-
Postów
1055 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Hmm, chyba niepotrzebnie się tym bawisz. Bo ile mnie pamięć nie myli to tam się ustawia tylko czujnik walka rozrządu. Czyli ustawiasz znak jak na rozrządzie i tyle. Reszt robi komp. A jeśli masz błąd to albo sam czujnik kaput albo jest zbyt duże przesunięcie między czujnikiem wałka(hall) a czujnikiem wału.
-
Zawór do nabijania klimatyzacji w Audi A4 B7 1.8T
Pieterb odpowiedział(a) na Pieterb temat w Audi A4 B6/B7
Ok dzięki, klimę i tak mam już do nabicia bo pokazuje 3 bary po załączeniu. -
Pieterb obserwuje zawartość Zawór do nabijania klimatyzacji w Audi A4 B7 1.8T
-
Witam panowie, prawdopodobnie mam nieszczelny zaworek ten na króćcu gdzie nabija sie czynnik bo delikatnie syczy jak odkręcam ta zaślepkę. Z tego co widzę wygląda to jak zwykły zaworek w kole ale podejrzewam że uszczelnienie jego jest inne. Teraz pytanie czy taki zwykły z koła będzie ok? I jak patrzę to samego zaworka raczej nie wykręce a z tym króćcem razem? A przynajmniej takie info znalazłem na forum tt. Czy tam też jakiś oring idzie czy co? Pozdrawiam
-
Da radę.
-
Hm, tak patrzę Twój inny temat i tam napisałeś że bierze kosmiczne ilości oleju, więc ja nie twoim miejscu nie liczy bym na to że ta operacja załatwi sprawę nawet zakładając że wszystko uda Ci się zrobić jak należy. Z drugiej strony piszesz że chcesz stage3 robić 😁 Działaj więc najwyżej motor będziesz wyciągał. Powodzenia Ps sam miałem chęć zrobić taką operację ale jakoś odwagi nie mam. Nawet mając druga głowice na stanie.
-
Hmm, moja rada taka - nie bierz się za to jak takich podstaw nie wiesz. Bo zrobisz sobie kuku a właściwie autu 😉
-
Zmiana pompowtryskiwaczy z BA na AL w Audi A4 B6 1.9 TDI
Pieterb odpowiedział(a) na adrianekxxxx temat w 1.9TDI
Hmm, no skoro wiesz jak i co. To może i montaż ok. Chodź żadna procedura nic nie da jak przylgnie między głowica a podkładka antyogniową nie będzie szczelne. Wiem z kolegą zmieniał właśnie na al ale nie pamiętam teraz z jakich. A te pompki to jakieś pewne? -
Zmiana pompowtryskiwaczy z BA na AL w Audi A4 B6 1.9 TDI
Pieterb odpowiedział(a) na adrianekxxxx temat w 1.9TDI
Wydaje mi się że i na jednych i drugich powinien chodzić normalnie o ile wymieniłeś wszystkie. Obstawiałbym zły montaż 😉 -
A co w gr 13? Bo tylko jedna grupw pokazałeś. Bip wygląda średnio bo przy dobrze zregenerowanych i prawidłowo zamontowanych powinno być ok 0. Dopuszczalne jest zdaje się - +30 przy 3 tys.
-
Moim zadaniem coś z przepływa bo masa powietrza zasysanego to -0,77 😋 Nie dość że nie zasysa to wydala.
-
Problem po wymianie rozrządu w Audi A4 B6 1.8T BFB
Pieterb odpowiedział(a) na AdrianoA4B6 temat w 1.8T
Nie wiem dlaczego tak jest. Trzeba by wsio po kolei sprawdzać. No chyba że to jakieś urządzono mizernej jakości masz i rwie połączenie po uruchomieniu motoru. -
Problem po wymianie rozrządu w Audi A4 B6 1.8T BFB
Pieterb odpowiedział(a) na AdrianoA4B6 temat w 1.8T
Na filmiku z vaga widać coś niepokojącego bo ECU nie widzi żadnych parametrów nawet obrotów. I może od dłuższego czasu nie tu szukasz problemu. -
Problem po wymianie rozrządu w Audi A4 B6 1.8T BFB
Pieterb odpowiedział(a) na AdrianoA4B6 temat w 1.8T
Tak się zastanawiam jak ten motor działał z takim napinaczem i czy pracował dobrze przed wymianą. I ciekawe jak te opiłki mu zaszkodziły. Nie wiem jak tyś tego bajzlu narobił bo niby sprawdzałeś i tłok 1 był w gmp a tu nagle o 180 przestawiony, jak? Bo coś tu nie się nie zgadza albo nie do końca odpisujesz prawdę. Powodzenia mimo wszystko. -
Całkowity brak turbo i korekty palowowe ubogo na maxa.
-
No masakra tu jest tak na marginesie. Ale to może ktoś bardziej kumaty się wypowie.