Jump to content

stanek90

Pasjonat
  • Content Count

    66
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

5

About stanek90

Informacje

  • First name
    Maniek
  • Location
    warm-maz

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2005
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

338 profile views
  1. Panowie,a gdzie leży problem jeżeli po hamowania silnikiem na rozgrzanym motorze przy zatrzymaniu i przygazowce pojawia się szara chmura.Z rana po odpaleniu nie ma żadnej zadymy.Oleju ubywa koło 300 ml /1000
  2. Tempomat zazwyxzaj nie dziala przy awari czujnika sprzegla lub hamulca.Raczej masz padnięty sprzegla ,wywala błędy w sterowniku przy odpieciu lub gdy jest podpięty?
  3. stanek90

    Dziwne stuki

    Słychać tłuczenie,zdejmowales pasek osprzetu ?
  4. Jak chcesz to do brodnicy mam 120km mam vaga i miernik.Pisz na pw
  5. Czerwona nie może stać pol roku bo dopiero w lutym została sprzedana.Szwed pisze o rdzy na przednich blotnikach i że wymieniał rozrząd i pompę przy 120 tyś i że suto w rodzinie cały czas. SREBRNA podejrzana sprzedana w listopadzie w szwecji i nagle w lutym na wszystkich możliwych portalach i o 10 tys koron mniej.
  6. Czerwona może być ok.Miała tylko dwóch właścicieli i była wystawiona za 42 tys koron to sporo jak na b6 w szwecji
  7. Auto często ostatnio zmieniało właściciela. Ostatnio sprzedana za 28 tys koron czyli jakieś 11 tys zł.Opisy skromne w aukcjach. Rozrząd wymieniany w 2014 przy 130 tys
  8. Wspomnę że swiece nowe ngk pfr6q.Logi robione jedne po 600 km gdzie korekty było 0.3% I 0.6% A następne po skasowaniu błędów. https://log.malonetuning.com/chart/252240#H8KLCADDizXCtlwCA23CjcOBCsKDMBBEw79lw4%2FCu2Bqw5vCnwk5wqTDjcKSBjQrw4kqw5rCr8KvUSg9w7Q4w6%2FDjTDDlkLDoVEWwqbDoMOVV1ZAwoPCvcODf8O4w5LDsFPDhkfDikzCscOIPFXDgMOuwoTCg8KUw7TDpj0iRMOOXMK8MsKcJi9cwpRUaCXCv8KmwrbDgHszPgTDmsK%2BCErCii89JsO7w5vCj8KwXXvDhh5vDsOBHAU%2FwqvDlGlIw5rCvMK5OsO3AcKKIMO%2FwpLDhQAAAA%3D%3D https://log.malonetuning.com/chart/252147#H8KLCAAGNsK2XAIDTcKLw5EKw4IwDEXDvyXDjwnCrDrDvMKZw5LCh8OqQg3DjGbCpMKZw4x9wr12woLDuHjDj8K5J0bCuMOpw6MqwpXCqcKYwq5LAxwSdjjCq8OJw47Cn8KJUMK4wrJlZ8O4wprDumRzcsKlwo3DsibCvcOAwrHCmzxNw7TDuiEwKXc%2FwpLDhsO%2BJ8OiwoABT3jDhktCCMOHIcKvwq5twpnDhcK7D2NKb2ktw6XCrMKXAAAA
  9. Zauwazylem ostatnio że cofa mi zaplon do 6 cf i najmocniej z dołu jak przycisne tym samym ecu zrzuca sobie ciśnienie zadane. Autko w benzynie.Korekty w 32 po dystansie 100 km Idle - 0.6% partia 0.8% Jak usunę błędy których oczywiście nie ma auto nie cofa praktycznie zaplonu i od razu ma wiecej wigoru.Jest możliwe że przy dobrych korektach rozjezdzaja się mapy paliwa?. Przeplywka nowa bosch mierzy 130 przy 6 tyś obr.
