Jump to content

Shadow69

Pasjonat
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Shadow69

Informacje

  • First name
    Grzegorz
  • Location
    Rzeszów

Car

  • Car model
    S4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    4.2 V8
  • Engine code
    BBK
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. I w jaki sposób ma mi to pomoc? Głupoty na yt to raczej po robocie do piwka...
  2. Dzięki, w takim razie zostawiam wydech w spokoju. Narazie dość często jeżdżę z małym dzieckiem, więc niech sobie będzie cichy wydech, może kiedyś coś pokombinuje. Ogólnie mi to nawet odpowiada jak ktoś się stawia, a nie wie co masz pod maską, bo nic nie słychać
  3. Panowie, odgrzeje ponownie temat. Czy ktoś z was jest mi w stanie powiedzieć kiedy przepustnica ma się otworzyć a kiedy zamknąć? U mnie na luzie jest zamknięta, po ruszeniu się otwiera, i ponownie zamyka się przy jakiś 1.800 obrotów. Nie ma to czasem działać odwrotnie?
  4. Koledzy, odgrzeje temat. Potrzebuje do a4 b6 znaczek na klapę tył, chodzi o 4 pierścienie. Czy znajdzie się jakaś dobra dusza i poratuje numerem części?
  5. Przy v8 faktycznie, ciężka noga potęguje spalanie. Dużo też robi automat. U mnie na szczęście manual, więc zawsze coś mniej spali. Ale mimo wszystko wydaje mi się że trochę dużo wam wychodzi coś słyszałem że niefachowe grzebanie przy wydechu zabija konie i spalanie rośnie, ale nie wiem ile w tym prawdy.
  6. Dzięki za odpowiedź Tak się składa że udało mi się odtworzyć część sterowania. Spawanie przepustnic dopiero jak auto wróci od tapicera. Tak więc zaworek wraz z akumulatorem podciśnienia jest w lewym boczku w bagażniku. Przewód podciśnienia leci po podłodze gdzieś spod kierownicy, pod dywanem, potem razem z kabelkami korytkiem aż do bagażnika. Od zaworka wężyk wychodzi na zewnątrz przelotką pod lewą lampą, tam zawija pod belkę zderzaka i wchodzi nad osłony termiczne. Potem już bezpośrednio do przepustnic. U mnie na szczęście pstryczek otwierający przepustnice podłączony był do oryginalnego zaworka - po przywróceniu połączenia wszystko działa, klapy otwierają się prawidłowo.
  7. Koledzy, przekopuje forum ale nie mogę znaleźć numeru części tej blaszki w którą wkłada się bezpiecznik w skrzynce bezpiecznikow. Dołożyłem sobie haka i potrzebuje obsadzić wolne miejsce na bezpiecznik, a nie bardzo chce montować jakieś wynalazki na kablu.
  8. Odgrzeje temat, orientuje się ktoś jak się ma przewożenie fotelika na kanapie tył przy bocznych poduszkach? Są jakieś zastrzeżenia, czy śmiało można montować?
  9. Koledzy, poratuje ktoś linkiem do sprawdzonego materiału na czarną podsufitke? U mnie tapicer niby ma różne do wyboru, ale albo inny odcień, albo faktura, a mam obawy że będzie widać różnicę.
  10. Ok, w takim razie jeden problem z głowy. A jak to podłączyć do istniejącej instalacji? Naciąć kabel i przylutowac do niego nową część wiązki? Czy są jakieś inne procedury?
  11. Cześć, ja mam ese na zenicie i wtryskach Herkules. Chodzi to naprawdę przyzwoicie, ale spalanie takie jak twoje to w trasie nawet przy dynamicznej jeździe nie wychodzi. Na butli 50l gazu robie jakieś 330km.
  12. Potrzebuje podłączyć moduł haka z Can, niestety nie posiadam w bagażniku podciagnietej instalacji. Pierwsze pytanie to dokąd najbliżej/najłatwiej będzie się podłączyć? Druga sprawa to sama wiązka - przewody są skręcane, czy do przedłużenia instalacji mogę użyć ogólno dostępnych przewodów i samemu je "poskrecac"? Jak wygląda kwęstia połączenia z już istniejącą wiązką, lutowanie, jakieś zaciski?
  13. Dzięki kolego, faktycznie, brakuje mi stelaża. Udało się dostać używany w dobrych pieniądzach. teraz zostało jeszcze podłączyć elektryke. Btw, podpowiesz jeszcze gdzie najłatwiej będzie podłączyć can? U mnie w lewym boczku elektroniki praktycznie zero, pdc nie mam, także przewodów również:-/ Trzeba jechać z wiązką aż do zegarów czy bliżej coś znajdę?
  14. Panowie, jestem na etapie montażu fabrycznego haka, i utknąłem przy module. Gdzie dokładnie powinien się znajdować? Niby wychodzi że w lewym boczku pod tapicerką, ale w żadnym miejscu mi nie pasuje. Poratuje ktoś jakimś zdjęciem?
  15. Witam wszystkich, chce przed zimą ogarnąć wydech w swoim V8. Poprzedni właściciel wyciął przepustnice z tylnych puszek i przespawał je zaraz za katalizatory, dodatkowo zrobił je otwierane na "pstryczek" - na kompie wywala błąd zaworka do przepustnic. Efekt może i fajny, ale i tak raczej tego nie używam, bo strasznie rezonuje aż głowa boli i do tego na otwartych auto jest odczuwalnie słabsze - a na zamkniętych słychać jak klapy przepustnic lekko brzęczą. Z przeniesieniem na swoje miejsce nie powinno być większego problemu, choć wskazane by było jakby ktoś podrzucił dokładnym foto jak przepustnica ma być wspawana, natomiast nie mam pojęcia jak przywrócić fabryczne sterowanie. Przepustnice nadal są sterowane podciśnieniem, tylko jak odtworzyć część elektryczną i podciśnieniową? Gdzie szukać zaworka sterującego? Którędy poprowadzone są przewody podciśnienia? Zaworek jest jeden, czy dwa?
×
×
  • Create New...