Skocz do zawartości

damianos26

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O damianos26

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Opoczno

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    BKE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia damianos26

0

Reputacja

  1. napisałem wyżej wtrysk wymieniłem na 4 cyl i jest ok zero wibracji.
  2. Zamykam temat usterka rozwiązana. Wtryskiwacz na 4 cyl zawieszał się i takie były objawy.
  3. Dzięki. Ustawiłem na 225 i chodzi ciszej jak dawniej na 180 albo takie moje dziwne wrażenie ale jest OK.
  4. Witam dziś będę wymieniał uszczelniacze na pompowtryskiwaczach. Na ile stopni wyregulować 180 czy 225? Piszą też na 120 stopni. Mój silnik 1,9 BKE. Proszę o pomoc w temacie
  5. jestem krótko na tym forum ale co jeden to ma inne teorie. Wszyscy piszą o usterkach ale nikt nie napisze jak naprawił co było przyczyną. Popularne w tym silniku. to jest już któryś z kolei samochód z takim silnikiem i nie miałem takich objawów a jeden miał ponad 500 tś km i jak zegarek chodził a ten ma 250 i tylko ma ten głupi trik na zimnym
  6. no ale mysle ze jak by vacum to by cały czas nierówno pracował na wolnych. ale np jak trzymam tak na 1500 obr przez jakiś czas to czuć takie delikatne szarpnięcie co jakiś czas. a jak sprawdzić to vacum????
  7. 4 komplety uszczelniaczy były wymienione ze śrubami włącznie bo telepotało tak ze nie dał się jechać ale to cały czas i niezależnie czy zimny czy ciepły. to znowu jakiś by się uszkodził?
  8. no właśnie nie a jak to można sprawdzić. Sprawdzane było tylko podciśnienie i szybko rosło na 25 czy 0,25 jakoś tak ale podobno wytwarza odpowiednie podciśnienie. pompa vacum jest boscha
  9. filtr 5 tyś km temu. pompa w zbiorniku sprawdzana była daje dobre ciśnienie, sitka czyste, w zbiorniku też czysto.
  10. damianos26

    Trzęsie silnikiem

    dziś wypinałem wtyczkę od EGR-u i nic żadnych zmian telepotało i tak.
  11. to ja nie mam czym tego zrobić. program jakim to robiłem był jakiś podstawowy. na każda grupę trzeba było osobno wejść.
  12. Blok 023 -25, -23, -33, -62 na ciepłym -13,0, -10,0, -15,0 , 1,0 blok 003 882 obr, 1000, 455mgH, 100% blok 008 882obr, 0,0Nm, 170,8 , 146 blok 011 882obr, 1091,4 , 989,4 , 81% blok 013 na ciepłym 0,24, -0,4, 0,49, -0,21 blok 018 0 , 0 , 0 , 0
  13. Dzięki za odpowiedz w temacie. Ale uszczelniacze i śruby wymieniane. blaszki też podoginane i trzepie. czasem słuchać cyknięcie jakiegoś przekaźnika gdzieś pod kierownicą i po tym ustanie ta nierówna praca
  14. damianos26

    Trzęsie silnikiem

    Mam taki sam problem z trzęsieniem ale z EGR-em nie próbowałem odpinać. Wtryski wartości dobre pokazują, wszyscy ręce rozkładają. zamontowałem zaworek zwrotny bo myśleli ze może paliwo się cofa ale to nie to.
  15. Witam. Prawdopodobnie mam do wymiany pompki bo po porannym uruchomieniu a szczególnie jak jest coraz zimniej przez około 2 minuty szarpie autem jak by na jednym czy dwóch garach nie chodził. po dodaniu lekko gazu uspakaja się ale po puszczeniu znowu. dopiero jak trochę się zagrzeje przechodzi wszystko jak ręką odjął. Pytanie moje jeśli by była konieczność wymiany wtryskiwaczy a są z końcówką BH to czy można inne założyć. z Góry dziękuje za podpowiedzi w temacie bo dręczy mnie to szarpanie i rano nie ma jazdy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...