  10. Po skasowaniu błędów było wszystko ok parę dni.Sprawdzam kompem i korekty w 32 0.8% i 0.2% po 100 km po mieście ale cofanie znowu występuje i ogranicza ciśnienie z dołu.Kasuje błędy i brak cofania oraz wymaganie ciśnienie z dołu wraca.Tak jakby korekty paliwowe się rozjezdzaly ale przecież są wzorowe...Dodam że na wolnych przy rozgrzaniu mam kat otwarcia przepustnicy 0.0%
  11. Nie sprawdzalem jeszcze,ale nie ma zadnych problemow z falowaniem czy tez z odpalaniem z rana.Vmax takze trzyma katalogowo :)
  12. Zatankowałem slynna vpower racing 99,swoja droga 6 zł /1L aż serce boli jak leca cebuliony heh.Mialem wczesniej prawie pusto wiec poczekalem az swieze paliwo pojdzie na wtryski krecac sie po osiedlu.Zapinam kompa i testuje i jakie zdziwienie ze stukowe cofaja tak samo albo i gorzej Mówie tragedia,az gaz odpuściłem z wkur.... Zrobilem jeszcze parę prób i czasami bylo do 3cf pozniej do 4cf ogólnie na wolnych przy gwałtownym wciśnięciu gazu tez cofalo jak na 95. 003 020 https://log.malonetuning.com/chart/252147#H8KLCADDuMORwqxcAgNNwovDkQrDgjAMRcO%2FJcOPCcKsOsO8wpnDksKHw6pCDcOMZsKkwpnDjH3CvXbCgsO4eMOPwrknRsK4w6nDoyrClcKpwpjCrksDHBJ2OMKrw4nDjsKfwolQwrjCsmVnw7jCmsO6ZHNywqXCjcOyJsK9w4DCscKbPE3DtMO6ITApdz%2FCksOGw74nw6LCgAFPeMOGS0IIw4chwq%2FCrm3CmcOFwrsPY0pvaS3DpcKswpcAAAA%3D Dzisiaj znowu podjem walkę pierwsze logi podobne do wczoraj czyli cofa i z wolnych obr i podczas przyspieszania.Wchodzę w korekty 32 i idealne 0,6% add i mul 0,8%, po jakis 600 km mieszanej jazdy. Postanowiłem skasować błędy których nie bylo.I teraz uwaga po skasowaniu i zrobieniu loga wynik na dole.Zero wypadania czy to z wolnych czy na pełnym gazie.Paliwo dalej te same co wczoraj.Niech mi ktoś teraz wytłumaczy o co tu chodzi :D:D.Poganiałem tak z 15 km i dalej efekt ten sam czasami wskoczy na 4 cylindrze maks 3cf przy pelnym gazie, z wolnych obrotó nie cofa przy raptownym daniu gazu Gdzie lezy problem bo chyba mechanikę można wykluczyć juz 003 020 033 https://log.malonetuning.com/chart/252240#H8KLCAAqw47CrFwCA23CjcOBCsKDMBBEw79lw4%2FCu2Bqw5vCnwk5wqTDjcKSBjQrw4kqw5rCr8KvUSg9w7Q4w6%2FDjTDDlkLDoVEWwqbDoMOVV1ZAwoPCvcODf8O4w5LDsFPDhkfDikzCscOIPFXDgMOuwoTCg8KUw7TDpj0iRMOOXMK8MsKcJi9cwpRUaCXCv8KmwrbDgHszPgTDmsK%2BCErCii89JsO7w5vCj8KwXXvDhh5vDsOBHAU%2FwqvDlGlIw5rCvMK5OsO3AcKKIMO%2FwpLDhQAAAA%3D%3D
  13. Ciekawe czy wkład takze boscha,powinien byc z koncówka 049
  14. Chyba Ci zawyza przeplyw.Jakiej firmy masz przeplywomierz?
  15. Tankowalwm na lokalnej stacji gdzie tankuje cala flota firmowa lub na carefour.ostatnie logi to tankowanie z bliskiej.Nastdpbym razem zatankuje na shellu i zobacze czy bedzie różnica
×
×
  • Create New...