Skocz do zawartości

tomasz666

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomasz666

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Żyrardów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tomasz666

0

Reputacja

  1. tomasz666

    Twardy hamulec

    witam , w benzyniaku nie ma pompy vacum , ww przypadkach sprawdzić przewody podcisnienia i ewentualnie wejscie ich do serva tak ? czy coś jeszcze ?
  2. Witam , Jeśli mogę skorzystać i zadać pytanie bez otwierania nowego tematu . Mnie wyskakuje jeden błąd z uszkodzeniem sondy s1 b1 czyli pierwszej po podłączeniu vcds w 33 grupie w poz 1 mam 0 bezwzgledne vez znaczenia czy wolne obroty czy 2 czy 3 tysiace obrotow a w poz 2 : 1.52 na wolnych A przy 3 tysiącach dopiero bujnela się do 1.54 spalanie około 13 litrów lpg w quattro nie wiem ile normalnie paliła bo auto kupiłem z padnięty motorem . Dodam że błąd czasami za pierwszą próbą można skasować ale na chwilę lub do pierwszego zgaszenia i odpaleniu, dodam też że jak ostygnie auto i jest zimne to ciężko pali ....
  3. Mieliście rację, nieszczelność w dolocie .... W międzyczasie padł czujnik położenia wału... wymieniłem... Natomiast ten błąd sondy wraca jak bumerang 17524 oxygen lambda sensor heating b1 s1 open circuit p116 35 00 i słychać dziwny hałas jakby coś obcieralo w okolicy katalizatora ... ale nie zawsze to coś halasuje ... czasami ustaje po zgłaszaniu i odpaleniu czasami nie ....
  4. witam, po wymianie silnika wszystko chodziło super przez kilka dni, po kilku dniach auto zaczęło gasnąć tuż po odpaleniu, chyba że noga na gazie to nie gasło do odpuszczenia gazu. Autem nie wyjeżdzałem z garażu błędów na vcds brak. Wymieniłem filtr paliwa . Niestety dalej gaśnie bez nogi na pedale gazu Zdemontowałem przepustnicę , wymyłem , zamontowałem spowrotem . Za pomocą vcds zrobiłem adaptację przepustnicy .... auto dalej gaśnie. Odłaczyłem przepływkę , auto przestało gasnąć tylko brak pełnej mocy . Podłączyłem kompa wywaliło błąd 16487 - mass air flow sensor g70 : singal too high .p0103- 35-10 - intermittent Gdzieś na forum znalazlem temat z podobnymi objawami i ominąłem ten zawór n247 i bezposrednio dv podłaczyłem pod kolektor. dalej auto gaśnie postanowiłem wyjechać z garażu i chociaż kawałek się przejechać. Podłączyłem kompa wywaliło kilka błędów ale tylko podczas jazdy w miejscu na postoju brak : 17524- OXYGEN (lambda sensor heating b1s1 _ open circuit p116) 17705 - preassure drop between Turbo and Throttle Valve (check DV ) P1297 17511 oxygen ( lambda sensor heating b1s1 - performance too low P1103 RĘCĘ OPADAJĄ JUŻ MNIE
  5. panowie czy udało się wam uporać z tym czujnikiem który nawalił przez tą wilgotną gąbke ????
  6. a nie poszedł czasem oring w chłodnicy oleju ?
  7. kolego a co się działo że wymieniałeś gniazda wtrysków ?
  8. kolego osobiście montowałeś ten uszczelniacz ? potrzebne do tego jakieś narzędzie ?
  9. śruby do dwumasy dostępne są w IC , pozostałe ASO
  10. jakie miejsca do chiptuningu polecacie (sprawdzone) oczywiście z hamownią 4x4
  11. panowie jeżeli wrzuce wtryski z bexa do avj i dp to do momentu strojenia można normalnie autem się poruszać ?
  12. Kolego a posiadasz dane Nm do napinacza paska , pompy wody i rolki prowadzącej ? PS( A gdzie można dostać te nowe śruby ? )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...