-
Postów
36 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O DavOS99

Informacje
-
Imię
Dawid
-
Miasto
Mielno
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AFN
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
833 wyświetleń profilu
-
Próbowałem ten numer dzisiaj i nie wskoczyło
-
DavOS99 obserwuje zawartość Hałas w zawieszeniu VIDEO , Login vcds 2.5 tdi AFB , Po wymianie pompki zamka centralnego klucz niewłaściwe reaguje. i 5 innych
-
Wie ktoś jaki powinien być login (vcds, vagkom) dla silnika 2.5 tdi AFB. Chciałem zwiększyć dawkę startową, ale nie mogę się zalogować
-
Po wymianie pompki zamka centralnego klucz niewłaściwe reaguje.
DavOS99 opublikował(a) temat w Audi A4 B5
Witam, wymieniłem pompkę zamka centralnego ponieważ rozleciał się wirnik. Stara pompka 8d0 862 257 c Nowa pompka 8l0 862 257 Po wymianie pompki mogę otworzyć auto z kluczyka, ale nie mogę go z kluczyka zamknąć i chciałbym, aby wróciła ta funkcja. Może to pomocne, więc napiszę: Po naciśnięciu przycisku ryglowania drzwi (na boczku drzwi kierowcy) wszystko działa właściwie, również po przekręceniu kluczyka w zamku też jest tak jak było- czyli auto się zamyka po przekręceniu w prawo. Sterownik centralnego zamka BX20 (jakiś chinczyk): allegro.pl ALLEGRO.PL -
Problem polega na tym, że po otwarciu auta pompka bardzo długo pracuje mimo, że już otworzyła auto. Pompa przestaje działać po około 15 sekundach bądź po zamknięciu auta. Wyjąłem pompkę na zewnątrz i moje spostrzeżenia są takie. Po zakryciu palcem prawego wlotu (lewy wciąż podłączony) na pompie centralka zamyka w mgnieniu oka klapkę wlewu paliwa (i możliwe, że też bagażnika ale tego nie sprawdziłem), zaś po zakryciu lewego- czyli tego węższego (prawy wciąż podłączony) auto zamyka drzwi bardzo długo, więc to tutaj może być przyczyna. Kiedy wszystko jest podłączone prawidłowo i np trzymam palce obok tych wlotów to czuć podmuch powietrza. Czy to jest możliwa nieszczelność? Dmuchając w prawy wężyk auto nie rygluję się, więc może nieszczelność jest gdzieś dalej albo mam za mało pary w płucach. Chciałem też sprawdzić pojedynczo drzwi, ale na łączeniu pod siedziskiem pasażerów nie da się ich odłączyć od siebie ponieważ za mocno siedzą. Dodatkowo zdarza się, że raz na 20 otworzeń auta, rygle się nie podniosą. Dziękuję za pomoc w naprowadzeniu na rozwiązanie
-
Okej, tak też zrobię. Dzieki
-
Wtedy będę musiał odpowietrzyć tylko jedno koło?
-
Czyli wykręcam przewód zaślepiam na przykład śrubą i wtedy odpowietrzam tylko koło, przy którym robiłem?
-
Chcę wymienic pęknięta gumową osłonę przeciwpyłową, czy po wypchnięciu tłoczka i wymianie konieczne będzie odpowietrzenie? Jeżeli tak to tylko w jednym kole (lewy tył to jest) czy we wszystkich czterech?
-
Mam pytanie dotyczące osłony przegubu LOBRO ponieważ przymierzam sie do zakupu, ale przed tym chciałbym wiedzieć do czego jest ten dodatkowy metalowy oring (zazwyczaj były tylko dwa, metalowy i plastikowy) oraz jedno pytanie dotyczące zawleczki zabezpieczającej- czy trzeba ją jakoś zacisnąć, ponieważ wygląda inaczej niż ta jaką miałem poprzednio? Link do aukcji: https://allegro.pl/oferta/oslona-przegubu-audi-a4-b5-a6-vw-passat-b5-lobro-6287964306
-
ZNIKŁA KONTROLKA (braku) ŁADOWANIA AKUMULATORA
DavOS99 odpowiedział(a) na DavOS99 temat w Audi A4 B5
Przewód od alternatora był przerwany, trzymał się praktycznie na izolacji. Po wymianie kontrolka wróciła, ale nie jestem pewien czy ona nie powinna gasnąć od razu po odpaleniu silnika, tak miałem w innym 1.9tdi -
Zawsze jak odpalałem auto, na desce pojawiała się kontrolka braku ładowania akumulatora, po nabiciu obrotów gasła. Teraz nawet nie pojawia się przy przekręceniu kluczyka, co może być przyczyną?
-
Rozwaliłem główkę torxa trzymającego poduszkę powietrzną w kierownicy i nie mogę jej normalnie wykręcić. Jak rozwiercę ją to będę mógł bez problemu zdjąć poduszkę, a później zmienić śrubę na sprawną?
-
udało się wyjąć, po rozwierceniu śruby poduszka puszcza i można normalnie wyjąć?
-
Witam, ktoś wie z jakiego elementu dochodzą te przeraźliwie dźwięki? Pojawiają się zazwyczaj po przejechaniu kilku kilometrów i dochodzą z tylnich kół. Powstają głównie podczas skręcania i jazdy po nierównościach. VID_20210125_134916(0).mp4
-