Skocz do zawartości

chojnassky

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O chojnassky

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Rumia

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia chojnassky

0

Reputacja

  1. chojnassky

    B9 Fellows

    Nie chodzi mi o skuteczność hamulców tylko o koszt wymiany hamulców czy zawieszenia prywatnie. Np ceny klocków, ceny tarcz, ceny zawieszenia itp. czy ktoś już to przerabiał i wie jakie są ceny.
  2. chojnassky

    B9 Fellows

    Rozumiem, a jak to jest z tymi 2.0TDI znany temat? Możecie coś o nich napisać?
  3. chojnassky

    B9 Fellows

    A występują już jakieś zamienniki?
  4. chojnassky

    B9 Fellows

    Raczej "na mieście" ale to tez zalezy co by się popsuło, jeżeli klocki tarcze zawieszenie to raczej na mieście...
  5. chojnassky

    B9 Fellows

    A orientujesz się jak sprawy eksploatacyjne? Ceny Klocków tarcz zawieszenia?
  6. chojnassky

    B9 Fellows

    Witajcie koledzy od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnem B9, ale, w chwili obecnej powstrzymuje mnie wybór silnika i skrzyni biegów. Słyszałem że 2.0TDI CR 150 i 190KM są dobre jeżeli chodzi o diesle a benzyna 3.0tfsi no i tu pytanie który lepiej wybrać. Druga sprawa to skrzynia biegów, czy manual czy automat. Trzecia sprawa to jak wyglądaja na dzień dzisiejszy koszty eksploatacji czyli np klocki, tarcze itp. pomożecie?
  7. A proszę bardzo, ja swoją też będę teraz coś modził skoro wszystko proaktycznie porobione. Przygarnoł bym i bez opon jeżeli chciałbyś sobie oponki zostawić
  8. Siemka, no piękne masz to B6 ? DTM'ów sprzedać nie chcesz? Hehe
  9. Witajcie, w zeszłym roku w maju kupiłem A4 B6 1.9tdi 101KM AVB i od tamtej pory uszkodzony był albo termostat albo czujnik temperatury, lub to i to ponieważ wskaźnik temperatury pokazywał niecałe 70 stopni max. Jakiś tydzień temu zmieniłem termostat na wahlera i czujnik temperatury febi'ego. I od czasu wymiany dzieja się takie rzeczy jak np węże są twardawe i zimne mimo że wskazówka temperatury pokazuje 90 stopni, jak się zatrzymam zbiorniczek wskazuje że płynu jest minimum a jak odkręce korek wraca na poziom pomiędzy min a max. Podczas jazdy wskazówka pokazuje 90stopni a gdy się zatrzymam zaczyna spadać. Dodam na koniec ze w kabinie leci ciepłe powietrze. Dlaczego tak się dzieje? Czy to normalne?
  10. Czyli śmiało mogę go brać bedzie najbezpieczniej? Chyba że są inne dobre które mógłbym zalać?
  11. Witam, koledzy pytanie, chce zmienić olej w swoim A4 B6 1.9TDI 101KM 313.000km i tu pytanie: jaki olej? Podobno mogę zalać tego motul'a: http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6996546775 Ale wolał bym się upewnić, czy napewno. Proszę o pomoc. Dzięki.
  12. Ok, więc tak wczoraj naprawiłem usterkę, pomogło wyczyszczenie gniazd bezpieczników i nowe bezpieczniki no i wiadomo odłączenie aku. Potem podłączenie vag'a usunięcie błedu ABS a ten od ESP zniknął po przejechaniu ok 100m a usunąć niw nie można było.
  13. Cześć pozwoliłem sobie odkopać, otóż mam taki problem jak koledzy ale zaczęło się i od czegoś innego szukalem bezpiecznika wentylatora, zauważyłem że jest tam sporo białego proszku czyli zaśniedziałe i po wyjeciu i włożeniu bezpiecznika zaczęły sie pojawiać takie rzeczy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...