
FiFi91
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O FiFi91

Informacje
-
Imię
Filip
-
Miasto
Lublin
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
ANB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Jeżdżę na AP około 6 miesięcy i powiem że jest spoko, dość komfortowo jak na gwint, dobrze wybiera nierówności, nie ma efektu betonu! Choć na moje oczekiwania mógł by być sztywniejszy. Polecam.
-
Podpora wału ?? Przy zmianie torsena obadałeś ją?
-
Żulte poli... Fajnie, gdzie montujesz? Ja jeże na czerwonym i jest troszki sztywniej. Jak zamontujesz daj znać, jestem ciekaw Twojej opinii.
-
Coś będziesz kombinował z torsenem? Czy tylko podmiana ?
-
Moja eSa - S4 B5 1999 Lift | RNS-E LED | 375/326 | RS4 SATYNA
FiFi91 odpowiedział(a) na VRGOOD temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Dzięki za info(zastosuje u siebie), będę obserwować Twój temat :-) Fajne mody robisz :-) trzymać tak dalej -
Moja eSa - S4 B5 1999 Lift | RNS-E LED | 375/326 | RS4 SATYNA
FiFi91 odpowiedział(a) na VRGOOD temat w Audi A4/S4/RS4 B5
To spoko :-) i jak trzeszczy troszkę z tyłu ?? :-D U mnie na tzw. " zimnym" trzeszczy a jak już się rozgrzeje to jest cisza :-P No ja właśnie na jesień - zimę będę robić przód no i już mam całe poli - czerwone i zastanawiam się czy nie wymienić na żółte (wcześniej jeździłem Japończykami i tam układ kierowniczy był mega czuły i skręcał tak jak ja chciałem a tutaj jest taka bułeczka :-D) PS. O co chodzi z tym sztywnym drążkiem kierowniczym? Na czym polega różnica? -
Moja eSa - S4 B5 1999 Lift | RNS-E LED | 375/326 | RS4 SATYNA
FiFi91 odpowiedział(a) na VRGOOD temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Też założyłem czerwone poli na tył bo bałem się że będzie beton i podobnie jak Ty uważam że jest za mało sztywno choć czerwone Poli właściwościami zbliżone są do serii. U kolegi w BMW wcielaliśmy żółte to różnica w samej elastyocznysci poli w rękach lub na wachaczu jest znaczna - to prawie beton i tam jest sztywno podczas prowadzenia. Na przodzie też zakładałeś poli ?? Nie zastanawiałeś się nad zmianą tulei w sankach na aluminiowe, wyeliminowało by to ruchy sanek podczas nagłych zmian kierunku jazdy i itp. tak sądzę przynajmniej (bo to kawał guuumska-poliuretanu) -
Bardzo ładnie :-) Z czego zacisk i jaka (z czego)tarcza?
-
Pełna regeneracja mostu, dyferencjału i napędu quattro w A4 B5 1.8T
FiFi91 odpowiedział(a) na Brickkk temat w Audi A4 B5
Jestem pod wrażeniem jakości wykonywanej pracy :-) też rozbierałem u siebie dyfer i również zastanawiałem się nad luzem występującym w mechanizmie różnicowym ... Jaki jest dopuszczalny i jak go sprawdzić ? Do składania polecem paste-szczeliwo HYLOMAR testuje to jakiś czas i nie skleja dwóch elementów do siebie jak sylikon a trwałe uczelnia i pomimo upływu czasu pozostaje w lepikiej konsystencji (jak pierwotnie). Powiedz proszę jakie łożyska Ci poleciały? I na co zwróciłeś uwage, co było zużyte ? No i kiedy bierzesz się za skrzynie ponieważ jestem bardzo zainteresowany Twoją relacją z pracy. -
Zaciski tył dajesz Ori czy większe? Adaptery pod zaciski przód sam robisz ?
-
A tak z ciekawości apropo rozpórki tył (górna) do bagażnika masz coś konkretnego na myśli czy samoróbka ??
-
Z kat kolego takie cukiereczki dorwałeś???(jakiś link bym na priv poprosił ) rozpórka na tył do quattro ??
-
Cześć Muszę wymienić podporę wału, moja już dokonała żywota. Jest dostępna podpora NTY za około 230 pln oraz doszukałem i dodzwoniłem się do OLKUSZA POLIURETANY i tu mi zaproponowali za kwotę 200 pln zalanie podpory w poli. Zapewniając mnie przy tym iż, poli będzie zalewie troszki mniej pracować niż orgniał (zamiennik) gumy. I tu są moje pytania: Czy podpora NTY jest dobra(trwała) ?? Czy ktoś jeździ na podporze z poli lub zna kogoś kto jeździ na tym??
-
Cześć, Od wczoraj jestem posiadaczem a4b5 1.8T w quattro w czystej benzyne, witam wszystkich?.