Jump to content

stanek90

Pasjonat
  • Content Count

    64
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

3

About stanek90

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wspomnę że swiece nowe ngk pfr6q.Logi robione jedne po 600 km gdzie korekty było 0.3% I 0.6% A następne po skasowaniu błędów. https://log.malonetuning.com/chart/252240#H8KLCADDizXCtlwCA23CjcOBCsKDMBBEw79lw4%2FCu2Bqw5vCnwk5wqTDjcKSBjQrw4kqw5rCr8KvUSg9w7Q4w6%2FDjTDDlkLDoVEWwqbDoMOVV1ZAwoPCvcODf8O4w5LDsFPDhkfDikzCscOIPFXDgMOuwoTCg8KUw7TDpj0iRMOOXMK8MsKcJi9cwpRUaCXCv8KmwrbDgHszPgTDmsK%2BCErCii89JsO7w5vCj8KwXXvDhh5vDsOBHAU%2FwqvDlGlIw5rCvMK5OsO3AcKKIMO%2FwpLDhQAAAA%3D%3D https://log.malonetuning.com/chart/252147#H8KLCAAGNsK2XAIDTcKLw5EKw4IwDEXDvyXDjwnCrDrDvMKZw5LCh8OqQg3DjGbCpMKZw4x9wr12woLDuHjDj8K5J0bCuMOpw6MqwpXCqcKYwq5LAxwSdjjCq8OJw47Cn8KJUMK4wrJlZ8O4wprDumRzcsKlwo3DsibCvcOAwrHCmzxNw7TDuiEwKXc%2FwpLDhsO%2BJ8OiwoABT3jDhktCCMOHIcKvwq5twpnDhcK7D2NKb2ktw6XCrMKXAAAA
  2. Zauwazylem ostatnio że cofa mi zaplon do 6 cf i najmocniej z dołu jak przycisne tym samym ecu zrzuca sobie ciśnienie zadane. Autko w benzynie.Korekty w 32 po dystansie 100 km Idle - 0.6% partia 0.8% Jak usunę błędy których oczywiście nie ma auto nie cofa praktycznie zaplonu i od razu ma wiecej wigoru.Jest możliwe że przy dobrych korektach rozjezdzaja się mapy paliwa?. Przeplywka nowa bosch mierzy 130 przy 6 tyś obr.
  3. Po skasowaniu błędów było wszystko ok parę dni.Sprawdzam kompem i korekty w 32 0.8% i 0.2% po 100 km po mieście ale cofanie znowu występuje i ogranicza ciśnienie z dołu.Kasuje błędy i brak cofania oraz wymaganie ciśnienie z dołu wraca.Tak jakby korekty paliwowe się rozjezdzaly ale przecież są wzorowe...Dodam że na wolnych przy rozgrzaniu mam kat otwarcia przepustnicy 0.0%
  4. Nie sprawdzalem jeszcze,ale nie ma zadnych problemow z falowaniem czy tez z odpalaniem z rana.Vmax takze trzyma katalogowo :)
  5. Zatankowałem slynna vpower racing 99,swoja droga 6 zł /1L aż serce boli jak leca cebuliony heh.Mialem wczesniej prawie pusto wiec poczekalem az swieze paliwo pojdzie na wtryski krecac sie po osiedlu.Zapinam kompa i testuje i jakie zdziwienie ze stukowe cofaja tak samo albo i gorzej Mówie tragedia,az gaz odpuściłem z wkur.... Zrobilem jeszcze parę prób i czasami bylo do 3cf pozniej do 4cf ogólnie na wolnych przy gwałtownym wciśnięciu gazu tez cofalo jak na 95. 003 020 https://log.malonetuning.com/chart/252147#H8KLCADDuMORwqxcAgNNwovDkQrDgjAMRcO%2FJcOPCcKsOsO8wpnDksKHw6pCDcOMZsKkwpnDjH3CvXbCgsO4eMOPwrknRsK4w6nDoyrClcKpwpjCrksDHBJ2OMKrw4nDjsKfwolQwrjCsmVnw7jCmsO6ZHNywqXCjcOyJsK9w4DCscKbPE3DtMO6ITApdz%2FCksOGw74nw6LCgAFPeMOGS0IIw4chwq%2FCrm3CmcOFwrsPY0pvaS3DpcKswpcAAAA%3D Dzisiaj znowu podjem walkę pierwsze logi podobne do wczoraj czyli cofa i z wolnych obr i podczas przyspieszania.Wchodzę w korekty 32 i idealne 0,6% add i mul 0,8%, po jakis 600 km mieszanej jazdy. Postanowiłem skasować błędy których