
Tomi 69
Pasjonat-
Postów
46 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O Tomi 69

Informacje
-
Imię
Tomek
-
Miasto
Bełchatów
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dzięki serdeczne Kolego:) Być może to skutek nie przespanej nocy Pozdro (Y)
-
Witam Wszystkich :) Czy pomoże ktoś i napisze jakie przełożenie ma Most o oznaczeniu HUN z Audi A4B7 2.0 TFSI 211KM DTM?Nie mogę nigdzie znaleźć info.Dzięki z góry.
-
Wzajemnie i Dzięki
-
Tak jak pisze przemo8.Niestety ja jestem tego przykładem.Jedno tankowanie i listwa z wtryskami do wyjeb...nia.Na "pewnej "stacji,na której tankuje gaz od 6 lat.He nie ma reguły.Nastepna sprawa ,to zasyfiony parownik.Daje podobne objawy gdy membrana w środku już"klei"i cuda tego typu zaczynają się od szarpania,przerywania a u mnie nawet ekstremalnie przy sklejonej membranie nie reagował na wciśniecie pedału gazu.Dopiero przełączenie na PB ( i to tez nie za każdym razem) przywracało jazdę na LPG.Cóż,na to co tankujemy do Butli wpływu nie mamy
-
Tomi 69 obserwuje zawartość Zawieszenie 1BA - Jaki dobór sprężyn żeby obniżyć?
-
Zawieszenie 1BA - Jaki dobór sprężyn żeby obniżyć?
Tomi 69 odpowiedział(a) na Patrvk94 temat w Audi A4 B6/B7
Cześć! Szukaj tematu ,bo był tu maglowany.Jest piękny opis z tabelkami i kategoriami wagowymi oraz amortyzatory dla poszczególnych konfiguracji abyś zrobił jak być powinno.Mam to u siebie lecz nie mogę wkleić jednak to też wiedza zaczerpnięta właśnie tu.Pozdro. -
Dokładnie.Tak jak pisze 3r4 sprawdź zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej bo wskazują na to objawy.
-
Poszło Zdrowiej Maluszku
-
No cóż,każdy ma swoje opinie.I każdy swoje chwali Tak w jednym jak i drugim wszystko zależy od stanu w jakim się silnik znajduje.
-
Chyba tylko BFB 163kM,reszta to już TFSI :)
-
Czujnik ciśnienia oleju w tym modelu ma gwint M10X1 o ile pamiętam.
-
Zmierz ciśnienie oleju manometrem na zimnym i rozgrzanym.Od tego zacznij.
-
Jeżeli masz skąd ,to po prostu podmień tą sondę i będziesz miał pewność ,że to nie ona.Sam przerabiałem ten temat w tamtym roku,Komp nie pokazywał nawet jej błędów!!Miałem identyczne objawy jak u CB.Szukaliśmy przyczyny z Łukasz13 po logowaniu nie do końca wychodziło ,że to sonda.Przepieliśmy z jego Niuni do mojej i autko odżyło.Przyczyna znaleziona.Gdyby u Cb sama podmiana sondy nie pomogła zrób tak jak Ci podpowiada kolega przem8,bo będziesz szukał bez skutku.
-
Zainwestuj w Porządne żarniki i będziesz miał spokój na parę lat.Sam się o tym przekonałem kupując tanie podróby niby z dobrymi opiniami a po roku się zesrały ,że widziałem mniej niż w H4 lub H7.Wiadomo,duży wydatek jednorazowo,ale i efekt oraz jakość za tym idzie.
-
Tak wiem ,że coś łyknie tylko pytanie ile?Co do kosztów ,to liczymy się z tym.(Y)
-
Witam Wszystkich.Mamy zamiar zrobić Strokera na bloku BEX i teraz pytanie:jakie tłoki polecicie do tego?Czy z BWA mogły by być?Wał też mamy z BWA.Dodam,że celujemy pod moce 360-370KM i może około 470Nm.To ma służyć do codziennej jazdy nie do upalania więc planujemy turbo K04_064 aby w miarę normalnie wstawało a nie od 4tys :) . Na kutych tłokach są luźne pasowania więc jak jest z poborem oleju i czy właśnie dlatego mogły by być te z BWA?Jeżeli ktoś wie jak to jest ,to będę wdzięczny za podpowiedzi.Dziena i pozdro.