Shadow69

Pasjonat
  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Shadow69

    Informacje

    • Imię
      Grzegorz
    • Lokalizacja
      Rzeszów

    Auto

    • Model
      S4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2003
    • Silnik
      4.2 V8
    • Kod silnika
      BBK
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Shadow69

      Dzięki za odpowiedź Tak się składa że udało mi się odtworzyć część sterowania. Spawanie przepustnic dopiero jak auto wróci od tapicera. Tak więc zaworek wraz z akumulatorem podciśnienia jest w lewym boczku w bagażniku. Przewód podciśnienia leci po podłodze gdzieś spod kierownicy, pod dywanem, potem razem z kabelkami korytkiem aż do bagażnika. Od zaworka wężyk wychodzi na zewnątrz przelotką pod lewą lampą, tam zawija pod belkę zderzaka i wchodzi nad osłony termiczne. Potem już bezpośrednio do przepustnic. U mnie na szczęście pstryczek otwierający przepustnice podłączony był do oryginalnego zaworka - po przywróceniu połączenia wszystko działa, klapy otwierają się prawidłowo.
    2. Koledzy, przekopuje forum ale nie mogę znaleźć numeru części tej blaszki w którą wkłada się bezpiecznik w skrzynce bezpiecznikow. Dołożyłem sobie haka i potrzebuje obsadzić wolne miejsce na bezpiecznik, a nie bardzo chce montować jakieś wynalazki na kablu.
    3. Shadow69

      Odgrzeje temat, orientuje się ktoś jak się ma przewożenie fotelika na kanapie tył przy bocznych poduszkach? Są jakieś zastrzeżenia, czy śmiało można montować?
    4. Shadow69

      Koledzy, poratuje ktoś linkiem do sprawdzonego materiału na czarną podsufitke? U mnie tapicer niby ma różne do wyboru, ale albo inny odcień, albo faktura, a mam obawy że będzie widać różnicę.
    5. Shadow69

      Ok, w takim razie jeden problem z głowy. A jak to podłączyć do istniejącej instalacji? Naciąć kabel i przylutowac do niego nową część wiązki? Czy są jakieś inne procedury?
    6. Shadow69

      Cześć, ja mam ese na zenicie i wtryskach Herkules. Chodzi to naprawdę przyzwoicie, ale spalanie takie jak twoje to w trasie nawet przy dynamicznej jeździe nie wychodzi. Na butli 50l gazu robie jakieś 330km.
    7. Potrzebuje podłączyć moduł haka z Can, niestety nie posiadam w bagażniku podciagnietej instalacji. Pierwsze pytanie to dokąd najbliżej/najłatwiej będzie się podłączyć? Druga sprawa to sama wiązka - przewody są skręcane, czy do przedłużenia instalacji mogę użyć ogólno dostępnych przewodów i samemu je "poskrecac"? Jak wygląda kwęstia połączenia z już istniejącą wiązką, lutowanie, jakieś zaciski?
    8. Shadow69

      Dzięki kolego, faktycznie, brakuje mi stelaża. Udało się dostać używany w dobrych pieniądzach. teraz zostało jeszcze podłączyć elektryke. Btw, podpowiesz jeszcze gdzie najłatwiej będzie podłączyć can? U mnie w lewym boczku elektroniki praktycznie zero, pdc nie mam, także przewodów również:-/ Trzeba jechać z wiązką aż do zegarów czy bliżej coś znajdę?
    9. Panowie, jestem na etapie montażu fabrycznego haka, i utknąłem przy module. Gdzie dokładnie powinien się znajdować? Niby wychodzi że w lewym boczku pod tapicerką, ale w żadnym miejscu mi nie pasuje. Poratuje ktoś jakimś zdjęciem?
    10. Witam wszystkich, chce przed zimą ogarnąć wydech w swoim V8. Poprzedni właściciel wyciął przepustnice z tylnych puszek i przespawał je zaraz za katalizatory, dodatkowo zrobił je otwierane na "pstryczek" - na kompie wywala błąd zaworka do przepustnic. Efekt może i fajny, ale i tak raczej tego nie używam, bo strasznie rezonuje aż głowa boli i do tego na otwartych auto jest odczuwalnie słabsze - a na zamkniętych słychać jak klapy przepustnic lekko brzęczą. Z przeniesieniem na swoje miejsce nie powinno być większego problemu, choć wskazane by było jakby ktoś podrzucił dokładnym foto jak przepustnica ma być wspawana, natomiast nie mam pojęcia jak przywrócić fabryczne sterowanie. Przepustnice nadal są sterowane podciśnieniem, tylko jak odtworzyć część elektryczną i podciśnieniową? Gdzie szukać zaworka sterującego? Którędy poprowadzone są przewody podciśnienia? Zaworek jest jeden, czy dwa?
    11. Shadow69

