
Koliber731
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Koliber731

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
brak
-
Rok produkcji
2015
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CFSA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
PMO jest super, pisałem już kiedyś swoje odczucia z użytkowania tego oleju na tym forum, możesz poszukać Ja przeszedłem z Motula i jestem bardzo zadowolony. Zupełnie inna praca silnika + zdecydowanie mniejsze ubytki oleju. A jak kogoś to nie przekonuje to jeszcze można wejść w parametry tego oleju i porównać z każdym innym. Generalnie ciężko znaleźć coś lepszego w tej cenie. )) Jedynie to do czego bym się czepił, to dostępność. U mnie w mieście bez problemu idzie go kupić (mieszkam w Wawie), ale byłem u swojej dziewczyny w mieście i w dwóch sklepach motoryzacyjnych nie było
-
Valvoline ma NOACK dla 5w40 ponad 11% co jest wynikiem poniżej wszelkiej krytyki. To już polski Specol ma około 10%. A wiadomo, że czym mniej tym lepiej. Oleje teoretycznie czym więcej mają w sobie bazy PAO tym mniejszy NOACK powinny osiągać. Oleje z bazami PAO to np. PMO, który ma NOACK=9% a oleje full PAO typu Amsoil mają nawet NOACK-8,3% (dla 5w40 oczywiście). Z tym, że to już inna półka cenowa. Ravenol nie wiem ile ma, nigdy nie natknałem się na takie pomiary dla tego producenta. Więc ja się w ogóle dziwię, że na Valvoline ludzie jeżdzą. Te oleje były dobre kiedyś, jak jeszcze były produkowane w Holandii. Teraz to olej z niższej półki P.S Oczywiśćie parametr NOACK w dużym stopniu odpowiada za "znikanie" oleju z silnika dlatego o tym napisałem
-
No Castrol to zdecydowanie słaby wybór. Przereklamowany olej. Ja z kolei poleciłbym PMO. Cena trochę niższa od Ravenola, duży dodatek baz PAO i dobre parametry. Ostatnio w drugim aucie przeszedłem z Liqui Moly i jestem zadowolony (zresztą Liqui parametry na papierze tez ma gorsze) A drugą opcją jest Millers, oparty o PAO, może bardziej znany, z tym, że dużo droższy. Ja osobiście nie lubię aż tyle dopłacać do oleju, ale jak ktoś jest fanem motoryzacji to czemu by nie
-
No wiadomo, ze można sobie dużo wmówić. Np to, że silnik ciszej chodzi, więc pomimo tego, że mam takie odczucie to o tym nie piszę. Ale np to, że na PMO nie dolewam praktycznie wcale oleju a na Motulu dolewałem ok 800 ml, jest już mierzalne i to nie jest placebo No a druga ważna rzecz jak dla mnie przy wyborze oleju jest cena. Zakładam, że oleje po 200-300 bylyby jeszcze lepsze, ale calkiem sporo jeżdzę, więc kilka wymian oleju w roku i już parę stówek w kieszeni jest
-
Ja jeżdżę na PMO od roku (swojej dziewczynie zresztą też kupiłem to samo). Nawet nie wiedziałem, że ten celebryta był w ich fabryce ? Co do oleju, to uważam, że w tej cenie ciężko kupić coś lepszego i co ważne, kupując ten olej płacimy za jakość a nie za reklamę. Nie oszukujmy się ale kupują Castrola czy Motula 50% ceny to jest reklama i to, że ktoś musiał władować grube miliony w reklamowanie. A tutaj płacimy za czysty produkt. A oleje są dosyć nieznane ale to zaleta, bo przynajmniej nie ma podróbek (mam nadzieje) P.S przesiadłem się z Motula na PMO i tak już zostanie
-
Jakie preparaty do czyszczenia tapicerki ?
Koliber731 odpowiedział(a) na freezblock temat w Pielęgnacja wnętrza
Mój ulubiony kosmetyk, a do tego piękny zapach -
Środek do pielęgnacji kokpitu (platików)
Koliber731 odpowiedział(a) na cabanmat temat w Pielęgnacja wnętrza
Ale czym to jest zabrudzone? Spróbuj na początek mocno rozcieńczonym APC. -
Jak jeszcze tego nie naprawiłeś to kup sobie taki pakiet z Colourlooka. Koszt juz nie pamietam jakie ale ok 100 zł i odnowisz sobie sam bez konieczności malowania całego fotela.
-
U mnie to samo szału nie było, chociaż stała się minimalnie bardziej matowa co mi odpowiada
-
Choinki są spoko, ale maja jedna mega wadę. Szybko ulatuje z nich zapach i ja juz od dwoch lat kupuje zapachy tylko w tych puszkach
-
A można wiedzieć na jakich stancjach tankujesz a na jakiej teraz? Mi najlepiej samochód chodzi na Shellu i Orlenie.
-
Myślę, że kwestia gustu. Kumpel coś takiego robił i ja osobiście bym tego nie powielił. Ale jemu sie podoba.
-
Mialem kiedyś podobną sytuacje, ale po zlutowaniu kabli nie trzeba było nic kodować. WIec nie wiem czy to jest wina.
-
Ciśnienie oleju,zapalająca się kontrolka OIL SENSOR;cykanie/klekotanie na rozgrzanym 2.0 ALT
Koliber731 odpowiedział(a) na krystianosos temat w 2.0
Płukanka jest konieczna jeśli samochód długo nie miał wymianianego oleju. A jak robi się wymiany co 10 tysięcy na DOBRYM oleju, to nie jest to koniecznie