Skocz do zawartości

stanek90

Pasjonat
  • Postów

    94
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O stanek90

Informacje

  • Imię
    Maniek
  • Miasto
    warm-maz

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

927 wyświetleń profilu

Osiągnięcia stanek90

3

Reputacja

  1. WItam Oglądałem dzisiaj auto i zrobiłem podstawowe logi.Korekty sondy ok,pod obciążeniem spada na - 4% w górnym zakresie obr.Z czego wynika taka duza wartosc przepywu.AWT w serii powinno chyba mięć mniej VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM
  2. Podopowie ktos dlaczego filt wypalami sie kolo 16 -17 g sadzy obliczonej przy zmierzonej kolo 1 g.Po wypalaniu zawsze mam zmierzona na minusie 2,44g i wolno rosnie do 0.Wczesniej procedura uruchamiala sie kolo 22,5g
  3. Mi też wypala do około 5g.Limit w vcdesie jest na 22.5 więc uruchamia procedurę po tej wartości.Zobacze jak teraz uruchomi ale to pewnie za jakiś czas.Resetowales wartości z poziomu Basic setings?.Oil ash wyzerował się?
  4. Ktoś podpowie dlaczego filtr wypalił mi się przy 17.5 g sadzy,zawsze było to koło 22.5g i 100 procent zapelnienia
  5. Czy soft 03l906022nn/9096 jest przed diesel gatem? caga 2011r
  6. Wszystkie 99xx to diesel gate.Jedziesz do tunera który ma np magpro2 i po virtualu dopasuje soft
  7. Na podstawie logow wymienionych przy pelnym gazie mozna ocenic czy jest ok.Najlepiej porowac wsady bo to co widzimy w logach jest wynikiem zmian wprowadzonych
  8. To egr i wtryski sa zależne od mapy a nie na odwrót. Moc nie jest wyznacznikiem dobrze napisanej mapy. Pod dpf robi sie inaczej soft jezeli chodzi o limiter afr. Zapieczony egr zapewne dal ci checka i to za soba ciągnie inne sterowanie jednostki. Porob logi i wszydtko jasne. Dpf sprawdza sie min po przeplywie przy max rpm
  9. W momencie wypalanie filtr robi sie czerwony i tem rosnie a pasek zapelnienia jest 100%.Na foto widac wyp pasywne jak energicznie jechalem. VAG_DPF-v2.28.9_build_39-1.apk
  10. Kup icar2 po obd i apk vag dpf bedziesz wiedzial kiedy sie wlaczy i kiedy wypala sie pasywnie
  11. Wrzuć logi z vcdsa gdzie będzie wartość obrotowa silnika, wartość przeplywu masy powietrza w mg,sygnał lambda,doladowanie wymagane i rzeczywiste,srednia dawka paliwa,masa sadzy obliczona i ewentualnie temeratura przed turbo.Logi zrób na 4 biegu od 1,5 tys do czerwonego pola,od biedy moga byc na 3 biegu.Zobaczym czy tuner zrobił dobra mapę bo to ona zapewne jest winna
  12. Bez dpfa mozesz lac tanszy olej 5w40.Dlaczego wywaliles tego dpfa przy tym przebiegu??Raczej nie byl przeciez zapchany
  13. Wracalem teraz do domu trasa 40 km w tym 15 km szybkiego ruchu.Jak widac sadza przybrala okolo 0.33g,wystarczylo 4 km i utrzymywanie egt w poblizu 420-460* ,aby sterownik zrzucil sobie 0.2g masy obliczonej.
  14. Widac to po obrotach i spalaniu chwilowym,wiec na co Ci dioda
  15. To byl tylko moment jakbym cisnal dalej to temp rosnie i na minusie wchodza coraz wieksze wartosci na 1 km.Raczej nie jest mozliwe zejcia do 0 z masa obliczona,ponieważ ciezko utrzymac wysokie egt.Ale jasno widac ze sterownik moze odejmowac sadze podczas jazdy lub wcale nie dodawac,poniewaz to co minusuje rownowazy sie z masa dodana.Co do wartosci obliczonej sadzy to 260 km zrobione po miescie,widac to po czasie id wypalania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...