-
Postów
1074 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
A ja mam pytanie takie jak działa ten przestawiacz walka ssącego? Czy w takcie przestawiania jest jakby poluźniany czy też napinany jeszcze bardziej. Bo mam od pewnego czasu dźwięk takie terkotanie(trwa to sekundę może dwie) jakby z łańcucha przy takim bardzo lekkim dodawaniu gazu. Bo jak się orientuję to w tym czasie jest przedstawiany wałek. Ostatnio nawet pokrywę zerwałem bo myślałem że coś tam się źle dzieje, no ale łańcuch mocno napięty wszystko jakby na miejscu. Ciśnienie oleju ok. No chyba że to coś innego i próbuje to rozgryźć. Dodam tylko jeszcze że z 1,5 roku temu wymieniałem ślizgi i łańcuch. Dzięki
-
Wiesz co z tego co wrzuciłeś to raczej nie wiele da się wywnioskować. Piszesz tylko że wymieniona sonda. A co z drugim błędem, hmm - nie wiadomo. Nie piszesz też o odcinkach jakie pokonujesz a to też dość ważny element na średnie spalanie. Pomijam już fakt że podpiąłeś się pod raczej inny troszku silnik niż masz zdaje się(patrząc na profil), chodź może tu nie ma aż takich różnic. Jeśli on pisze o tym o czym jak myślę to tu nie ma zmiennej geometrii tylko regulacja jest przez zawór w turbo który może być oczywiście urwany lub nie domykać się. Są tu leszy spece od mnie wiec poprawiąmnie jeśli coś źle piszę. W każdym razie kolego logi logi i jeszcze raz logi oczywiście dobrze zrobione i odpowiednich grup. A na forum jest temat co i jak logować.
-
Oha ok, to to znam👍 tylko jakoś nazwa mnie zmyliła. Mam już zakupione ori.
-
Dzięki, posprawdzam wsio jeszcze raz w wolnej chwili. Co prawda odmę mam nową ta górna no ale rzucę na nią okiem, zaworek ten mam nowy kupiony już bo jakoś na jesieni zmieniałem uszczelnienie tego kolanka ale zaworek wówczas wydawał się sprawny więc jeszcze go nie wymieniłem. Nie wiem tylko co masz na myśli pisząc śrubę odpowietrzającą?
-
Nie, pisałem w pierwszym poście że błędów brak.
-
No przeglądałem już ze 2-3 razy i nic tam nie znalazłem. No ale może rzucę okiem jeszcze raz.
-
Pieterb obserwuje zawartość Nierówne obroty podczas pracy pompy SAI w Audi A4 B7 1.8T BFB
-
Panowie mam takie zapytanie bo mam dziwne wybracje motoru taka nierówna pracę tylko i wyłącznie na zimnym silniku. Problem jest o tyle dziwny przynajmniej dla mnie że dzieje się to w stosunkowo cieplejsze dni. W zimie gdy temperatury są troskę poniżej zera tego nie ma ale gdy tylko sięgnie tam 10 stopni na plus to już wraca. Problem ustaje po wyłączeniu się pompy sai i nie wiem czy to może mieć jakiś związek z tym. Bo też jest jak by brzeczenie pod kolektorem jakby z któregoś z tych zaworów. Poczytałem tu trochę już ale nic sensownego nie znalazłem, może źle szukałem. Dodam jeszcze że błędów nie mam. Pompa sai normalnie pracuje jakiś tam przepływ pokazuje. Jedynie co mnie jeszcze zastanawia to fakt że czasem potrafi się załączyć już na lekko ciepłym silniku gdy np zajadę do pracy a mam zaledwie ok 2km i czakajac na otwierająca się bramę słyszę jak załącza się pompa i podbija lekko obr ale ja silnik pracuje równo.
-
No to masz fart że tylko tak się skończyło, bo jak tu jeden z klubowiczów pisał gdzieś całkiem nie dawno o takiej samej sytuacji to u niego jedna lub dwie pompki nie przeżyły operacji.
-
wygląda jakby w ogóle nie były wyregulowane
-
Kiedyś coś podobnego widziałem w jakieś pompie i była tam kulka że sprężynką, tak jakby jakiś zawór zwrotny by nie cofało się paliwo. Tak siebie to tłumaczyłem. Ale czy tutaj jest takie coś nie wiem. Mam jeszcze starą swoją pompę to zobaczę wieczorem ale zdaje się u mnie była inna niż na twojej fotce.
-
U mnie taż tak jest na ori napinaczu tylko ślizgi wymieniłem. I z tego co wiem jest to dopuszczalne, vag pokazuje 6 stopni odchyłki.
-
Aha, ok
-
Hmm, a skąd kolega na taki ekstra licznik? Że takie cuda pokazuje. Jak mogę zapytać.
-
no filmik po zbuju😉
-
Dpf w bfb, hmm.