Skocz do zawartości

Marsi

Pasjonat
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Marsi

Informacje

  • Imię
    B
  • Miasto
    S

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1016 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Marsi

0

Reputacja

  1. U mnie problem rozwiązało wyważenie kół.
  2. Posiadam u siebie radio concert, zrobiłem u siebie instalację pod wzmacniacz (nie oryginalny) i sub. W bagażniku miałem skrzynię, wszystko grało pięknie ale latająca skrzynia po bagażniku doprowadzała mnie do szału. Wywaliłem ją i zamierzam zamontować w półce oryginalny sub B&O (sub już do mnie jedzie) Zastanawiam się tylko czy obejdzie się bez wymiany półki gdyż posiadam u siebie zwykłą bez maskownic pod głośniki. Może ktoś ma z tym jakieś doświadczenia? ___________________________________________________________________________________________________________________________________________ Zamontowałem oryginalny sub B&O w swoim A4 B8 w zwykłej półce bez maskownic na głośniki. Półka w miejscu głośnika odstaje około 0,5cm jest to w zasadzie nie widoczne uwypuklenie. Wszystko oczywiście gra ale jest problem w postaci szalejącej i hałasującej półki, ta oryginalna z maskownicami dedykowana pod suba i głośniki jest przykręcona w 4 miejscach do samego suba oraz w jednym miejscu po lewej stronie suba + zatrzaski, zwykła półka zaś jest montowana na kilka zatrzasków co sprawia że półka "tańczy" pod wpływem basu, być może jest to spowodowane bezpośrednim stykiem głośnika z półką. Niestety na dłuższą metę to rozwiązanie raczej odpada. Pozostaje wymiana półki na dedykowaną pod suba, umocowanie jej w jakiś sposób na sztywno, lub wywalenie oryginalnego suba i zadowolenie się klasyczną skrzynia w bagażniku. Dodam że gdy miałem klasyczna skrzynię w bagażniku nic nie stukało, charczało i waliło, bas był czysty i soczysty
  3. Poradziłem sobie z tymi wypadającymi kratkami - w moim przypadku okazało się że uchwyty w zderzaku nie są wystarczająco "wyciągnięte" do środka otworu przez co kratka nie wchodziła na ścisk. Opalarką nagrzałem uchwyty w zderzaku i "naciągnąłem" je do środka otworu. Po tym zabiegu kratka siedzi ściśle i nie wypada.
  4. Marsi

    Oklejanie

    Zacznijmy od tego że jak schodzi klar to jest źle pomalowany element. Jeśli masz ubytki w klarze i nie będą wypełnione przed oklejeniem - będzie to widać z pod folii. Przed oklejaniem wypełnia się ubytki. Kolejną sprawą to rozklejanie auta w późniejszym czasie. Skoro teraz klar odchodzi jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że podczas procesu rozklejania folia będzie schodziła razem z klarem, o ile nie będzie się odrywać już podczas aplikacji folii. Często podczas oklejania danego elementu trzeba repozycjonować folię co wiąże się z jej odklejeniem od podłoża. Proponował bym oddać auto do specjalisty który zrobi porządek z klarem (bez malowania), następnie można myśleć o oklejaniu. Bardzo często spotyka się teraz auta które miały robione elementy, a następnie zamiast klasycznego malowania są oklejane folią. Na koniec dodam iż warto używać renomowanych, firmowych folii takich jak 3M z serii 1080 czy np Arlon - firmy te mają folie stricte przeznaczone do zmiany koloru auta, są to folie tak zwane wylewane. Dodatkowo warto zapoznać się z całą procedurą którą trzeba wykonać przed samym oklejaniem, zagwarantuje to ze folia będzie służyła długi czas i nie będzie z nią problemów, takich jak odklejanie się folii oraz "wstawanie" z zagięć.
  5. A możesz najpierw napisać jaki jest koszt za taką naprawę?
  6. Dołożyłem w swoim A4 B8, 2008r z radiem Concert, bez oryginalnego wzmacniacza, suba oraz głośnika niskotonowego w podszybiu - wzmacniacz oraz suba. Graty jakie miałem: - wzmacniacz CRUNCH GPX500.2 - jakiś tam subwoofer - tuba - konwerter high-low california wraz z wyprowadzeniem remote - całe okablowanie niezbędne do wykonania audio. Odkręciłem słupek boczny z lewej strony i poprzez ten słupek dostałem się do kabli głośnikowych. Wpiąłem się szybko złączkami (u mnie były to kable: czerwono-fioletowy i brązowo-fioletowy) i puściłem kabel pod plastikiem w progu, następnie z boku kanapy zdjąłem taką osłonę miękką i tamtędy dostałem się do bagażnika. Tam w lewej wolnej komorze podpiąłem konwerter high-low i tam też dokonałem całej instalacji wzmacniacza zasilania i całej tej zabawy z kablami. Do wzmacniacza dałem tylko sygnał z jednego głośnika gdyż sub nie potrzebuje sygnału stereo. Remote działa elegancko. Całość gra również moim zdaniem bardzo dobrze. Zdecydowanie brakowało tam niskich tonów. Jak by co służę pomocą. 5!
  7. @werot Możesz podrzucić gdzie kupowałeś maty - i ile dokładnie trzeba kupić by wystarczyło. Tył też wygłuszałeś?
  8. Panowie chcę u siebie podłączyć konwerter High Low do tylnych głośników by podpiąć wzmacniacz + suba - może ktoś doradzić w którym miejscu najlepiej podłączyć owy konwerter by nie ciągać przez cały samochód kabli od samego radia do bagażnika? Czy może pod tylnym siedzeniem są kable od tylnych głośników? Auto to A4 B8 2008r sedan. Radio concert bez oryginalnego wzmacniacza. Dzięki za pomoc.
  9. Przepraszam nie zauważyłem że to temat b6/b7 - @bobikos Dzięki za link.
  10. Nie podepnę bezpośrednio do radia bo w oryginalnym radiu nie ma wyjścia RCA
  11. Panowie chcę u siebie podłączyć konwerter High Low do tylnych głośników by podpiąć wzmacniacz + suba - może ktoś doradzić w którym miejscu najlepiej podłączyć owy konwerter by nie ciągać przez cały samochód kabli od samego radia do bagażnika? Czy może pod tylnym siedzeniem są kable od tylnych głośników? Auto to A4 B8 2008r sedan. Radio concert bez oryginalnego wzmacniacza. Dzięki za pomoc.
  12. Możesz podpowiedzieć jak pociągnąłeś instalację do suba? Miałeś oryginalnie wzmacniacz czy też dokładałeś?
  13. Kolego czy rozwiązałeś może problem nie trzymającej się kratki? Borykam się z tym samym problemem, niby wszystkie zaczepy mam całe a kratka i tak się nie trzyma.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...