
Ostry42
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Ostry42

Informacje
-
Imię
Patryk
-
Miasto
Giżycko
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
ANB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
[B5 ADR] Czarne kombi, januszowóz mientkiego
Ostry42 odpowiedział(a) na nie_mientki temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Zajrzałem czytam wątek, myślę ale ładna jest ta sztuka, fakt, nie oszczędzone zapłacone i można śmiało użytkować, a tu zong. Dzięki Bogu, że wszyscy cali. Przykre -
1.8t anb w serii 150KM, narazie, wydech ma tylko końcowy, coś ktoś kombinował, zbieram się kupić DP i robić 2.5 cala przelot, no i plan jest w tym roku pojechać na program. Celuje w barierę około 180 KM. Napewno nie chcę robić z niej wyścigówki, zależy mi na tym, żeby się tylko do wyprzedzania dobrze zbierała, oczywiście granice bezpieczeństwa, bo to moje auto na codzień i dziewczyna też nią jeździ.
-
Trochę się zmieniło. Wleciała instalacja sekwencyjna lpg na gratach: + STAG Q BOX Basic + Reduktor VERSUS (do 200KM) + Szybsza listwa wtryskowa YETI +Butla l W końcu wrzuciłem nowe ramki pod rejestracje, oczywiście z niespodziankami, z tyłu oryginalne śruby były tak zapieczone, że stara ramka trzymała sie na innych blachowkrętach, więc musiałem te sruby wycinać szlifierką, z przodu złamałem mocowanie nowej ramki czekam aż mi wpadnie pomysł i na te pęknięcie będę mógł cos nakleić sensownego bo szkoda mi przez kreskę wydawać 15zł na nową ramkę. Autko dalej potrafi gasnąć po odpaleniu, i zbieramy się jak znajdę czas jechać na komputer, póki co dziś mi przyszła wtyczka bluetooth, zobaczymy jak zdejmę tunel, bo moje obd jakby jest zapadnięte, a z resztą trzeba przerobić otwór, żeby każdy wtyk pasował. No i tłumaczę moją tablice. 25777 (2=B jako druga litera alfabetu B5 777 ) tak mi się udało załatwić Podsyłam fotki:
-
Na dziś byłem umówiony na montaż LPG. Niestety 23.12 w południe, auto na wyjeździe z biedronki postanowiło zgubić biegi. Albo przegub, albo oska, albo sprzęgło. W mokrym śniegu auto sholowane na plac w mieście i czeka. Dziś postaram się zaciągnąć je do jakiegoś warsztatu. Piękny prezent.
-
Dotrwałem do końca pięknie! Aż strach pytać jakie koszta poniosłeś i ile Cię to wszystko na miesiąc kosztuje (modyfikacje/użytkowanie). Pozdrawiam
-
No i drugie koło okazało się również przyblokowane. Oddałem już lewą stronę na warsztat, bo charakter mojej pracy nie pozwala mi grzebać długo samemu. Teraz mogę się pochwalić kompletem nowych hamulców, w tym 3 zregenerowane zaciski. Akurat zaraz przejeżdżę 200km to się klocki ułożą, narazie ich nie katuje. Przerejestrowałem Audi i udało mi się załatwić takie blachy jakie chciałem jak wymienie niemieckie ramki na pełne chromy pocykam foty i opowiem co nieco. Jutro chyba jadę rozmawiać w sprawie instalacji gazowej, czy mi na raty dadzą
-
Działo się trochę. Auto oddane do znajomego na warsztat. Zmienił rozrząd, okazało, się że jeszcze jeden pasek koniecznie był do zmiany. Zmieniony olej, filtry (auto przestało falować na niskich obrotach i nie gaśnie po przekroczeniu 4000 obrotów (filtry miał pozatykane). Przy rozrządzie doszedł nowy płyn chłodniczy. W między czasie dostałem w ramach kolizji (obtarcia) na 5 dni auto zastępcze 1 miesięczny Fiat TIPO, Fajne to całkiem, ale plastiki gorsze niż w grande punto. Zacząłem wymieniać przednie hamulce, i zapomniałem odciągnąć tłoczek przed rozbiórką (Ale i tak by nie poszedł), bo tłoczek się zaciął, i 2 dni walczyłem z prawym kołem, oczywiście nowy tłok i uszczelki, wymieniona narazie jedna strona, postaram się w tym tygodniu skończyć sprawę.
-
Zdrowo Powiedz jakie były koszta?
-
No właśnie wiem :/ kolega miał kiedyś b5 przedlifta, na 17kach tych z a3 8p chyba, takie charakterystyczne nietoperze, super to wyglądało, ale właśnie miał obniżoną, potem zmienił auto na Leona i miał seria 16 cali, zmienił na 18tki, bodajże z octavii rs, i optycznie to wszystko grało, sam nie wiem czemu, było to jakieś 2-3 lata temu jeszcze w technikum, obniżany seat nie był na pewno (po a4, nie chciał nic niższego, bo wjazd do domu ma nieciekawy). Może dlatego, że auto srebrne a duże felgi czarne ...
-
Tak, a te 15tki mam w wersji WINTER :D, jak już wyżej wrzucałem, nabyłem 16tki z b6, chociaz jeszcze pewności nie mam czy zostaną czy nie, bo korci mnie na 17.
-
16.11.2017 Dojechała paczka z odpinanym hakiem, oryginalną WESTFALIĄ Robiłem ostatnio komplet hamulców tył: Tarcze+klocki+regeneracja zacisku+wymiana łożysk (550 z robotą :/) Dziś tj.18.11.2017 wjechały części na przyszły tydzień: -Kompletny rozrząd z pompą wody i napinaczem hydraulicznym -Tarcze i klocki przód (będę sam zmieniał) -olej CASTROL Magnatec 5w40 -filtr oleju i paliwa (kabinowy i powietrza leżą wcześniej już w bagażniku, nie miałem kiedy założyć) -nowe ramki pod rejestracje (w końcu go przerejestruję ) Nic nie mówiłem, ale drugiego dnia z rana jak nabyłem samochód, kobieta przerysowała mi zderzak :/ no i do malowania cały, ale czeka do sezonu letniego, wolę teraz po ogarniać ww rzeczy. Śmiesznie mała tu się wydaje ta felga 15tka, jak 13tka
-
Hm, a mógłbyś mnie przesłać, do jakiegoś zdjęcia/postu kto ma takie wycieraczki z passata? B5, czy b5fl czy wyżej ?
-
To mówisz że warto szukać dwóch ramion wycieraczek (prawych) z VB ? Zmierz przy okazji długości wycieraczek !
-
Jakie graty?
-
Bez przerabiania? Pióra identycznej wielkości?