.aliexpress.com/_d7msCOU
  14. Ogólnie przyjmuje się na forach tezę, że tip metalowy powyżej 250km powinien być. Ja miałem wątpliwości, czy przy 230 da cokolwiek silikon, ale za 150 zeta nie ma co kalkulować. Skoro gumowa harmonijka nie pęka przez 10+ lat, to litości, jakim cudem ma się poddać zbrojony silikon? Stopi się?
×
×
  • Create New...