/dev/null
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O /dev/null
Informacje
-
Imię
M
-
Miasto
Kielce
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia /dev/null
0
Reputacja
-
Podniesienie mocy 1.8T A4 B7 a negatywne konsekwencje
/dev/null odpowiedział(a) na /dev/null temat w Audi A4 B6/B7
Chodzi o to, że jeżdżę nim juz 3 rok, wszystko wydaje się ok. Jeśli chodzi o LPG: Q-box Barracuda Magic 3 Zbiornik 650/270 71l Faro D8 -
Podniesienie mocy 1.8T A4 B7 a negatywne konsekwencje
/dev/null opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Cześć, Jestem posiadaczem auta z silnikiem 1.8T i zastanawiam się nad poniesieniem jego mocy (tylko chiptuning), głównie w celu poprawy dynamiki i przyjemności z jazdy i zastanawiam się jakie to ma konsekwencje dla silnika (samochód z LPG). Wiadome jest, że silnik jest bardziej obciążony po chip-tuningu, jednak z czego to wynika? Z tego, że użytkownik wykorzystuje większą moc i ten zakres powyżej mocy seryjnej go mocniej obciąża, czy po prostu po chiptuningu już sama zmiana parametrów obciąża silnik nawet bez "ciężkiej nogi" ? Chciałbym zrozumieć skąd bierze się przekonanie, że silnik po chiptuningu jest bardziej obciążony. Osobiście nie ścigam się, z nadmiarowej mocy skorzystam przy wyprzedzaniu i na ekspresówkach/autostradach, raczej jeżdżę spokojnie, ale lubię czuć moc pod butem. W związku z tym, zastanawiam się czy przy takim użytkowaniu po chiptuningu powinienem się o cokolwiek obawiać? -
Niestety na podmianę nie mam szansy, mechanikiem nie jestem a okolicy n75 nie znajdę
-
Witam, Podczas przyspieszania z butem w podłodze czuć falowanie, czasem lekkie szarpanie. Dzieje się tak tylko podczas mocnego przyspieszania (pełny gaz). Czytałem że to może być N75, czy można go w ciemno wymieniać? Logi: Podejście #1 VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM Podejście #2 VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM
-
Pozwolę sobie odgrzebać temat. Na rysunku wrzuconym przez @FORA3 widać śruby A - jak można się dostać do tej śruby która jest od wewnątrz (w zawiasie górnym) ?
-
Jakie ciśnienie powinno zaniepokoić i co dalej jeśli odbiega od normy? Jeśli ciśnienie w normie, to nie martwić się jeszcze zbytnio? Ten szlam który wyjąłem palcem nie wygląda najlepiej, ale przeglądając zagraniczne fora widziałem o wiele gorsze rzeczy, trochę to dla mnie zaskakujące - jako osoby niemechanicznej - że silnik działa na tych zabrudzeniach bez problemu i dopiero zatkanie smoka sprawia problem.
-
Witam, Wczoraj wymieniałem olej w świeżo zakupionej a4 i podczas wymiany mechanik zwrócił mi uwagę na brud pod korkiem wlewu paliwa i zaproponował żebym wlał 10w40. Oczywiście pozostałem przy 5w40 (Motul X-cess). Po powrocie zacząłem grzebać w temacie i dotarłem do problemu oil sludge wraz z opłakanym w skutkach zatkanym smokiem. Teraz pytanie: co najlepiej robić dalej? Samochód kupiony z komisu, sprowadzony od Niemca, wyrejestrowany 02.2018 więc do tego czasu pewnie jeździł. Ostatnia udokumentowana wymiana oleju 20k kilometrów temu i 1.5 roku. Ciężko powiedzieć jak był serwisowany, mam tylko wydruki z przeglądów - brak wpisów w książce. Olej wymieniony na świeży, niestety bez płukanki - dopiero teraz wiem że wypadało ją zrobić. Silnik chodzi cichutko, równo. Czy od razu dawać do mechanika na ściągnięcie miski i czyszczenie, czy wymieniać olej z płukanką po 5k i liczyć że będzie ok? Tutaj widać ślad po przeciągnięciu palcem. Nagaru nie trzeba skrobać, schodzi po przejechaniu mocniej palcem.
-
Witam! Jakie opony letnie polecacie na 205/55 16 ? 80% miasto. Coś kompromisowego pomiędzy ścieralnością a dobrym trzymaniem się drogi. Zawieszenie sportowe, więc i w zakrętach miło jakby się dobrze kleiły Jakby przy okazji nie hałasowały mocno, też by było dobrze. Wstępnie wytypowałem coś takiego: - Uniroyal Rainsport 3 - Continental ContiPremiumContact 5 - Goodyear Efficient Grip Performance Czy może jeszcze coś innego?