Skocz do zawartości

Gadryl

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gadryl

Informacje

  • Imię
    Gabriel
  • Miasto
    Bieszczady

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Gadryl

0

Reputacja

  1. Tyle Na kołach 18 (seryjnie miała 17) więc lekkie przekłamanie licznika w dół o jakieś 4km/h. Tak czy inaczej gdzieś czytałem że tiptronic ma założone "chomąto" na 240km/h i więcej nie pojedzie. Tutaj na forum był ktoś kto to jakoś zdejmował i wrzucał filmik jadąc 260 wzwyż. Edit: Pardon za wielkość postu, nie wiem jak zmniejszyć vid. VID_20180906_180219.mp4
  2. Gadryl

    Klapki kolektora ssącego

    Witajcie Panowie. Odkopuję trochę temat bo jeden gościu nakręcił mi pewną teorię na temat padania tych wałków. Też mam go bez klapek i szukam nowego więc obdzwaniam wszystkie aukcje i jeden z nich zapodał mi teorię, że muszę wymienić cały kolektor bo sam wałek nic nie da i tutaj teoria: według gościa te kolektory (wałki) padają od LPG. Na początku pomyślałem co on pier ale później tak sobie pomyślałem, że w zasadzie LPG ma wyższą temperaturę spalania więc może coś w tym być. Co o tym sądzicie? i pytanie do was, czy rzeczywiście wymienić cały kolektor czy sam wałek wystarczy? bo będę musiał wiercić od nowa pod listwy.
  3. Gadryl

    Kto ma ASN w małym palcu?