nie bylo.I teraz uwaga po skasowaniu i zrobieniu loga wynik na dole.Zero wypadania czy to z wolnych czy na pełnym gazie.Paliwo dalej te same co wczoraj.Niech mi ktoś teraz wytłumaczy o co tu chodzi :D:D.Poganiałem tak z 15 km i dalej efekt ten sam czasami wskoczy na 4 cylindrze maks 3cf przy pelnym gazie, z wolnych obrotó nie cofa przy raptownym daniu gazu Gdzie lezy problem bo chyba mechanikę można wykluczyć juz 003 020 033 https://log.malonetuning.com/chart/252240#H8KLCAAqw47CrFwCA23CjcOBCsKDMBBEw79lw4%2FCu2Bqw5vCnwk5wqTDjcKSBjQrw4kqw5rCr8KvUSg9w7Q4w6%2FDjTDDlkLDoVEWwqbDoMOVV1ZAwoPCvcODf8O4w5LDsFPDhkfDikzCscOIPFXDgMOuwoTCg8KUw7TDpj0iRMOOXMK8MsKcJi9cwpRUaCXCv8KmwrbDgHszPgTDmsK%2BCErCii89JsO7w5vCj8KwXXvDhh5vDsOBHAU%2FwqvDlGlIw5rCvMK5OsO3AcKKIMO%2FwpLDhQAAAA%3D%3D
  6. Ciekawe czy wkład takze boscha,powinien byc z koncówka 049
  7. Chyba Ci zawyza przeplyw.Jakiej firmy masz przeplywomierz?
  8. Tankowalwm na lokalnej stacji gdzie tankuje cala flota firmowa lub na carefour.ostatnie logi to tankowanie z bliskiej.Nastdpbym razem zatankuje na shellu i zobacze czy bedzie różnica
  9. Witam Bez bicia przyznaje się panowie ze jeszcze nie sprawdziłem kompresji,czekam na miernik.Dzisiaj korzystając z pogody zatankowałem na innej stacji 95 i zrobiłem z ciekawości logi.Sytuacja wygląda lepiej.Zauważyłem ze jak silnik się rozgrzewa to nie cofa zapłonów same 0 , nawet jak na wolnych obrotach wcisnę gwałtownie gaz.zaczyna sie delikatnie od 80*C i jak na wolnych wciskam gaz oraz podczas próby dynamicznej i to na 4 cylindrze(3.8 cf) najbardziej.Sytuacja tez ma sie inaczej jak trzymam auto na okolo 2,5-3 tys obr i wyzej, w tych zakresach nagle wciśniecie gazu nie powoduje cofania.Logi robiłem jeden po drugim i widać ze grupa 020 tez za każdym razem wygląda inaczej.Wiem ze raczej to nie jest duży problem i mozna tak jezdzic ,ale może ktos podpowie.Niestety moja teoria caly czas wędruje do napinacza w momencie rozgrzania oleju zaczyna hałasować,lecz czytając na forach tt ludzie mieli po 12 CF cofki jak on szwankował.Mam tez zapocony wtryskiwacz nr 4 lecz niewiem czy ewentualna nieszczelność na nim mogla by sie tak objawiać. 020, 115 https://log.malonetuning.com/chart/251343#H8KLCABnwqbCoFwCA03Ci0EOw4IwDATDv8OiwrMtNcOQw59EOQRqBUslwq4SFxVeDy5Sw5XDo8OOw6zDhAh3fcOewqQywpXCpsOrw5IBwofChA5nbcOyw6HDn0QoXMK5ZWPDuMKbw7rDomZkShvDpU3CvMOAw5FNwp4meh8IwprClMKHw61JZzvCiThgw4ALXj3CgsKwH8OyasOawpdZw4x9GFPDugLDqxvDvXHClwAAAA%3D%3D 020,033,002 https://log.malonetuning.com/chart/251344#H8KLCAAOwqfCoFwCA23CjUsKw4MwDETDr8KiwrUMccOTw49hwowXbi1cQ2IFWQlpT8OfOMKBw5JFwpfDs8OeDMOjHAjCjcK8wpDCiUFDJQXCtMOYe8O8wodPDT94wrzDp0ImCcOPUwXDrA44wrDDpDdtESFRIQlKcMKYwrLCkMKoUTbCqwlrbgvCvDYTYjTCry8Cw4nDqcKpw7tke8O7EcKua8OPw5jDowVvHsOBw67ClTArw5dpw4jDmhrDtsOsw70HLC5kw6fDhwAAAA%3D%3D
