Skocz do zawartości

Sebalbn

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

8

O Sebalbn

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    2.8 V6 30V
  • Kod silnika
    APR
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

1007 wyświetleń profilu
  1. Było zapytanie czy zakładamy oryginalna pompę czy poprawiamy fabrykę i dajemy pompę która jest bardziej wydajna, oczywiście poprawiamy gdzie się da i taka też padła decyzja. Podpytam dokładnie co to za pompa ale chyba ta z 2.5 tdi jest bardziej wydajna od ori s4, ale pewności nie mam, na pewno dam Ci znać jak będę znał dokładną specyfikację. Na ten moment zdałem się całkowicie na ogromną wiedzę VAG Performance Lublin, zrobili dziesiątki tych silników 2.7 I to w dużo mocniejszych specyfikacjach- można śmiało powiedzieć że mają ten silnik w małym palcu Dzięki za miłe słowa, który fan motoryzacji tego nie lubi
  2. Hej, Tak tak już ogarnięta, została założona bardziej wydajna pompa oleju, żeby zejść trochę z temperaturą oleju i poprawić smarowanie. Auto składam w Vag Performance Lublin i Grzesiek tam ma bardzo dobry dostęp do wszystkich części. Dół silnika już złożony, czekamy aż wrócą głowice z obróbki, aktualnie wszystkie elementy tylnego zawieszenia i część przedniego jedzie w piach i malowanie proszkowe
  3. Witam po przerwie, wrzucam kolejna aktualizację w temacie, doszły DP 3' w termice od Bizona, komplet pouliretanów na sanki przód + tył od Strongflex, podstawka mocal do montażu dodatkowej chłodnicy oleju, nowe zaworki zwrotne oleju ori ASO... W miedzy czasie niebieska s-ka pojechała na wyjęcie gratów na przeszczep, cały silnik jest już rozebrany, będzie nowa pompa oleju, nowe panewki, głowice pojechały na obróbkę i na szczęście gładzie cylindrów i tłoki wyglądają na całe mimo dużej ilości nagaru w silniku a może to znaczyć słabej jakości olej lub zbyt długie interwały wymiany... Dlatego tak ważne jest, żeby o to dbać Kilka fotek z prac i gratów co doszły
  4. Te plastiki podszybia to niezłe rarytaski Widzę u Ciebie w temacie dużo fajnych modyfikacji ale najbardziej wpadły mi w oko przednie heble, możesz zdradzić jak się jeździ na tych tarczach 375mm ? To są zaciski rs4 b9 + tarcze RSQ3 ? Dużo zabawy żeby to tam upchać? Bo z tego co czytałem to felgi masz 18', zgadza się?
  5. Tak, była 2 etapowa korekta lakieru, żeby wyciągnąć swirle z lakieru i powłoka gyeon cancoat evo, plus folia ppf pod klamki... Ale to wszystko dopiero po utwardzeniu się lakieru, bo auto wyjechało polakierowane w październiku 2023, przestało cała jesień i zimę w garażu i dopiero na początku sezonu zdecydowałem się na oddanie auta do chłopaków z detail support...
  6. Tak tak wiem, nie chce przekraczać 600 NM, ja to będę zadowolony jak wypluje te 400km Jeszcze sporo rzeczy jest do zrobienia przy serwisie tego silnika jak już będzie wyciągnięty z budy ale na razie przepycham się z lakiernikiem bo prawdopodobnie czeka mnie ponowne lakierowanie auta, pojawiły się jakieś dziwne małe białe kropki na lakierze bazowym (pod klarem) i czekam na eksperta który oceni co tam się wydarzyło...
  7. Mam wykres i na tych turbinach wykrecili w innym aucie 480 km i 603 niuta więc jestem dobrej myśli... A co do coolera to tez bym wolał te boczne od Wagnera ale to kolejna kasa do wpakowania więc chyba na razie będzie ten co jest, zderzak się "dopasuje" Zobaczymy jakie będą temperatury w dolocie
  8. Mam wykres i na tych turbinach wykrecili w innym aucie 480 km i 603 niuta więc jestem dobrej myśli... A co do coolera to tez bym wolał te boczne od Wagnera ale to kolejna kasa do wpakowania więc chyba na razie będzie ten co jest, zderzak się "dopasuje" Zobaczymy jakie będą temperatury w dolocie
