Skocz do zawartości

patryk.92

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O patryk.92

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Lubań

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

550 wyświetleń profilu
  1. Witam. Wyskakuje mi ostatnio błąd od sondy lambda P1103 czyli problem z grzaniem sondy. Oporność wynosi około 4 om między pinami 3 i 4. Problem jest taki, że tam idą kable z ŕóżnymi kolorami. Są to: czarny, szary, biały, i dwa kolorowe, chyba zielony i czerwony. Nie jestem pewny co do poprawności pomiaru.Do wtyczki od strony sterownika dochodzi napięcie falując od 0V do 12-14V wg wskazań multimetra. Czy to możliwe, że sterownik wysyła sygnał przerywany? Gdzieś na YT widziałem u gościa stałe 14V, tylko że to był inny samochód. Ewentualnie co jeszcze sprawdzić, czego szukać i gdzie?
  2. Witam. Coś wiadomo? Mam ten sam błąd od czasu "regeneracji" sprzęgła i wymiany oleju z filtrem metoda statyczna przez "fachowców ".
  3. Witam. proszę o analizę logów skrzyni biegów. Wymieniany był olej, filtr i sprzęgło regenerowane. Skrzynia tak jakby delikatnie szarpała i wibrowała w przedziale 1200-2200 obrotów. Założony został inny używany sterownik hydrauliczny, który miał być sprawny. Po przejechaniu około 400 km sprawdziłem dzisiaj jak się zachowuje sprzęgło, ponieważ miałem za wysokie obroty przy 140 względem tego co było przed robieniem skrzyni. Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś ma jakiś pomysł co padło? Czy to kwestia złej regeneracji sprzęgła, drugi sterownik też walnięty, czy może padł sterownik elektryczny? "Fachowiec" który mi to robił, zajmuje się skrzyniami w BMW i nie bardzo chciał moje robić. Zna się tylko od strony czysto mechanicznej. EDIT: Proszę patrzeć na logi od godziny 16:24
  4. U mnie się okazało przy ostatniej wymianie świec, że wąż od filtra szedł w dół do pompy, ale z pompy "dmuchał" w silnik nie był podłączony. Teraz auto już tak na zimnym nie chodzi głośno i nawet kody gotowości potrafią być na 0000 0000. Ale z ciekawości sprawdzę ten kanał 77
  5. Nie wiem, czy mam zakładać nowy temat więc napiszę tutaj. Wszedłem w bloki mierzone w kanał 7. W 3 polu widać, że sprzęgło na 3 4 5 biegu jest w pozycji req do tych 2200 obrotów a potem tc close i problem ustaje. Jadąc na niskich obrotach cały czas jest w stanie pośrednim. Ma ktoś pomysł od czego tak się dzieje? A jeśli to normalne, to od czego to falowanie jeśli sprzęgło jest ledwo po regeneracji.
  6. Więc co może być? Falują tylko w tym zakresie.
  7. Witam. Chciałbym się dowiedzieć jak zrobić adaptację skrzyni biegów tiptronic. A4 B6 ASN. Regenerowane było sprzęgło, wymieniany olej i ogólnie oczyszczona. Mechanik, który to robił rozwalił swojego laptopa przy mnie przez przypadek. Mam vcds 1.2 lite, vag com 311. Na 3 4 5 biegu przy dodaniu gazu tak na 20-30% między 1500 a 2000 rpm obroty skaczą, a później jest spokój. Zmienia przełożenia normalnie. Proszę jedynie o poradę jak zrobić adaptację z racji nowego oleju i zregenerowanego sprzęgła. Pozdrawiam
  8. Wszystkie 4 przeszły test i jest OK a ten jeden katalizator przełącza się na OFF.
  9. Witam. Szukając przyczyny kodów gotowości 0000 0001 natknąłem się na pewien problem. Mianowicie wykonanie test każdej z 4 sond przeszło bez problemu, tak samo kat. 1. Natomiast test kat 2. pojawia się TEST ON i po dłuższej chwili TEST OFF. Jaka może być tego przyczyna? Katalizator niesprawny?
  10. Ok, mam już kupioną tylko na mechanika czekam aż z urlopu wróci
  11. Ile w takim razie powinno być na jałowym? I co oznacza to, że duże są różnice korekt? A przepływomierz to Hitachi AFH75-01A
  12. Ale tam chyba trzeba podac konkretny kanal, ktory?
  13. Sondy, sai i cos jeszcze nie mam ale teraz nie sprawdze
  14. Witam. W blokach 98 nic mi się nie wyświetla, za to w bloku 60 1 wartość przy pełnym gazie pokazuje 85.5 - 85.2 %. Pytanie moje czy to jest tylko tak napisane, ze w % czy przepustnica otwiera sie tylko do 77°? Na moje rozumowanie to w pelni sprawna powinna miec 100 % chyba ze sie myle
  15. Witam. Jest jakaś możliwość aby wywołać recznie prace pompy powietrza wtórnego? Mam VCDS 1.2 Lite i vag 311
×
×
  • Dodaj nową pozycję...