-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O mcx_lbn
Informacje
-
Imię
Maciej
-
Miasto
Lublin
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
426 wyświetleń profilu
Osiągnięcia mcx_lbn
0
Reputacja
-
jakby co, to zmienili te tuleje w dolnych wahaczach plus sworzeń i geometria i skrzypienie ustało dzieki za porady
-
Cześć, mam problem z trzeszczącym dźwiękiem dochodzącym gdzieś z podwozia auta - skrzypi jak stare drewniane schody głównie przy manewrowaniu przy niskiej prędkości (parkingi itd.). Przy jeździe na wprost i jeździe po nierównościach na wprost nie odzywa się. Pojechałem do warsztatu gdzie zajmują się zawieszeniem i powiedziano mi że do wymiany mam sworzeń wahacza i tuleje wahacza. Czytałem, że w związku z tym że wahacze są ALU to wprasowywanie nowych tulei jest ryzykowne ze względu na uszkodzenia wahacza (wprasowuje się w stalowych ale nie w aluminiowych). W warsztacie powiedziano mi że to nieprawda i można z powodzeniem założyć tuleje Lemforder i wszystko będzie grało. Tu pytanie do bardziej ogarniętych ode mnie: da się tak wymienić i ma to sens ? Czy coś się wygnie i będzie to niebezpieczne i finalnie i tak będę musiał wymienić komplet wahaczy?
-
to tak się da?
-
mcx_lbn zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
dzięki za spotkanie dwa pytania: czy ma ktoś z Was opony w rozmiarze 225/55/17 takie już niepotrzebne, zjechane i po prostu do oddania? Albo wie gdzie takie można zdobyć? ;] i drugie - czy problematyczne jest uruchomienie testu zegarów ?
-
To co to oznacza to GP2?
-