  9. Kolektory wyglądają bardzo solidnie, wygrzewane są dodatkowo w piecu w celu zniwelowania naprężenia na materiale. Termika to bandaż, plus metalowa osłona i miejmy nadzieję, że dzięki temu nie będzie aż takiego pieca pod maską. Jeżeli też sie nad nimi zastanawiasz to na pewno wiesz, że aktualnie na rynku nie ma duzych mozliwosci, chyba że mowimy o tych odlewach z DE za 10k... Albo tanich turboworksach ktore pewnie dlugo nie pożyją bo to chińszczyzna... Co do turbosprężarek to są to niezłe hybrydy, tutaj specyfikacja : Muszle ssące K03 przerobione na K04(tuleje od strony ssącej pod koła kompresji z K04 RS6) Strona gorąca: Żeliwa K04 RS4 przerobione pod wirniki K04 RS6 Core K04 RS6 Wymienione klapki WG na oryginalne. Co do dp to oczywiście jest do zrobienia cały wydech i chyba zdecyduje się na przelot 3' na dwóch puszkach i do tego dp 3' , tylko zastanawiam się czy nie będzie za głośno Cooler będzie przekładany z niebieskiej s4 bo jest tam wyspawany cały dolot z nierdzewki i duży centralny intercooler
  10. Lecimy dalej z tematem, turbo leży i czeka więc kolejnym elementem układanki są kolektory wydechowe 3w1 od Bizona i nie mogło się obyć bez termiki, może lakier z maski nie zejdzie
  11. Bardzo fajnie zrobiona b6, widać dbałość o szczegóły No i ten kolor mega ciekawy, robi robotę szczególnie tak utrzymany... Oby służył jak najdłużej, bezawaryjnie !
  12. Jedziemy dalej... Miała być chwilą przerwy ale jakoś tak wyszło, że trafiły się kolejne graty... Nowe turbawki, teraz powinno bez problemu wypluc 400+
  13. Powiem szczerze , że nie jest mi to do niczego potrzebne, VINem nie jeżdżę:) Samochod nie jest robiony na sprzedaż, zostaje u mnie do końca nie miałem serca sprzedac czarnej...Dlatego padła taka decyzja. A co do niebieskiej to tak buda jest taka mocno średnia, była uderzona przodem 4 lata temu i ktos nie zrobil tego zgodnie ze sztuka, podłużnice drutowane... Dlatego udalo sie kupić w dobrej kasie z wiadomym przeznaczeniem
  14. Można powiedzieć, że jedyny słuszny bo dostać wszystkie potrzebne części do kompletnej przeróbki na s4 praktycznie graniczy z cudem... A co do dekli felgi, jeden się uszkodził przy wyciąganiu i jakoś tak na razie zostało, nie wygląda tragicznie
  15. Witam wszystkich, Auto od ostatniego posta zrobiło pare dobrych kilometrów i odwiedziło firmę detailingową bo brakowało tego "muśnięcia" lakieru. Zakres prac to dwu etapowa korekta lakieru + klejenie folii PPF pod klamkami i to wszystko zabezpieczone ceramiką od firmy Gyeon. Efekt jest obłędny, look i blask lakieru sprawia wrażenie jak by dopiero wyjechał z salonu. Wrzucam kilka fotek które udało się zrobić po odbiorze auta ze studia. Jest jeszcze jeden duży przełom - jak wiecie z poprzednich postów ta a4ka ma nie tylko wyglądać ale i musi się dobrze odpychać, taki plan był od początku, świeży wygląd i moce celuje w 400+ . Więc po długich poszukiwaniach (ponad rok czasu) udało się dorwać dawcę silnika i całego układu napędowego. Została zakupiona ori s4 b5 1999r z dość ciekawą specyfikacją. Nowa s4ka ma zamontowane 2x turbo k03 hybrydy pod 400km(chyba i tak bedą zmieniane), wtryskiwacze po regeneracji z porshe 4.5l v8t, cały układ dolotowy z intercoolerem(intercooler fmic) od firmy warsztat stanica specjalizującym sie w silnika vag / 2.7 bit, pompa paliwa walbro pod 500km, sprzęgło rs4 b5, wydech ori rs4 b5 ( za cichy, będzie zmieniany) i jakiś niezbyt dobrze zwirusowany soft , na ten moment wypluło 340km. Generalnie fajna baza bo buda wymaga troche prac - na szczęście ja swoją budę mam dopracowaną, wystarczy przełożyć elementy mechaniczne. W tym sezonie chce nacieszyć się jeszcze a4ką więc wstrzymuję się ze swapem do odpowiedniego momentu. Pewnie będę zbierał kolejne elementy układanki np. zaciski z s4b6 na 345mm przód i celuje w 300mm heble na tył. Stay tuned.... WhatsApp Video 2024-05-12 at 14.04.29.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...