    Witajcie. Jak w temacie potrzebuję kogoś, kto ma w małym palcu ten silnik specjalnej troski i posiada warsztat a wiem, że tutaj na forum takie osoby są. Nic się z nim szczególnego nie dzieje, ale chciałbym mu zrobić prewencyjną akcję z wywaleniem tylnych katów (i zastąpieniem ich sensownym rozwiązaniem), sprawdzeniem klapek w kolektorze, zrobić odmę, wymienić świece, nastawić odpowiednio rozrząd i ogólnie wszystko co się powinno przy tym paszowozie zrobić tak jakbym dopiero go kupił. Ktoś z Podkarpacia najlepiej. Ale dalej też dowiozę. A może znacie kogoś z poza forum? Pozdrawiam
  4. Ten klakson to mi właściwie nie działa odkąd kupiłem ten paszowóz, niespecjalnie korzystam z klaksonu ale no, w końcu trzeba zrobić. Kupię trąbki jak nie będzie banglać po wymianie to przyjdę zapytać.
  5. Dwie stówki. Jeszcze mi przy okazji zaktualizował oprogramowanie staga bo miałem 2016 i sprawdził bo go prosiłem dlaczego mi klakson nie działa. Mam padnięte trąbki, ale to już sobie raczej sam wymienię
  6. Witam. Elektryk podpiął lapka, odpalił mi auto bez immo i z choinką na blacie zawiozłem do niego auto w piątek. W sobotę dzwoni że zrobione. Pojechałem, odebrałem. Chciałbym napisać co było dokładnie, ale nie wiem bo gość był bardzo tajemniczy, nawet próbowałem pociągnąć za język pytając o te EEPROMY i inne pierdoły ale się nie dał. Coś z zegarami, zegary naprawił bez wymiany niczego. Podejrzewam jakieś zimne luty albo kondensatory (o ile są w liczniku?). Tak czy inaczej dzięki wam za pomoc, na szczęście obeszło się bez szukania budzika a przy okazji sam czegoś się nauczyłem
  7. Tak, sprawdzałem wtyczki trzy razy czy dobrze siedzą nim włożyłem kluczyk. Czyli to że już działają to nic, mogą być i tak padnięte? Echh powiem chłopu żeby od razu nowe szukał i ten immo wyciągał. Jest jakaś różnica w zegarach? Bo kolorowy fis to w tych zegarach mam, patrzeć na coś jeszcze?
  8. Sytuacja rozwojowa. Coś tam z tymi zegarami zaczarował i działają, wszystko się już normalnie wyświetla (wszystkie kontrolki normalnie startują i gasną, jest data itd) tyle że rozkodował się chyba immo bo mruga kluczyk, auto dalej pali i gaśnie, oprócz tego drą się sensory że auto zagotowane, że brak oleju i brak benzyny. Panel klimy też nadal nie działa. Błędy parę nowych ale w większości to samo. Czy to immo blokuje to wszystko? czy jednak zegary wciąż nie hulają tak jak powinny? Elektryk przyjedzie zobaczyć osobiście wieczorem ale już pytam za wczasu bo trafne diagnozy tu padają Nowy dokument tekstowy.txt
  9. Nie zdziwiłbym się gdyby było u mnie podobnie. Auto kupiłem z akumulatorem 60ah.. Ale jeździł, nic mu nie było a ja tak z dnia na dzień mówiłem "a uj jutro go wymienię". No i tak do wczoraj, jak widać trochę post factum. Ale już ma 85 ah taki jak powinien mieć.
  10. Dodzwoniłem się do najlepszego szamana w okolicy, też założył że to zegary. Uprosiłem że weźmie sam budzik i sprawdzi go u siebie bo na całe auto to termin za miesiąc.. zawsze to jakiś krok do przodu. Będę dawał znać co z tego wyszło, może komuś się przyda.
  11. Brzmi groźnie. Rozumiem że jeśli to zegary czeka mnie drenaż portfela. Próbowałem zdjąć tę pokrywę znad ECU ale ostatnia śruba pod szybą to jakiś dramat. Nie dostanę się tam. Jedyne co udało mi się sprawdzić przy uchylonej klapie to jeden bezpiecznik. Jest jeszcze coś co mogę zrobić sam? Bo już mnie ten paszowóz osłabił. Ogarnie mi to jakiś zwykły elektryk samochodowy czy z racji tego iż to ten specjalnej troski ASN musi być ktoś od tych silników?
  12. O blokadzie kierownicy oczywiście wiem. Kluczyk ją puszcza, kiera się ruszała ale była tak twarda że nie szło skręcić, spróbuję za chwilę jeszcze raz, idę wyjąć te przekaźniki. Zaś co do zegarów. Wszystkie w tym modelu są takie same? czy musi być konkretny model do silnika? Bo mógłbym na chwilę podmienić zegary tylko że z wersji 1.9 tdi. No i jeśli da radę czy nie spieprzę niczego w tym drugim aucie zabierając mu zegary?
  13. Mogłoby się zgadzać z tym "akwarium" bo naleciało mi tam po bokach drobnych liści, staram się je wyciągać za każdym razem ale wczoraj jak wymieniałem aku to widziałem tam tych listków i tak naleciało aż się z nich błotko zrobiło. Jak sprawdzę czy przekaźnik jest sprawny? Tak samo jak bezpiecznik? Kostkę zamówię zanim się tam dobiorę. Już myślałem o lawecie ale stoję w rzędzie aut przy wąskiej uliczce, nie ma nią jak podjechać a wypchnąć nie dam rady bo coś trzyma kierownicę, nie chce się poddać. Koła zablokowane, sytuacja patowa.
  14. Hm, nie. Ale jeśli da się to zrobić VCDSem Lite to mogę zrobić w każdej chwili. Tylko jak? bo sprawdzić błędy potrafię ale zrobić "test" już chyba nie. Nie grzebałem w nim więcej niż to konieczne. Wygląda na już bardziej skomplikowaną operację ale nie coś czemu bym nie dał rady. Jednak zanim się wezmę - wypada na to, że jeśli jest coś nie tak z kostką, to powinienem mieć już w zapasie nową? Nie chciałbym wybebeszyć tematu tylko po to żebym nie miał co dalej zrobić z tą kostką.. bo co mogę z nią zrobić? Sprawdzę to miernikiem? czy mieć na podorędziu gotową nową? To, że panel klimy również nie działa nie ma nic wspólnego? No i te bezpieczniki, są gdzieś pod maską jeszcze jakieś czy to co sprawdziłem przy drzwiach kierowcy to wszystko?
  15. Wytargałem ten budzik, kostki wypiąłem (no trochę mi zeszło nim wymyśliłem że trzymają je te plastikowe dinksy) wpiąłem, niestety nic z tego. A, oprócz budzika zauważyłem nie działa też panel klimy. Oprócz tego wszystko gra, światła, szyby, radio gra eska imprezka choć w mojej głowie słyszę tylko "baby dont hurt me". Sprawdzę tę kostkę stacyjki sam czy to już jakiś high level? Nie ma ten paszowóz jakichś może bezpiecznikow większych? Sprawdziłem tylko te w kokpicie przy drzwiach kierowcy. O ile to mogłyby być bezpieczniki. Napisaliśmy w tym samym momencie. Jak wyżej sprawdzałem ale tylko te przy drzwiach. Inne nie wiem gdzie są. Ogólnie siedzę trochę w komputerach więc miernik przyniosłem w pierwszej kolejności. Ale w przypadku auta nie wiem co jeszcze mógłbym nim sprawdzić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...