Skocz do zawartości

mateusz3813

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mateusz3813

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Ostrowiec

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mateusz3813

0

Reputacja

  1. Trzeba dołozyc przekaźnik (nr. 614) Pin 1 przekaznika to plus staly z aku. Pin 2 przekaźnika to bezpiecznik pompy nr 28 Pin 3 to plus po zaplonie Pin 5 to sygnal z ecu ( znajduje sie miedzy innymi we wtryskach, pod pinem 65 komputera, a także tez jest to ten czerwony przewód od usunietego sterownika pompy
  2. Witam Musisz wyciąć cały sterownik a później połączyć przewody tak jak na zdjęciu. I to tego trzeba jeszcze dołożyć przekaznik pompy paliwa.
  3. Problem rozwiązany. Na szczęście to nie był silniczek. Uszkodzona byla wiazka.
  4. Witam. Mam problem z samopoziomowaniem. Prawdopodobnie padł silniczek od regulacji wysokosci. Wywala błąd nr. 01535 - cotrol circut for rightlight xenon headlight Range adjustin motor (V49) i teraz aby wymienic ten silniczek trzeba rozklejac lampe?
  5. Witam potrzebuje schematu kostek( brązowej, czerwonej i białej) które znajduja sie pod sterownikiem Ecu i łączą wiazke silnika z wiazka wnętrza. Sprawa dotyczy a4 b7 1.8t i a4 b7 2.0tfsi
  6. Juz odpalilem, mam jeszcze problem tak jak ty z tymi swiatlami stop po zaplonie. I jeszcze nie wiem dlaczego, ale zegary nie pokazują mi temperatury plyny. Tez miales z tym problem?
  7. Witam. Tez robie takiego swapa pawcio013 mógłbyś dokladniej opisac jak przerobiłeś tą instalację. Masz jakieś schematy ukladu paliwowego z tfsi?
  8. Witam wszystkich forumowiczów. Jestem posiadaczem a4 b7 1.8t Bfb 2006r. Pozdrawiem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...