Skocz do zawartości

Pieterb

Pasjonat
  • Postów

    1061
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

35

O Pieterb

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Zamość

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

4619 wyświetleń profilu
  1. Aha, ok
  2. Hmm, a skąd kolega na taki ekstra licznik? Że takie cuda pokazuje. Jak mogę zapytać.
  3. no filmik po zbuju😉
  4. Dpf w bfb, hmm.
  5. Taki prosty to raczej Ci na nic się zda. Jak już ktoś wcześniej wspomniał trzeba by dać jakiś termostat by kontrolować temperaturę grzałki, pompkę do wymieszania obiegu bo grzania kawałka rurki to też bez sensu. Już nie wspominam o dobrym zabezpieczeniu prądowym by kogoś nie jeb..o.
  6. Hmm, Jak się czyta takie coś to aż właściwie nie wiadomo co odpisać 🤔
  7. Hmm, chyba niepotrzebnie się tym bawisz. Bo ile mnie pamięć nie myli to tam się ustawia tylko czujnik walka rozrządu. Czyli ustawiasz znak jak na rozrządzie i tyle. Reszt robi komp. A jeśli masz błąd to albo sam czujnik kaput albo jest zbyt duże przesunięcie między czujnikiem wałka(hall) a czujnikiem wału.
  8. Ok dzięki, klimę i tak mam już do nabicia bo pokazuje 3 bary po załączeniu.
  9. Witam panowie, prawdopodobnie mam nieszczelny zaworek ten na króćcu gdzie nabija sie czynnik bo delikatnie syczy jak odkręcam ta zaślepkę. Z tego co widzę wygląda to jak zwykły zaworek w kole ale podejrzewam że uszczelnienie jego jest inne. Teraz pytanie czy taki zwykły z koła będzie ok? I jak patrzę to samego zaworka raczej nie wykręce a z tym króćcem razem? A przynajmniej takie info znalazłem na forum tt. Czy tam też jakiś oring idzie czy co? Pozdrawiam
  10. Da radę.
  11. Hm, tak patrzę Twój inny temat i tam napisałeś że bierze kosmiczne ilości oleju, więc ja nie twoim miejscu nie liczy bym na to że ta operacja załatwi sprawę nawet zakładając że wszystko uda Ci się zrobić jak należy. Z drugiej strony piszesz że chcesz stage3 robić 😁 Działaj więc najwyżej motor będziesz wyciągał. Powodzenia Ps sam miałem chęć zrobić taką operację ale jakoś odwagi nie mam. Nawet mając druga głowice na stanie.
  12. Hmm, moja rada taka - nie bierz się za to jak takich podstaw nie wiesz. Bo zrobisz sobie kuku a właściwie autu 😉
  13. Hmm, no skoro wiesz jak i co. To może i montaż ok. Chodź żadna procedura nic nie da jak przylgnie między głowica a podkładka antyogniową nie będzie szczelne. Wiem z kolegą zmieniał właśnie na al ale nie pamiętam teraz z jakich. A te pompki to jakieś pewne?
  14. Wydaje mi się że i na jednych i drugich powinien chodzić normalnie o ile wymieniłeś wszystkie. Obstawiałbym zły montaż 😉
  15. A co w gr 13? Bo tylko jedna grupw pokazałeś. Bip wygląda średnio bo przy dobrze zregenerowanych i prawidłowo zamontowanych powinno być ok 0. Dopuszczalne jest zdaje się - +30 przy 3 tys.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...