Jump to content

passoro

Pasjonat
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About passoro

Informacje

  • First name
    pass
  • Location
    Wrocław

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BEX
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Auto ze Szwecji, na ichniejszej stronie można sprawdzić co tam się działo z autem, przynajmniej jakiś zarys, zastanawia mnie dlaczego na stronie widnieje 6 biegowa skrzynia a w ogłoszeniu jest 5 (może błąd strony, nie wiem). UAU266 - Audi A4 Avant 1.8 T quattro Manual, 163hp, 2003 WWW.CAR.INFO UAU266 is a blue Audi A4 Avant from 2003, currently not in traffic. It has a petrol engine with 120 kW (163 hp) power and an 6-speed 6-speed manual... Na tej stronie widnieje także, że auto w kwietniu miało 349 990 km przebiegu a teraz jest mniej.., to handlarz (53 wystawione ofert z samochodami). Powyższe wg mnie dyskwalifikuje tego sprzedawce, szukaj dalej szkoda 100km robić. A ogólnie jak chcesz jechać po jakiekolwiek, zaopatrz się w kabel oraz laptopa VCDS lub kogoś z komputerem, a także miernik.
  2. Serwus, Słowem wstępu, jeśli nie zależy Ci na quattro to możesz w tej cenie poszukać B7. Ogólnie rzecz biorąc 1.8T będzie najtańsze w naprawach oraz sporo ludzi zna się na nich, za to przy 2.4 V6 oraz 3.0 V6 kwoty robią się większe i dobrych mechaników jak na lekarstwo. Różnica w quattro jest odczuwalna auto klei się do drogi, na mokrym i śniegu jest poezja nie jest to psujący się napęd ale trzeba go dobrze sprawdzić, bo potrafią być dojechane. Sprawdzić trzeba stan blacharski, rdzawe purchle na rantach lubią wychodzić. Spalanie na swoim przykładzie, czyli 1.8T BEX Quattro z chipem na 200km - miasto 11-14l i wyżej jak cięższego buta założę, trasa 6-8l. Typowe usterki dla 1.8t są wypisane na forum, warto przeglądnąć tematy i będziesz wiedział. A gdzie szukać to ogólnie najpierw najbliżej siebie, a dopiero potem dalej (szkoda czasu i benzyny na dojazdy gdzieś daleko). Pamiętaj że przy kupnie (o ile nie masz na to gwarancji) trzeba zrobić serwis wszystkich olei, płynów, filtrów, czyszczenie smoka, rozrząd ~1500-2000zł a do tego chcesz gaz więc kolejne 3500zł - więc 5k masz na wstępie. Wklejaj tutaj oferty i postaramy się doradzić
  3. @lysy1991 a na starym włączniku działało ? Masz hak ? Jeśli tak to może kwestia przepięcia wtyczki, bynajmniej ja tak miałem że musiałem rozebrać lewy tylny boczek i tam przepiąć aby działało
  4. Jakby ktoś potrzebował, zaznaczyłem na płytce gdzie ma być plus a gdzie minus dla diód, nie mogłem znaleźć schematu i podczas wymiany te które nie świeciły nie było jak sprawdzić który to który i niestety musiałem wszystkie przylutować jeszcze raz, stąd taki kipisz na płytce i pozrywane pola lutownicze Wrzuciłem na mijania zieloną diodę i w dzień wygląda jak żółta ale wieczorem już bardziej zielona Polecam polecieć z cyną po wszystkich stykach, u mnie trzy rezystory miały solidne zimne luty, że nie było przejścia.
  5. passoro

    Jaki olej do 1.8 T

    Ja używałem w poprzednim samochodzie (A3 8L) z silnikiem 1.8T AGU (150KM) i powiem szczerze, że bardzo dobrze się sprawował, ogólnie chodzi o to, że ten olej działa lepiej w wyższych temperaturach, czyli jak dajesz mu po garach to on wtedy zachowuje filtr olejowy za to na niskich obrotach/spokojnej jeździe jest ciut większe tarcie. Moje zdanie warto wlać jak masz Stage 2 bo strzelam, że masz cięższą nogę
  6. Witam wszystkich serdecznie Jestem z Wrocławia, jeździłem A3 8L 1.8T ośka i przymierzam się do zakupu A4 B6/B7 Quattro, uważam, że znajdę u was dużo niezbędnych informacji Pozdrawiam !
×
×
  • Create New...