Skocz do zawartości

Pieterb

Pasjonat.
  • Postów

    1066
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

35

O Pieterb

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Zamość

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

4807 wyświetleń profilu
  1. No to masz fart że tylko tak się skończyło, bo jak tu jeden z klubowiczów pisał gdzieś całkiem nie dawno o takiej samej sytuacji to u niego jedna lub dwie pompki nie przeżyły operacji.
  2. wygląda jakby w ogóle nie były wyregulowane
  3. Kiedyś coś podobnego widziałem w jakieś pompie i była tam kulka że sprężynką, tak jakby jakiś zawór zwrotny by nie cofało się paliwo. Tak siebie to tłumaczyłem. Ale czy tutaj jest takie coś nie wiem. Mam jeszcze starą swoją pompę to zobaczę wieczorem ale zdaje się u mnie była inna niż na twojej fotce.
  4. Tu nie trzeba szukać 100 tematów bo w jednym jest wszystko.
  5. U mnie taż tak jest na ori napinaczu tylko ślizgi wymieniłem. I z tego co wiem jest to dopuszczalne, vag pokazuje 6 stopni odchyłki.
  6. Aha, ok
  7. Hmm, a skąd kolega na taki ekstra licznik? Że takie cuda pokazuje. Jak mogę zapytać.
  8. no filmik po zbuju😉
  9. Dpf w bfb, hmm.
  10. Taki prosty to raczej Ci na nic się zda. Jak już ktoś wcześniej wspomniał trzeba by dać jakiś termostat by kontrolować temperaturę grzałki, pompkę do wymieszania obiegu bo grzania kawałka rurki to też bez sensu. Już nie wspominam o dobrym zabezpieczeniu prądowym by kogoś nie jeb..o.
  11. Hmm, Jak się czyta takie coś to aż właściwie nie wiadomo co odpisać 🤔
  12. Hmm, chyba niepotrzebnie się tym bawisz. Bo ile mnie pamięć nie myli to tam się ustawia tylko czujnik walka rozrządu. Czyli ustawiasz znak jak na rozrządzie i tyle. Reszt robi komp. A jeśli masz błąd to albo sam czujnik kaput albo jest zbyt duże przesunięcie między czujnikiem wałka(hall) a czujnikiem wału.
  13. Ok dzięki, klimę i tak mam już do nabicia bo pokazuje 3 bary po załączeniu.
  14. Witam panowie, prawdopodobnie mam nieszczelny zaworek ten na króćcu gdzie nabija sie czynnik bo delikatnie syczy jak odkręcam ta zaślepkę. Z tego co widzę wygląda to jak zwykły zaworek w kole ale podejrzewam że uszczelnienie jego jest inne. Teraz pytanie czy taki zwykły z koła będzie ok? I jak patrzę to samego zaworka raczej nie wykręce a z tym króćcem razem? A przynajmniej takie info znalazłem na forum tt. Czy tam też jakiś oring idzie czy co? Pozdrawiam
  15. Da radę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...