Skocz do zawartości

Lechu85

Pasjonat
  • Postów

    82
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Lechu85

Informacje

  • Imię
    Lechu
  • Miasto
    Kłodzko

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

936 wyświetleń profilu
  1. U mnie ten olej chyba gdzieś jednak ucieka. Bo dolałem i stan się podnosi na wskaźniku, na mmi.
  2. Raz mi się pokazał komunikat "niskie ciśnienie oleju, natychmiast zgaś silnik". Później pokazał się inny, że niski poziom oleju, ale możesz kontynuować jazdę. Później niski poziom oleju przerwij jazde czy coś takiego. Komunikaty są raz takie raz takie, myślałem, że gdzieś wycieka olej, ale byłem zmienić olej i mechanik mówi "chłopie tu masz z beczke oleju", mówi zobacz całe wiadro oleju. Więc sygnały mam sprzeczne i różne, bagnetu nie ma. Raz jest ok, a innym razem nie. Jak jechałem dwa miesiace temu pod górkę to pokazało małe ciśnienie oleju natychmiast zgaś silnik. Analizuje bo z mechanikami na prowincji to różni bywa
  3. A to nie jest tak, że wałek napędzający pompę się ukręca i trzeba to co ileś km naprawiac? Jak to wygląda przy tym silniku 2.0TDI 177km? Zacząć więc od dwóch czujników jak będę olej zmieniać i patrzyć co dalej?
  4. Witam. Co jakiś czas auto pokazuje, że jest niski poziom oleju, raz pokazało, że trzeba auto zatrzymać i dolać olej. Dolałem, bo zawsze mam coś na dolewkę i komunikat zniknął. Pojechałem do mechanika zmienić olej a mechanik mówi, że bardzo dużo oleju jest i więcej niż normalnie może litr albo dwa więcej niż normalnie. Raz jak jechałem pod górkę, pokazało, że niskie ciśnienie oleju, żeby zatrzymać auto. Czy może to być sprawa czujnika poziomu oleju? Czy jakiś inny np czujnik ciśnienia oleju? Od czego zacząć diagnozę? Może pompa oleju do robienia? Teraz jest ok, nie każe nic dolewać od dawna.
  5. Pierwotnie zamontowane miałem Delphi LP3272 CA GF jak na zdjęciu i było z tego co pamiętam ok. Pudełko jakieś inne mi wysłał chłop z całym zestawem. Później w sklepie mi dobrali jakieś klocki TRW , chyba po pudełku nie pamiętam ale gość nie był pewien i stukają. Nie znam ich symbolu. Blaszek chyba brakowało, czy można je gdzieś dokupić? Zdjęcie z montażu pierwotnego:
  6. Stukające klocki przednie. Założone mam zaciski Akebono i do tego tarcze 375mm - TRW DF6687S. Klocki które mam obecnie TRW, stukają mi niemiłosiernie. Poprzednie były ok. Gość co mi zakładał obecne mówił, że tam z centymetr wolnego jest po założeniu klocków. Czy brakuje tam jakiś blaszek trzymających, czy kupiłem złe klocki? Na pudełku w zestawie całym jak kupiłem zaciski, klocki miały pudełko z symbolem: FERODO FDB4967 a w środku były inne tj. Delphi LP3272 CA GF. Takie Delphi zamontowałem za pierwszym razem i było ok. Które to są odpowiednie? Chciałem Kupić coś niedrogiego może od TRW
  7. Lechu85

    3.0 TDI V6 272KM

    Moi drodzy, skąd okazyjna cena tego auta? Pisze, że był wymieniany silnik, ktoś chce sprzedać albo zamienic na coś tańszego. Czy ktoś chce się pozbyc tego? Mechanik mówił, że te silniki przy 200 000 km same się zacierają? Co Wy na to? Używane Audi A4 - 80 900 PLN, 290 400 km, 2016 - otomoto.pl WWW.OTOMOTO.PL Audi A4, Czarny, Diesel, 272 KM, 2 967 cm3. ABS, CD, ABS, Centralny zamek, ABS, CD, ABS,
  8. Panowie w 2018 roku zmieniłem rozrząd na oryginalny zestaw taki jak poniżej w linku. Zrobilem już na nim 60 000 km. Wg sprzedawcy można na takim zrobić 180 000 km Kiedy wymieniać drugi raz już rozrząd? Taki kupilem: ROZRZĄD POMPA WODY AUDI A4 B8 2.0TDI CGLD CGLC OE za 999 zł z Częstochowa - Allegro.pl - (7883425731) ALLEGRO.PL Kup taniej ROZRZĄD POMPA WODY AUDI A4 B8 2.0TDI CGLD CGLC OE z Częstochowa na Allegro.pl, za 999 zł w kategorii Silniki i osprzęt - Rozrząd. Opinie i recenzje czy warto kupić ofertę id: 7883425731...
  9. Maglownica to chyba były by jakieś luzy na kierownicy? Na górze na amortyzatorze jest poduszka taka, to może być to. 125 zł to nie dużo, warto spróbować. W Jaguarze tak miałem
  10. Witam. Czy ktoś miał taką sytuacje, że mimo braku luzów na kostce przy powolnej jeździe w zawieszeniu stuka coś? Kiedyś w Jaguarze miałem to samo, też nikt nie wiedział co to. Dałem 4000 zł na wymiane "wszystkiego" i dalej stukało. Dopiero poszukałem na necie, kupiłem gniazdo mc persona zaniosłem, kazałem wymienić i jak ręką odjął. Co Wy na to? Kupić jedno i dać do wymiany? Górne mocowanie amortyzatora 125 zł. allegro.pl ALLEGRO.PL
  11. Witam. W lewym kole dosyć mocno stuka, tłucze się coś. Na trzepakach Panowie nic nie wykryli. Kiedyś miałem sytuacje że skręconym kołem odbiłem się oponą od wysokiego krawężnika. Po miesiącu musiałem wymieniać łożysko w tym kole, teraz po pół roku zaczęły się w tym kole stuki. Dodatkowo podczas ustawiania geometrii, majster mówił, że coś jest nie tak, nie da się idealnie ustawić. Opony zbiera od środka, ale kieruje się dobrze. Gdzie szukać przyczyny?
  12. Witam. Głupia sprawa Mam taki problem, że drugi raz już mi źle dobierają filtr oleju w sklepie. Dają mi do "starszej wersji", większy jakiś. Jaki filter do audi A4 B8 2.0TDI 177KM 130KW CGLC ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...