  10. Wymieniłem świeczki na polecane ngk pfr6q i zbytnio się nie poprawiło,dalej z dołu przy pełnym naciśnięciu gazu są stuki dochodzące do 6 i wraz ze wzrostem obrotów spadają. Moze ktos mial podobny problem?W gornym partiach praktycznie stukow brak,wiec ewidentnie cos jest nie tak z samego dołu. Wydaje mi sie ze na początku czyli przy pierwszym poście nie miałem tego problemu widać po logu.Przy aucie zmieniłem tylko plecionke,przeplywke i swieczki i powstał taki klops. 003 020 https://log.malonetuning.com/chart/251057#H8KLCAAow53CnFwCA03Ci8ORCsOCMAxFw78lw48Jwqw6w7zCmcOSwofDqkINw4xmwqTCmcOMfcK9dsKCw7h4w4%2FCuSdGwrjDqcOjKsKVwqnCmMKuSwMcEnY4wqvDicOOwp%2FCiVDCuMKyZWfDuMKaw7pkc3LCpcKNw7Imwr3DgMKxwps8TcO0w7ohMCl3P8KSw4bDvifDosKAAU94w4ZLQgjDhyHCr8KubcKZw4XCuw9jSm9pLcOlwqzClwAAAA%3D%3D
  11. Kompresje zmierze na dniach.Dzisiaj troche pojeździłem i zauważyłem jeszcze ze w przedziale 2000-3000 obr auto jakby lekko faluje,mozna powiedziec ze delikatnie podszarpuje przy pełnym gazie.Jezeli chodzi o cofanie to także zauwazylem ze na postoju jak nacisne gwałtownie gaz to momentalnie cofa nawet do 9 i zaraz co same 0,jeżeli stopniowo dodaje to tego nie ma.Kolo 4 wtrysku jest ewidentnie brudno ,tak jakby nie był szczelny,reszta tekze troche brudnaJedyne co mnie cieszy to korekty po wymianie przeplywki w grupie 32 sa 0,4% oraz 0,8% 002,020 https://log.malonetuning.com/chart/250601#H8KLCADDnynClVwCA03Ci0EOw4IwDATDv8OiwrMtNVBeE8OlEMKoFSzClcK4clxUw7p6SMKREMOHwp3DmcKJEW7DusK4SmUqwqbDq8OSAMKHwoQdw45qwrLDs2ciFMKubMOZGcK%2BwqY%2Bw5nCnFxpwqPCvEkvcMOsJk8Twr1%2BCEzDisOdwo%2FCpMKxw7%2FCiThgw4ATwp7DscKSEMOCccOIwqtrW2bDscOuw4PCmMOSG8KqAHEfwpcAAAA%3D
  12. Podmieniłem cewki,wiekszej roznicy to nie zrobiło. Móglby ktos podpowiedzieć na co zwrócić uwagę kiedy stuki sa rózne na poszczególnych cylindrach jak w moim przypadku.Czytałem wątki ale kazdy z tym walczy i nikt konkretnego rozwiązania nie podaje.Lubie miec wszystko w aucie idealne i nie daje mi to spokoju.Przy czwartym cylindrze jest łancuszek ale nie slysze go na ciepłym silniku wiec chyba mozna go wykluczyc. Swiece boscha powodowałyby chyba stuki na wszystkich cylindrach.Poduszki silnika raczej dobre nic nie trzęsie.
  13. A cewki mogą mieć wpływ na stuki?
  14. Witam Zmieniłem przeplywke na boscha i log chyba wygląda lepiej,zastanawia mnie dlaczego jest tak bogato od 5 tys obr.Świece maja najechane 10 tys wykręciłem i wyglądają ok,jest to bosch i wystepują jako dedykowane do auta.Zauwazylem ze pierwsza cewka ma koncowke "r" a trzy pozostale "d".Czy wymiana swiec na ngk wyeliminuje stuki czy zbytnio sie nimi nie przejmować? log 002,020,033 https://log.malonetuning.com/chart/250401#H8KLCADDvcKCwpJcAgNtw45JDsKDMAwFw5DCu3jDrUhNw6l0wpcowotQwqw0EsOEw4gxwojDtsO0woUgwqEuwrp9w797cA7ChAbCnsOJdEFDIQU8YcOjw7Efwp83fsOyw5DCpkwmCk9jWXnDh8KeJX1oa0HCpEwSwpRgT8OyTMKiRsOZLCYswqkcwotCw5fCmcO3QSApwr7CtMKOwqzDl34CZ8Kxw4Erw57DsMKOD8KPYGslTMOKZcOsU33Di17CvMO%2FAiTCgFx8w4cAAAA%3D
  15. stanek90

    Odma - co i jak?

    Jest podłączony do zaworka i idzie do kolektora
×
×
  • Create New...