Lukasz9323

Pasjonat
  • Zawartość

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Lukasz9323

    Informacje

    • Imię
      Łukasz
    • Lokalizacja
      Polska

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2007
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BFB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Lukasz9323

      Racja, trochę koza będzie. Mam porównanie bo jeżdżę osobiście na 18calach i 1BE w B7, a znajomy na 18calach i 1BA. Dla mnie 1 BE i 18cali to super połączenie bo na 1BV już sporo trzęsło, i niezbyt na Polskie drogi. Zaleta 1BA i 18cali to jeszcze w miarę komfortowa jazda. No ale to też kwestia sporna i według uznania przez każdego z Nas. Na pewno z tym 1BA i 18calami nie ma tragedii. Najlepiej załóż, przetestuj a jak Ci się nie będzie podobało to przy wymianie wrzucisz coś niższego.
    2. Cześć, a pytałeś może w BB Cars? sporo rzeczy panowie tam ogarniają.
    3. Lukasz9323

      Witam, a nie myślałeś nad jakimiś innymi warsztatami? coś z mniejszym rozgłosem? Wiem że Compsport to bardzo znana firma ale planujesz sam chip? Jak dobrze rozumiem to masz serię 1.8T BFB?
    4. Lukasz9323

      Z klasy średniej to celował bym w Falken FK453. A skoro będziesz mniej jeździł to niezaprzeczalnie poszedłbym w budżetową klasę i Dębice Presto UHP 2. Jak porównasz etykiety Dębicy a Goodyear to mają te same. Jedynie Goodyear Eagle cichsze bo 67 dB a Debica 68. W ubiegłym roku sam rozważałem zakup Goodyear bądź Conti a wybór padł na budżetową Dębicę i jestem mega zadowolony.
    5. Lukasz9323

      Jasne że warto tylko ich cena nie zawsze oznacza że to niezaprzeczalnie jedna z najlepszych opon na rynku. Według mnie szkoda trochę przepłacać bo są w niższym budżecie opony o podobnej charakterystyce i właściwościach. A co do rozmiaru to 205/45/17 bo takie miałem okazje użytkować świetnie spisuje się i na deszczu i na suchym, są w miarę ciche. Tylko odstraszył mnie fakt że po najechaniu na krawężnik przy 30km/h opona rozerwała się i nadała się na śmietnik. Ale może po prostu pechowo "dostała" w słabszy punkt i uszkodziła się.
    6. Lukasz9323

      Dlatego póki co lepiej sobie tym głowy nie zawracać ale pilnować tego. I profilaktycznie zmierzyć to ciśnienie.
    7. Lukasz9323

      I tu masz fachowe porady. Przeanalizuj każdy punkt i daj znać co znalazłeś.
    8. Lukasz9323

      Może od obecnych temperatur. Gęstość oleju się zmieniła i pojawił się hałas. Po pierwsze sprawdź ciśnienie oleju, po drugie zmień olej ale na jaki to ja już nie doradzę bo sam mam mieszane odczucia i jestem w fazie testów. Mógł zacząć "grać" bo po prostu się zestarzał, zużył. Założysz zamiennik i może "grać" bardziej niz obecny, ba- nawet oryginał może czasem zagrać tak jak wspominałem. Dopóki są to 2-3 sekundy to bym to zostawił.
    9. Lukasz9323

      W ubiegłym roku kupiłem Dębice Presto UHP 2 z tym że 235/40/18- jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. W tym budżecie lepszej opony nie kupisz. Dlatego z podanych przez Ciebie również będziesz zadowolony. A co do rozmiaru to już Twoja wyobraźnia. Ja wychodzę z założenia że im szerzej w lecie tym lepiej (oczywiście są granice). Dużo zależy też od tego na jaką felgę chcesz je założyć, czy chcesz naciąg, czy balony
    10. Lukasz9323

      Wszystko zależy od budżetu i podejścia do tematu. Jeździłem na Continentalach Sport Contact 235/40/18 i twierdzę że to bardzo dobra opona, po czym przesiadłem się na oponę niższej półki jaką jest Dębica Presto UHP2- zaryzykowałem i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony- na plus pod względem Dębicy z tym że one są nowe a Continentale już miały za sobą blisko 5 lat jazdy i jeszcze dawały radę. Oczywiście dopiero sezon za Mną ale ani razu się nie zawiodłem. Fakt taki że u mnie seryjne 1.8T a u Ciebie 3.0TDi więc tej mocy jest więcej.
    11. Lukasz9323

