tom_gdansk

Pasjonat
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O tom_gdansk

    Informacje

    • Imię
      Tomek
    • Lokalizacja
      Gdańsk

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      1995
    • Silnik
      1.8
    • Kod silnika
      ADR
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB
    1. tom_gdansk

      Witajcie, chcę zabrać się za montaż alarmu w moim aucie. Może ktoś ma doświadczenie i pomoże , gdzie wpiąć się z odcięciem sterowania zapłonu, kierunkami , i sterowaniem pompki centralnego zamka. Oraz gdzie jest napięcie po stacyjce? pozdrawiam
    2. tom_gdansk

      Dodam tylko że wcześniej podmieniłem cewkę i kable , nic nie pomogło. Podejrzewam że przyczyną był czujnik położenia G28
    3. tom_gdansk

      Auto naprawione. Czujnik temperatury nie miał wpływu na prace silnika- nie został wymieniony i działa prawidłowo- błąd mógł być chwilowy. Wymienione elementy: czujnik położenia wałka G28- VAG wywalił błąd, przepływka- nie miałem 100% pewności co do jej działania, przepustnica- mimo czyszczenia nadal nie pracowała idealnie. Wszystko wymienione naraz nie bawiłem się w testowanie po wymianie każdego elementu. Auto pracuje równo, w całym zakresie obrotów. Może komuś przyda się moja informacja. Jeżeli tak - daj plusa
    4. Panowie szukam dobrej duszy z a4 b5 adr 1.8 95r ktora podjechalaby na Zaspe i uzyczyla na podmiane przeplywke, cewke zaplonowa, auto mi szwankuje i bez tego jestem w czarnej d.u...a kupowac w ciemno, sami rozumiecie. Pozdrawiam
    5. tom_gdansk

      Gruszka znajduje sie kolo przepustnicy , jej ciegno polaczone jest z kolem linki gazu. Zauwazylem jedna rzecz jak wkreci sie na wyzsze obroty i zaczyna go dusic, puszcze gaz to bardzo wolno obroty schodza do minimum. Wtedy pracuje idealnie.
    6. tom_gdansk

      Mam prośbę - czy może ktoś wstawić film na YT prawidłowej pracy gruszki pod przepustnicą , jak powinna działać przy wysokich obrotach. Wersja ADR przedlift 95r , gruszka pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu. VAG Com pokazał takie błędy: 00771 - Fuel Level Sensor (G) 00769 - Coolant Temperature Sensor at Engine Outlet (G82)
    7. Witam. Pomozcie zdiagnozowac problem. Auto na wolnych obrotach chodzi pięknie, po dodaniu gazu jakby go zalewalo, wypadaja zaplony, brak mocy, dławi się. W momencie kiedy wypadają zaplłony pod kierownica coś cyka, i w tym momencie wskazówka od obrotów momentalnie spada do 1000 obr. Po chwili schodzi na wolne obroty i pracuje równo. Wyczyszczona przepustnica, przepływka, po tym adaptacja zrobiona VAGiem Zauważyłem że po dodaniu gazu gruszka pod przepustnicą stoi w miejscu , cięgno luzuje się a gruszka stoi w miejscu- gruszkę sprawdziłem - jest sprawna nie przepuszcza. Ktoś ma pomysł ?
    8. tom_gdansk

      Witam, mam problem z zalozeniem linki poktrywy silnika od strony kierowcy, spadla mi ta blaszka i nie wiem jak to zalozyc. Moglby ktos zrobic zdjecie jak to wyglada prawidlowo zalozone. Dzieki
    9. tom_gdansk

      Hmmmm ja probuje i nie idzie. Pewnie dlatego ze na tablecie, sprobuje na kompie. Dzieki za sprawdzenie. Wysłane z mojego SM-T110 przy użyciu Tapatalka
    10. tom_gdansk

      Witam, chetnie poczytalbym ksiazke, link niestety jest nieatualny. Moze ktos udostepnic? Z gory dzieki. Potwierdzam, link dziala. Android nie lapal go..... Zabieram sie do lektury , bo mam maly problem.
    11. Witam Kupiłem od znajomego zaniedbanego A4 B5 1.8 , chce poświęcić mu kawał serca. Jest to moje pierwsze audi, więc muszę dużo czasu poświęcić na zgłębienie rozwiązań technicznych w nim zastosowanych. Mam nadzieję że pomożecie jak nie znajdę porady na forum.