passoro

Pasjonat
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O passoro

    Informacje

    • Imię
      Konrad
    • Lokalizacja
      Wrocław

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2003
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BEX
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. passoro

      Jakby ktoś potrzebował, zaznaczyłem na płytce gdzie ma być plus a gdzie minus dla diód, nie mogłem znaleźć schematu i podczas wymiany te które nie świeciły nie było jak sprawdzić który to który i niestety musiałem wszystkie przylutować jeszcze raz, stąd taki kipisz na płytce i pozrywane pola lutownicze Wrzuciłem na mijania zieloną diodę i w dzień wygląda jak żółta ale wieczorem już bardziej zielona Polecam polecieć z cyną po wszystkich stykach, u mnie trzy rezystory miały solidne zimne luty, że nie było przejścia.
    2. passoro

      Ja używałem w poprzednim samochodzie (A3 8L) z silnikiem 1.8T AGU (150KM) i powiem szczerze, że bardzo dobrze się sprawował, ogólnie chodzi o to, że ten olej działa lepiej w wyższych temperaturach, czyli jak dajesz mu po garach to on wtedy zachowuje filtr olejowy za to na niskich obrotach/spokojnej jeździe jest ciut większe tarcie. Moje zdanie warto wlać jak masz Stage 2 bo strzelam, że masz cięższą nogę
    3. passoro

      Rozumiem, czyli mogę trafić na studnie bez dna przy 3.0, jak mniemam coś podobnego Ciebie spotkało, miałem tak z A3 ale nie z silnikiem tylko wszystkim innym, zawieszenie, blacharka, plastiki itd. (auto było obite z każdej strony i przy zakupie nie badałem miernikiem, nie sprawdziłem VIN) Czyli szukać 1.8T, zawsze mniejsze koszta napraw wyjdą a co do 3.0 to nawet nie mam nikogo kto mógłby ze mną go sprawdzić przy zakupie. Dzięki raz jeszcze za informacje, jeśli faktycznie udam się po zakup to odezwę się do Ciebie przed
    4. passoro

      Dziękuje za odpowiedź, Racja odnośnie 3.0, już czytałem forum na temat tych silników, że trzeba dobrze sprawdzić a i rozrząd mało ludzi potrafi ustawić na 0. Wcześniej miałem A3 1.8T AGU, nie powiem, ale głównie interesuje mnie 1.8TQ tylko nie każdy ma dobre wyposażenie i mam dylemat czy kupić tak jak wyżej 3.0 mocno wyposażoną czy 1.8T a np. nawigacje dokupić czy wstawić elektryczne szyby na tył Edit: Jeśli jesteśmy przy 1.8T to jest taka, wygląda ładnie może nie jest na wypasie natomiast są zdjęcia z miernikiem co jest na plus https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-audi-a4-b6-1-8t-bex-quattro-proline-pedantyczny-serwis-ID6BCr3A.html#870d0d29dd
    5. Serwus wszystkim, proszę o informacje dotyczące poniższego ogłoszenia, bardzo dobre wyposażenie, cena także dobra natomiast jest bez opłat więc z 20% trzeba doliczyć. A4 B6 3.0 V6 Quattro Rozmawiałem z właścicielem, sprowadził ją z Niemiec (nie ma innych aut, nie jest handlarzem), ogólnie mówił, że jest w bardzo dobrym stanie, jest rdza w jednym miejscu na klapie bagażnika poniżej wycieraczki. Otrzymałem numer VIN: WAUZZZ8E14A208709 <- jeśli ktoś ma dostęp do odszyfrowania to bardzo bym prosił. Mam do niej jakieś 400km stąd prośba o opinie czy warto. Pozdrawiam Konrad.
    6. Witam wszystkich serdecznie Jestem z Wrocławia, jeździłem A3 8L 1.8T ośka i przymierzam się do zakupu A4 B6/B7 Quattro, uważam, że znajdę u was dużo niezbędnych informacji Pozdrawiam !