      Niepotrzebnie zaczyna się tutaj nieprzyjemna rozmowa. Każdy z Was ma trochę racji: jest dużo stron tego tematu, ale i olej na przestrzeni lat się zmienił dlatego jeśli ktoś nie jest na bieżąco to dobrze że zadał pytanie. Dziś bezkonkurencyjnie wygrywa Ravenol chociaż ja sam na nim nie jeżdżę. Najważniejsze żebyś kupił olej z pewnego źródła a nie "szczypał" się z kilkoma złotymi. Dziś masa olejów jest podrabianych dlatego lepiej jakbyś zadał pytanie: gdzie w Twojej okolicy kupić pewny olej, bądź gdzie w internecie taki zakupić?. Pozdrawiam
    12. Lukasz9323

      Może być tak że żaden rocznik B7 nie był już objęty akcją serwisową na cewki. Przerabiałem temat w poprzednim Audi, z tym że była to A3 z oznaczeniem AUM - i tam bez problemu podano mi informacje przez telefon. I dwie cewki które już były wymienione, mieli w systemie, i wszystkie informacje jakie podali pokrywały się z książką serwisową. I wtedy kobieta wspominała że najlepszym sposobem bycia "na czasie" z aktualnymi akcjami serwisowymi na swój samochód jest dzwonienie i po prostu zapytanie czy naszemu samochodowi przysługuje obecnie jakaś akcja serwisowa.
    13. Lukasz9323

      Cześć. Przerabiałem podobny problem ze znajomego A4 i tam pojawił się problem z czujnikiem skrętu który był rozkalibrowany. Wystarczyło podpiąć pod VAGA i na nowo skalibrować. Z tym że u niego po podłączeniu wyświetlał się problem z czujnikiem a u Ciebie mówisz że błędów brak. Może któryś czujnik mechanicznie uszkodzony- no ale wtedy też by walił błędami. A co do zachowywania się ESP to gdy ta kontrolka Ci wyskoczy raczej system nie będzie działał. Więc lepiej wziąć na to poprawkę bądź zjechać i uruchomić na nowo samochód. Tym bardziej na takiej pogodzie jak teraz.
    14. Lukasz9323

      Cześć, nagle się to pojawiło czy od dłuższego czasu? Napinacz czy łańcuch w sumie bez różnicy- i tak pokrywę trzeba zdejmować i wymieniać. A co wymienisz to już Twoja decyzja. Niby są sposoby na sprawdzenie poprawności działania napinacza, i że czasem pojawia się tylko rozciągnięty łańcuch. Łańcuch w porównaniu do napinacza to koszt o wiele niższy ale czy jest sens się bawić w takie pół środki? (oczywiście mówię tu o częściach ASO gdzie zestaw łańcucha z napinaczem elektro hydraulicznym do 1.8T kosztuje ponad 2k) Opinie o oryginale są różne. Na pewno nie ma co bawić się w te najtańsze zamienniki ale SWAG ponoć już dość dobrze wypada. Sprawa jest jeszcze taka że jest kilka szkół, i wiele osób, nawet doświadczeni mechanicy czy ASO dopuszcza te 2-3 sekundy "szurania" po dłuższym postoju (np. po nocy). I to na oryginale może sobie zaszurać. Problem jest gdy ten dźwięk nie zanika, a wręcz przeciwnie natężenie wzrasta. Pojawia się tylko ten dźwięk na zimnym, po postoju dłuższym, po nocy? W czasie jazdy wycisza się czy coraz głośniej? Spadki mocy? Jakieś trzaski, zgrzyty w czasie jazdy? Jak tylko 2-3s na zimnym to narazie bym to zostawił. Możesz pobawić się w wymianę oleju na coś z wyższej półki, i powoli sobie odkładać na nowy napinacz ale bez stresu. Poczekaj też na wypowiedzi innych, bardziej doświadczonych niż ja. W ogóle to podobnych tematów jest masa tutaj, poszukaj tylko, prześledź, przemyśl.
    15. Witam, szukam kogoś kto podejmie się dorzuceniem Q do mojej B7. Najlepiej ktoś ze Śląska, i ktoś kto ma już takie przeróbki za sobą.