Skocz do zawartości

Pieterb

Pasjonat
  • Postów

    1052
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

35

O Pieterb

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Zamość

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

4478 wyświetleń profilu
  1. Hm, tak patrzę Twój inny temat i tam napisałeś że bierze kosmiczne ilości oleju, więc ja nie twoim miejscu nie liczy bym na to że ta operacja załatwi sprawę nawet zakładając że wszystko uda Ci się zrobić jak należy. Z drugiej strony piszesz że chcesz stage3 robić 😁 Działaj więc najwyżej motor będziesz wyciągał. Powodzenia Ps sam miałem chęć zrobić taką operację ale jakoś odwagi nie mam. Nawet mając druga głowice na stanie.
  2. Hmm, moja rada taka - nie bierz się za to jak takich podstaw nie wiesz. Bo zrobisz sobie kuku a właściwie autu 😉
  3. Hmm, no skoro wiesz jak i co. To może i montaż ok. Chodź żadna procedura nic nie da jak przylgnie między głowica a podkładka antyogniową nie będzie szczelne. Wiem z kolegą zmieniał właśnie na al ale nie pamiętam teraz z jakich. A te pompki to jakieś pewne?
  4. Wydaje mi się że i na jednych i drugich powinien chodzić normalnie o ile wymieniłeś wszystkie. Obstawiałbym zły montaż 😉
  5. A co w gr 13? Bo tylko jedna grupw pokazałeś. Bip wygląda średnio bo przy dobrze zregenerowanych i prawidłowo zamontowanych powinno być ok 0. Dopuszczalne jest zdaje się - +30 przy 3 tys.
  6. Moim zadaniem coś z przepływa bo masa powietrza zasysanego to -0,77 😋 Nie dość że nie zasysa to wydala.
  7. Nie wiem dlaczego tak jest. Trzeba by wsio po kolei sprawdzać. No chyba że to jakieś urządzono mizernej jakości masz i rwie połączenie po uruchomieniu motoru.
  8. Na filmiku z vaga widać coś niepokojącego bo ECU nie widzi żadnych parametrów nawet obrotów. I może od dłuższego czasu nie tu szukasz problemu.
  9. Tak się zastanawiam jak ten motor działał z takim napinaczem i czy pracował dobrze przed wymianą. I ciekawe jak te opiłki mu zaszkodziły. Nie wiem jak tyś tego bajzlu narobił bo niby sprawdzałeś i tłok 1 był w gmp a tu nagle o 180 przestawiony, jak? Bo coś tu nie się nie zgadza albo nie do końca odpisujesz prawdę. Powodzenia mimo wszystko.
  10. Całkowity brak turbo i korekty palowowe ubogo na maxa.
  11. No masakra tu jest tak na marginesie. Ale to może ktoś bardziej kumaty się wypowie.
  12. Jak dla mnie to też wygląda na rozrząd skoro ewidentnie po jego wymianie nie odpala.
  13. Zajrzeć zawsze można będzie pewne że klapa jest zamknięta całkiem. Ja u siebie kamerką przez sondę zaglądałem 😋 Ale dlatego pisałem że poczekaj może na kogoś lepszego w tych sprawach, ja dopiero zagłębiam temat😉 Bo jak dla mnie przy tak prawie nie wystającym turbo(tak patrzę teraz jeszcze raz i to turbo w 20 roku też nie specjalnie chciało pompować) i zmniejszony przepływie maf powinny się korekty rozjechać a tu nie widać tego. A po graniu wirusa się to czasem nie zrobiło? A dv sprawna?
  14. Ty tu jakiegoś wirusa masz wygranego, wgrywasz? Jakieś dziwne te logi tak mi się wydaje, ktoś bardziej kumaty musi na to rzucić okiem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...