-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O kvasny95
Informacje
-
Imię
Kvasny
-
Miasto
Lubuskie
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1995
-
Silnik
1.8
-
Kod silnika
ADR
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia kvasny95
0
Reputacja
-
Witam. Jestem posiadaczem Audi A4b5 1.8 z LPG (125KM - kod silnika ADR). Miał być to zwykły "dupowóz" do pracy, z powrotem za grosze. Bo faktem ze kupiłem go za 2200 zł (1995 rok). Ale tak z czasem tutaj kierownicę zamówiłem nową, zrobiłem kokpit który był wybrakowany jak afrykańskie puzzle, nowe fotele bo poprzednie były w stanie adekwatnym do ceny auta, i parę pierdół z silnikiem żeby normalnie pracował. Zdjęcie dla uwagi, takie dwa klasyczki. *Trzeba czytać do czego dany dział jest: "Nowicjusz - Jesteś nowy na forum? Tutaj możesz się z nami przywitać." Zapraszam tu ->Regulamin. Tu się tylko witamy.
-
Super pomysł z tą Tablicą, wewnętrznie Sobie mówisz "Ale kosior" haha, podoba mi się, małe a jednak daje właścicielowi przykuć oko. A ile koni pod maską i jaki moment?
-
Ponad 100 stopni, dławienie się pod maską, bulgotanie
kvasny95 odpowiedział(a) na kvasny95 temat w Audi A4 B5
oooo, to mam 2 pytania: 1. Czy też Ci nie chciał przełączyć na gaz podczas pracy? 2. Ile Cię wyniosła naprawa włącznie z pompą -
Ponad 100 stopni, dławienie się pod maską, bulgotanie
kvasny95 odpowiedział(a) na kvasny95 temat w Audi A4 B5
Miałeś może podobnie? -
Ponad 100 stopni, dławienie się pod maską, bulgotanie
kvasny95 odpowiedział(a) na kvasny95 temat w Audi A4 B5
Hmmm, modle się że to nie jest to. Największą nadzieję mi daje to że nie przełącza się na gaz, podczas gdy temperatura pokazuje już ponad 90 stopni, a normalnie od 30 stopni się przełącza. Auto stoi już u mechanika na którym się jeszcze nie zawiodłem, i czekam cierpliwie. -
Ponad 100 stopni, dławienie się pod maską, bulgotanie
kvasny95 odpowiedział(a) na kvasny95 temat w Audi A4 B5
Podjechałem do znajomego mechanika, pierwsze co brak ogrzewania w aucie, czyli najwyrazniej pompa wody, a objawy z bulgotaniem się zgadzają. -
kvasny95 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Witam. Wczoraj napotkał mnie taki problem. W Audi A4b5 1.8+LPG (sekwencja). W pewnym momencie przy ok 80 km/h, zaczęło mi jakby bulgotać pod maską, a temperatura przekroczyła ponad 100 stopni. Zjechałem, i wyłączyłem silnik, jeszcze chwilę pobulgotało pod maską, stopniowo coraz ciszej i ustało. Jakimś cudem, płyn chłodniczy był poniżej minimum, oleju w silniku było dostatecznie. Dolałem płynu, odpalił od strzała, i jechałem dalej. Ponownie temperatura zaczęła rosnąć, i nie chciało mi przełączyć na gaz, choć silnik stał może z 30 minut, a normalnie po 1-2 km się przerzucało na gaz. Auto zaholowane zostało pod dom. Ktoś może przechodziłem przez to?