Jump to content

Lukasz9323

Pasjonat
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Lukasz9323

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    Polska

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2007
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Skoro 16 tys to normalna kwota za B6 z 1.8T, Quattro, i Sline to idąc tym tokiem rozumowania ile powinno kosztować B6 golas ośka też z 1.8T? 10-12k? Znajdziesz w takim budżecie coś nadającego się do normalne jazdy, bez wkurzania się i ciągłych wizyt w warsztacie?
  2. Dokładnie, trzeba się uzbroić w cierpliwość i szukać.
  3. Jak na moje oko i doświadczenie lekkie w temacie B6 i B7 to 16k za B6 z 1.8t i Q( oraz Sline i dość mały przebieg) to bardzo mała kwota. W okolicach 20k to już predzej można znaleźć. Super że wstawiłeś taki post i ostrzegłeś przed stratą czasu. Oby więcej takich
  4. Ahh te perełki. Widzę że coraz trudniej kupić nie zajechane 1.8T. I chyba jednak dorzucę do swojej ośki Quattro bo wiem co mam. A tak to kto wie co za trupa kupię. P.s: nie wydawała Ci się trochę cena niska jak za B6 z 1.8t i Q?
  5. Racja, trochę koza będzie. Mam porównanie bo jeżdżę osobiście na 18calach i 1BE w B7, a znajomy na 18calach i 1BA. Dla mnie 1 BE i 18cali to super połączenie bo na 1BV już sporo trzęsło, i niezbyt na Polskie drogi. Zaleta 1BA i 18cali to jeszcze w miarę komfortowa jazda. No ale to też kwestia sporna i według uznania przez każdego z Nas. Na pewno z tym 1BA i 18calami nie ma tragedii. Najlepiej załóż, przetestuj a jak Ci się nie będzie podobało to przy wymianie wrzucisz coś niższego.
  6. Cześć, a pytałeś może w BB Cars? sporo rzeczy panowie tam ogarniają.
  7. Witam, a nie myślałeś nad jakimiś innymi warsztatami? coś z mniejszym rozgłosem? Wiem że Compsport to bardzo znana firma ale planujesz sam chip? Jak dobrze rozumiem to masz serię 1.8T BFB?
  8. Z klasy średniej to celował bym w Falken FK453. A skoro będziesz mniej jeździł to niezaprzeczalnie poszedłbym w budżetową klasę i Dębice Presto UHP 2. Jak porównasz etykiety Dębicy a Goodyear to mają te same. Jedynie Goodyear Eagle cichsze bo 67 dB a Debica 68. W ubiegłym roku sam rozważałem zakup Goodyear bądź Conti a wybór padł na budżetową Dębicę i jestem mega zadowolony.
  9. Jasne że warto tylko ich cena nie zawsze oznacza że to niezaprzeczalnie jedna z najlepszych opon na rynku. Według mnie szkoda trochę przepłacać bo są w niższym budżecie opony o podobnej charakterystyce i właściwościach. A co do rozmiaru to 205/45/17 bo takie miałem okazje użytkować świetnie spisuje się i na deszczu i na suchym, są w miarę ciche. Tylko odstraszył mnie fakt że po najechaniu na krawężnik przy 30km/h opona rozerwała się i nadała się na śmietnik. Ale może po prostu pechowo "dostała" w słabszy punkt i uszkodziła się.
  10. Dlatego póki co lepiej sobie tym głowy nie zawracać ale pilnować tego. I profilaktycznie zmierzyć to ciśnienie.
  11. I tu masz fachowe porady. Przeanalizuj każdy punkt i daj znać co znalazłeś.
  12. Może od obecnych temperatur. Gęstość oleju się zmieniła i pojawił się hałas. Po pierwsze sprawdź ciśnienie oleju, po drugie zmień olej ale na jaki to ja już nie doradzę bo sam mam mieszane odczucia i jestem w fazie testów. Mógł zacząć "grać" bo po prostu się zestarzał, zużył. Założysz zamiennik i może "grać" bardziej niz obecny, ba- nawet oryginał może czasem zagrać tak jak wspominałem. Dopóki są to 2-3 sekundy to bym to zostawił.
  13. W ubiegłym roku kupiłem Dębice Presto UHP 2 z tym że 235/40/18- jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. W tym budżecie lepszej opony nie kupisz. Dlatego z podanych przez Ciebie również będziesz zadowolony. A co do rozmiaru to już Twoja wyobraźnia. Ja wychodzę z założenia że im szerzej w lecie tym lepiej (oczywiście są granice). Dużo zależy też od tego na jaką felgę chcesz je założyć, czy chcesz naciąg, czy balony
  14. Lukasz9323

    Opony Letnie 18''

    Wszystko zależy od budżetu i podejścia do tematu. Jeździłem na Continentalach Sport Contact 235/40/18 i twierdzę że to bardzo dobra opona, po czym przesiadłem się na oponę niższej półki jaką jest Dębica Presto UHP2- zaryzykowałem i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony- na plus pod względem Dębicy z tym że one są nowe a Continentale już miały za sobą blisko 5 lat jazdy i jeszcze dawały radę. Oczywiście dopiero sezon za Mną ale ani razu się nie zawiodłem. Fakt taki że u mnie seryjne 1.8T a u Ciebie 3.0TDi więc tej mocy jest więcej.
  15. Niepotrzebnie zaczyna się tutaj nieprzyjemna rozmowa. Każdy z Was ma trochę racji: jest dużo stron tego tematu, ale i olej na przestrzeni lat się zmienił dlatego jeśli ktoś nie jest na bieżąco to dobrze że zadał pytanie. Dziś bezkonkurencyjnie wygrywa Ravenol chociaż ja sam na nim nie jeżdżę. Najważniejsze żebyś kupił olej z pewnego źródła a nie "szczypał" się z kilkoma złotymi. Dziś masa olejów jest podrabianych dlatego lepiej jakbyś zadał pytanie: gdzie w Twojej okolicy kupić pewny olej, bądź gdzie w internecie taki zakupić?. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...