Skocz do zawartości

pawlo_SL

Pasjonat
  • Postów

    108
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5

O pawlo_SL

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    śląsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.7 V6 BiTurbo
  • Kod silnika
    BES
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. nie rozumiem cię człowieku, próbujesz odpalić samochód, widzisz że mruga ci kontrolka "check" to pierwsze co robię podłączam vcds lub inny diagnostyczny i próbuję się dowiedzieć co mi chce ECU powiedzieć co go boli....za to my na forum mamy zgadywać jak zgasł ci w czasie jazdy to mógł ci rozrząd przeskoczyć
  2. Klimatronic nie pokazuje żadnych błędów
  3. Panowie a ja mam taki problem, niedawno to zauważyłem gdy ustawię grzanie mojego fotela na 1 to po chwili zaczyna parzyć ale tylko pod udami, reszta fotela nie grzeje, w czym problem ?
  4. Macham ręką bo musiał bym się znów rozpisać a mam ważniejsze rzeczy niż przechwałki w internecie. Generalnie zakończę tą dywagację popularnymi słowami "Panie w d*pie byłeś, gó*** wiesz" Nie wiesz nic o mnie, o mojej sytuacji z swapem więc serio nie mądruj i patrz tam swojego. Pozdrawiam
  5. Może ty kupiłeś "gotowca" lub wyłożyłeś kasę na stół a kto inny odwalił czarną robotę, ale akurat mnie! nie możesz zarzucić bo sam własnymi kur*a gołymi rękami wywaliłem ASN i wkładałem 2.7bt wcześniej go remontując. Jeśli uważasz że wszystko przy swapie na 2.7 pasuje p&p to sory ale gówno wiesz o takiej przekładce, bo sama wiązka potrzebuje choćby przekładania kabli między wtyczkami....no ale co ja tam wiem....ja tylko coś gdzieś wyczytałem
  6. Czekaj, czekaj, chcesz powiedzieć że remont asn'a to te same pieniądze co kupić 2.7bt z wiązką, rozłożyć go, wyremontować, złożyć, przerobić wiązkę i inne dupere by na końcu zaadoptować to wszystko do budy ??? To powiem ci że poleciałeś grubo, no ale marzyć można powodzenia ze swapem + remontem 2.7bt w cenie remontu ASN
  7. Tak, generalnie silniki gdzie cewki już są 4-pinowe typu tfsi bez modułów zapłonowych. Ja mam właśnie BESa
  8. Masz na myśli sterownik 1MB 7.1.1 z BESa ?
  9. Z napędu to tylko musisz zmienić dwumas i sprzęgło z biturbo a skrzynia normalnie pasuje i jakoś wszystko żyje, skrzynia, wał, podpora, dyfer. Bez przesady. Pas przedni zostaje twój, co ma do silnika jaki wkładasz, tym tropem to A4'ki z tdi-kiem też musiałyby mieć inne pasy ? No bez jaj. Kompresor z klimy zostawiasz swój, jedynie łapę/mocowanie kompresora musisz dać ten z 2.7 bo z 3.0 ASN powoduje że kompresor trochę bardziej wystaje i koła pasowe nie są w jednej linii, przez co pasek osprzętu może ci się targać. Ogólnie łapy silnika, wszystko pasuje, najwięcej kłopotu jest z przerabianiem wiązki, tak żeby wszystko działało, komunikacja can, wentylatory żeby pracowały i tempomat. O kosztach nie wspominam bo mnie to wyszło na spokojnie ponad 20k a wszystko robiłem sam! gdzie jakby policzyć robociznę warsztatu/magika który by mi to ogarniał to lekko trzeba doliczyć z 5 klocka dodatkowo jak nie więcej. Bo ja przed wkładaniem silnika jeszcze całego remontowałem. Koszta ogromne i to serio ogromne, sam nie byłem do końca świadomy jak tylko czytałem na forach, teraz przy inflacji jak podskoczyła i widzę że odbiło się to i również na częściach samochodowych mogłoby finalnie jeszcze więcej wyjść taki swap. Jednak przyjemność z jazdy teraz z takim silnikiem pod machą a tamtym ASN'em to niebo a ziemia A i tak na koniec dobra rada, przymknij oko na niektórych internetowych "znawców" bo wielokrotnie na własnej skórze się przekonałem że pisali tak, siak, mówili a w rzeczywistości było całkiem inaczej. To są takie baby na targu, więc nie traktuj ich jak wyrocznię
  10. Co do kosztów to znam to bo to wykonałem i przechodziłem na własnej skórze, ale powiedz mi po cholerę ci zmiana pasa przedniego i napęd skoro to wszystko pasuje i zostaje ??????
  11. Już sobie znalazlem
  12. A zarzucisz jakimś linkiem do właściwych blaszek ? Jutro chcę się zabierać za montaż hamulców to gdzieś bym spróbował jeszczw kupić.
  13. Czy do zacisków 320mm i 288mm należy zastosować blaszki klocków hamulcowych, czy tylko one idą na tylne zaciski?
  14. Panowie mam problem z nawiewem u mnie. Klima nabita, a jakoś szału nie robi w upały. Coś mnie tknęło i zacząłem mierzyć temp. z kratek. Najpierw w ruch poszedł VCDS i brak błędów w klimatroniku. Zrobiłem profilaktycznie adaptacje nastaw podstawowych i dalej d*pa. Na dworze +30stopni, temp. ustawiona na LO a z kratek wylatuje ciepłe powietrze, na nogi wręcz gorące, jedynie na szybę czołową wylatujące powietrze ma ok.8 stopni. Jakiś silniczek nawala ? Zaznaczam błędów brak, nastawy wykonywałem.
  15. TurboWorks szału jakościowo nie robi. Wycisza dobrze do pierwszych kilkuset kilometrów, potem zaczyna buczeć. Jakość wygłuszenia w środku bardzo słaba, wata szybko się wypala. Takie moje zdanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...