Skocz do zawartości

Mentor

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mentor

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Kielce

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mentor

0

Reputacja

  1. Mentor

    Brzęczące lampy

    Czyli rozumiem, że tak ma być i raczej nie powinno się z tym nic stać?
  2. Mentor

    Brzęczące lampy

    Witam. Ostatnio wyciągając coś z bagażnika usłyszałem dziwne brzęczenie dochodzące z okolicy lamp. Kiedy przybliżę się do każdej z lamp (również tych w klapie) daje się słyszeć dziwne brzęczenie/buczenie jakby z transformatora. Posiadam zwykłe żarówkowe lampy (sedan 2009). Może komuś udało się rozwikłać tą zagadkę. Dzięki za pomoc.
  3. Napisze dla innych choć pewnie większość i tak to wiedziała. Przełożenie samej taśmy z końcówą F do sprawnego czujnika kata skrętu z końcówką E nic nie daje. Nie ma żadnych błędów ale nie da się zakodować multifunkcji.
  4. Kierownicę założyłem z modelu S3. Moduł kierownicy jaki obecnie mam w samochodzie to 8K0953568E (w zwijaku brak jest pinów od multi). Kupiłem nowy moduł ze zwijakiem 8K0953568F (w zwijaku są piny od multi) ale prawdopodobnie uwalony jest czujnik kąta skrętu kierownicy w module) wiązkę od airbag mam z obsługa multi z B8. Czy mogę przełożyć zwijak z modułu 8K0953568F do modułu 8K0953568E gdzie mam sprawny czujnik skrętu kierownicy? Mój samochód to: Audi A4 B8 2009
  5. Witam. Ostatnio podczas okienka pogodowego zająłem się wymianą kierownicy ze zwykłej na multi. Obecnie w samochodzie siedzi mi zwijak z modułem o oznaczeniach 8K0953568E (nie obsługujący multi według DIY z forum). Zakupiłem więc taki z literą F. Po wymianie oczywisty błąd ESP. Jak się okazało podczas kalibracji czujnika skrętu g85 nie uzyskuję statusu ok tylko ERROR. (Procedura na załączonym silniku: kierownica 30st. w lewo i w prawo, później na wprost>16 Koło kierownicy>dostępu upoważniany 40168>Nastawy podstawowe>ON/OFF/Dalej i tu wyskakuje ERROR a nie OK w 3 polu). Co ciekawe w blokach pomiarowych widać jak kąt skrętu kierownicy się zmienia kiedy nią kręcę. W VCDS podczas skanowania błędów 16 modułu kierownicy otrzymuję kod 0014 - wadliwy. Multi, FIS, tempomat działa normalnie. Porównałem oba moduły wizualnie (E i F) i różnią się one jedynie ilością pinów zwijaka. z tyłu taka sama ilość pinów w identycznym rozmieszczeniu. Czy istnieje możliwość żebym przełożył zwijak z modułu F do mojego starego działającego modułu E z możliwością zakodowania multifuncji, ktoś próbował takiego zabiegu?
  6. Xiaomi 70Mai Pro to bardzo dobra kamera w budżecie do 250zł. Raczej nie znajdziesz nic lepszego. Jeżeli jednak dysponujesz większym (ok. 500) to zdecydowanie polecam VIOFO A119 v3. W wersji Dual możesz rzucić okiem na moddel VIOFO a129 Duo lub MIKAVI PQ4 Dual.
  7. Dzięki za odpowiedź. Orientujesz się może jaki numer części ma to mocowanie bo z reguły lusterka sprzedawane są bez niego? Czy można założyć czujnik deszczu np z B7 lub A3 8P?
  8. Witam wszystkich. Dzięki pomocy forum jestem już po pierwszych modyfikacjach mojej B8 Obecnie zabieram się za kompletowanie gratów pod ten mod. Posiadam zwykłe lusterko wewnętrzne oraz szybę bez maskowania wiązki. Domyślam się, że uchwyt mocujący zwykłe lustro nie będzie pasował pod lusterko z czujnikiem deszczu i u "szklarza majstra" będzie trzeba wymienić. Czy brak tego maskowania na szybie wyklucza montaż takiego lustra z czujnikiem (możliwość pęknięcia nagrzanej szyby - naprężenia punktowe w miejscu nałożenia kleju. Słyszałem takie opnie) Czy można zamontować czujnik np z A3 8P z oznaczeniem 4E0955559 lub inny z ciągiem liczb 955559 W przypadku braku możliwości montażu lusterka dedykowanego pod czujnik zastanawiałem się czy jest sens/da się zamontować sam czujnik w jakimś miejscu na szybie żeby spełniał swoje zadanie i nie wypalił mi oczu doprowadzając do nerwicy natręctw. Dzięki za wszelką pomoc Pozdrawiam Grzesiek
  9. Witam. Poszukuję modułu bluetooth z okablowaniem do mmi 2g high. W internetach sporo jest tego ale nie jestem pewien czy one nadadzą się do mmi 2g high czy tylko do concert/symphony. Wyczytałem gdzieś, że do wersji mmi 2g high trzeba mieć specjalny moduł z wejściem na światłowód. W samochodzie posiadam zmieniarkę mp3 w "desce rozdzielczej". Czy ktoś z forumowiczów ogarniał kiedyś temat doposażenia B8 z takim radiem w taki moduł? Z góry dzięki za pomoc.
  10. Witam Przepraszam za odgrzebanie tematu ale w wątku nie padła nazwa konkretnego oprogramowania do palenia mp3 dla tej zmieniarki, a nie znalazłem na forum podobnego wątku. Niby tak prosta czynność wypalenia cd z muzyką, a jednak... Do wypalenia płyty z mp3 NIE używamy wbudowanego w Windows 10 narzędzia do wypalania czy NERO. Tak jak napisał poprzednik, wypalenie "dysku z danymi" w sesji zamkniętej czy otwartej (tryb dopalenia danych), mała czy duża prędkość palenia, spowoduje to, że zmieniarka nie będzie "widziała" utworów. Po przetestowaniu wielu konfiguracji i programów samochód zatrybił dopiero przy programie Ashampoo Burning Studio. W programie wybieramy opcję "Audio+Muzyka",a następnie "Utwórz dysk Mp3 lub WMA". Wrzucamy muzę i palimy z niską prędkością. Mam nadzieję, że się komuś przyda. Pozdrawiam
  11. Cześć wszystkim, mam na imię Grzesiek i od kilku dni jestem posiadaczem Audi A4 B8. Na forum znalazłem już wiele ciekawych i przydatnych informacji o tym samochodzie. Mam nadzieję, że moja wiedza będzie się poszerzać nadal. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...