kriistoff
Pasjonat-
Postów
142 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O kriistoff
Informacje
-
Imię
Krzysiek
-
Miasto
podkarpacie
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
3.0 V6
-
Kod silnika
ASN
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
754 wyświetleń profilu
-
kriistoff obserwuje zawartość Silnik nie pali na zimnym/ciepłym i [a4 b6] ASN 3.0 Quattro Tiptronic LY7W
-
Witam. Chcialbym zapytać jak sprawuje sie zatulejowany blok w Asn.
-
Wiem kolego że to grzech ale po tych przygodach co z nim miałem, to juz mi chodziła po glowie nawet sprzedaż.
-
A idzie gdzies zakupić dedykowane takie kolektory czy trzeba dorabiac od postaw przez jakis zakład specjalizujący sie układami wydechowymi. Posiadasz takie kolektory kolego? W tamtym momencie mialem juz dość tego samochodu i nie chciałem generować kosztów, prowadnice zostały stare, uszczelniacze tylko wymieniłem. Dół silnika z używki i też nie ruszany poza zdjęciem misy i czyszczenia jej.
-
U mnie katy byly zapchane bo bledy były i zapłony czesto wypadały, check migał. A z tymi kolektorami idzie coś zrobic lub podmienić na inne? Co do oleju to tak na około 3 tys spadnie do minimum, dolewam 0,5 litry do maxa i dalej tak za okolo 3 tys. Silnik suchutki. Olej zmieniłem na motul 5w/30 efe.
-
Witam troszkę czasu minęło i chciałbym się podzielić co z ASN.Otóż autko pokonało już przez ten czas około 22 tys kilometrów i jest dobrze,nic niepokojącego nie zauważyłem.Tak na marginesie jest dużo zrywniejsze niż było na starym motorze.Co do kwestii katalizatorów to górne zostały rozcięte,wybebeszone i ładnie na szczelno tigiem zalane,zaś na dole poszły rurki i do tego sondy ze zwężkami.Wiem trochę sztuka i nie jeden wyśmieje ale lepsze to jak dla mnie niż pęknięty blok, w przyszłości jak sie będzie sprawować to sprawie mu kominy jak należy.Co do dzwieku to na zimnym nie jestem zbytnio zadowolony dzwoni i pierdzi szczególnie z początku,ale gdy wydech się nagrzeje to nie ma takiej tragedii,podobnie jak z naderwaną plecionką jak miałem wcześniej,i pierdzenia nie słychać,raczej buczenie.Co do błędów bo oczywiscie sond nie wyprogramowałem,są błedy w sterowniku nie powiem że nie ale check mi nie dokucza,czasem tylko jak dam mu za dużo na nie rozgrzanym uprzednio silniku dam po garach to sie zaświeci.Gdy juz jest rozgrzany mozna dawać w piec i nic się nie zapala,z ciekawostek to nawet po check-u mocy nie ucina.Podsumowując Asn....bardzo fajny silnik, na tyle fajny że zakupiłem drugie a4 b6 z tym silnikiem którym jeździ dziewczyna.Jak narazie 4 katy na miejscu i błędów o systemie katalizatora brak,więc nie ruszam, jedynie to zastanawiam sie po co ktoś wycinał srodkowy tłumik.
-
Witam u mnie gdy były problemy z porannym odpalaniem okazało sie pompa paliwa konczyła swój żywot,tyle że w 1,8 t ale warto sprawdzić tę opcje.czujnik temperatury cieczy sprawdzić przede wszystkim jak kolega wyżej pisze.
-
Rozebrałem stary silnik i napotkałem taką ciekawostkę. Dodam że ja tego ślizgu nie uszkodziłem. Tak w ogóle to projekt stolik rozpoczęty
-
Sam nie wiem co myśleć na temat katów czy to by było to ale wolałem wyrzucić. Poki co reguluje tę nieszczesną instalacje. Zastanawiam sie też nad dołożeniem dodatkowej chlodnicy cieczy, moze to by troche ostudziło go?. Taki mój pomysl nie krytykujcie
-
Panowie takie pytanie z innej beczki, dajecie mocno w palnik swoim Asn?. Bo ja gdzies po wymianie bloku boje się że znów pęknie i staram sie nie katować go. Katy wyrzucone także ryzyko chyba zminimalizowane?. Dodam że teraz bardzo pieknie się zbiera jak juz dopiołem sprawę z wałkiem kolektora i teraz dopiero czuć że to v6
-
I taki jest właśnie plan , tylko koncepcji jeszcze brak co i jak zrobić
-
-
Sprawdzę przy najblizszej okazji tę bezpieczniejsza wersje i dam znac
-
Czyli ma sie rozumieć że jest juz wszystko pod gorące kraje i nic nie ruszać?
-
U mnie są dwa wentylatory, tylko musze sprawdzic jaki sterownik.
-
Wentylator znalazłem a co ze sterownikiem? Moze cos wiecej podpowiesz.Jakies numery sterownika? Podchodzi bez przerubek instalacji i pasa