      Panowie, odgrzeje temat. Zaczął mi się zacierać mechanizm wycieraczek na osi od strony kierowcy. Przy próbie wybicia sworznia w celu nasmarowania pękło ucho mocujące. Teraz muszę kupić cały nowy mechanizm i stoję przed dylematem używka czy nowy zamiennik. Chińszczyzny nie chce, ale pojawiły się zestawy febi-bilstein, jak myślicie, będzie to coś warte? Uczciwa używka wyjdzie cenowo tak samo jak ten nowy. EDIT: Tak więc zdecydowałem kupić nowy mechanizm Febi. Z zamontowaniem nie było żadnych problemów, jakościowo wygląda super, mam nadzieję że chwilę posłuży.
    12. Shadow69

      Witam, zwracam się ze sprawą teoretycznie prostą, mianowicie wymiana zamka przedniej maski - chodzi o część na przednim pasie. Mam uszkodzony czujnik zamknięcia maski (nie widzi otwarcia, po zwarciu pinów w kostce jest komunikat na zegarach, więc wypada na zamek), i chciał bym go wymienić. Z zewnątrz widoczne są 2 śrubki na klucz 13, po odkręceniu niestety zamek dalej ciasno siedzi - gdzie jeszcze szukać jakiegoś mocowania? Wydaje mi się że może coś być za chłodnicą, ale pewniaka nie mam i nie bardzo chcę ją ściągać, zwłaszcza jeśli mi to nie pomoże. Ktoś coś?
    13. Shadow69

      Witam ponownie Zdecydowałem się zamontować ponownie sondy, bo tych grzałek to chyba nikt nie potrafi wywalić, i tutaj kolejny problem, gdzie szukać wtyczek sond? Mam mocno ograniczony dostęp do kanału/podnośnika, a od góry nic znaleźć nie mogę. Sondy są po spartańsku ucięte, a kabelków za dużo nie zostało, także na aucie tego nie polutuje, muszę wyjąć resztę kabli i zlutować.
    14. Shadow69

      Dzięki za odpowiedź. Błędy typowo grzałka sondy. Dlatego właśnie zastanawiam się czy wrzucać spowrotem katy i podlaczac sondy czy da się jeszcze jakoś te grzałki wywalić. Zasadniczo katy chyba i tak będę musiał wsadzić bo pewnie przeglądu nie zaliczy. W dodatku w aucie siedzi lpg. EDIT: wczoraj znowu podjęliśmy próbę wyłączenia sprawdzania obwodów grzałek. Niestety ale tuner się poddał. Po 3 odpaleniach silnika check wyskakuje ponownie. Jest jakaś opcja inna niż ponowne zamontowanie sond? Wstawienie opornikow pewnie nic nie da...
    15. Shadow69

      Witam, pozwolę sobie odgrzać temat mam u siebie w s4 wycięte katalizatory razem z sondami. Wtyczki sond wiszą luźno nie podłączone. Auto oczywiście wywala check. Byłem na wykodowaniu sond, niestety problem dalej występuje. Od gościa który to robił dowiedziałem się że mimo wykodowania to sondy fizycznie powinny zostać w samochodzie. Jak to jest naprawdę, sondy mają zostać czy po kodowaniu można je odłączyć?