stanek90

Pasjonat
  • Zawartość

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O stanek90

    1. odczyty nieprawidłowe,zrob jeszcze loga na pracujacym aucie
    2. MAsz problem z czujnikiem cisnienia atmosferycznego zobacz w kanale 010 ze odczyt bedzie ponizej 800 mbar,dlatego ecu zaniza wymagane doladowanie. NIewiem jaki masz silnik,ale czesto w starszych sterownikach gdzie etn czujnik znajduje sie w sterowniku potrafi sie uszkodzic wezyk w samym ecu.
    3. Masz problem z kierownicami czy tez z gruszka.Dawka bardzo mala na wolnych,najlepiej zrobic korekte softu a nie pukac nastawnik.Masz ahh to i pewnie sterownik z koncowka 012,wiec troche wysiłku i pobuszowania na zagranicznych forach i mozesz sam ogarnac soft,chyba ze zlecisz to dla tunera z wlasnym kablem to pewnie ktos ogarnie sama mape 100-300 zł
    4. Dym na czarno oznacza malo powietrza w paliwie lub duzo paliwa do powietrza.Egr widze masz chyba wylaczony w mapie.Dosyc duze napiecie masz przy 2150 obr,moze przez to po czasie dwumas powiedzial papa.Program sam robiles?
    5. Przy taki doladowaniu taka moc??Pokaz loga 001
    6. Po logach nic nie widac oprocz zrobionego chipa i wachniecia mocy kolo 2400 obr.Moze dwuma juz kleka.Dymi CI auto przy pelnym gazie??
    7. Sprawdz ustawienie rozrzadu czyli klin w pompe kolo na znak i plaskownik w walek wszystko musi ze soba grac,pozniej zajmij sie ustawienie pompy
    8. Panowie dziekuje za słowa krytyki,nie jestem tunerem,ani tez nie robie modyfikacji zarobkowo.Moge tylko dodac od siebie iz nie przekraczajac napiecia przy 2000 kolo 3,5 v oraz doladowania 1,2 bar dla seryjnej vnt15 raczej nic tym poczciwym silnikom czy tez skrzyni sie nie stanie.Zmienie smoke do 51 oraz dw ,a tkze sciagne jeszcze troche z tl od dolu aby lagodniej narastal
    9. WIem ze nie wleje poprostu przeliczylem sl po afr 17. log 003 http://vaglogger.apphb.com/log/5abfd7751e1f0255f420753c log 004 byl robiony na podniesionej mapie napiecia w 001 ale zlikwidowalem to bo bylo wieksze kopcenie a moc max byla osiagana wczesniej bo i tak nastawnik nie da wiecej paliwa,ale chyba nie ma to znaczenia http://vaglogger.apphb.com/log/5abfd7d51e1f0255f420753d doladowanie przeliczylem tak 2,16 x 474x 0,8(efektywnosc glowicy) x 1,15 gestosc powietrza przy 30*/51 mg da afr kolo 18 auto jezdzi dobrze,wiem ze nie jestem zawodowcem i nie mam doswiadczenia ale jest to dosyc prosty sterownik,ale jeeli jest az tak tragicznie to poprostu wroce do serii i po problemie
    10. Witam Korzystajac z okazji iz moje autko posiada sterownik z koncówka 012 postanowilem pomodzić w moim autku.Mógłbym prosic o ocene softu.Autko troszke podkapca na pelnym bucie,wydaje mi sie ze mam zasyfiony kolektor dolotowy http://vaglogger.apphb.com/log/5ab29b611e1f026fc8ae346f http://vaglogger.apphb.com/log/5ab2a09e1e1f026fc8ae3473
    11. po takim logu nie miales trybu awaryjnego??
    12. Przeplywka kaput,zrob dziurke może cos pomoze,popraw kat wtrysku
    13. Przycina sie zmienna geometria.DO sprawdzenia kierownice,gruszka ewentualnie podmienic n75 jak sztanga bedzie chodzic bez oporów
    14. Przeplywka zaniża,albo nowa albo sprobować zrobić dziurke w obudowie
    15. podmień przeplywke,jak nie pomoze do trzeba sprawdzić przewody