Skocz do zawartości

Guen

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Guen

Informacje

  • Imię
    Kamila
  • Miasto
    Kartoflandia

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Guen

0

Reputacja

  1. Cześć. Dysponuje ktoś schematem, manualką, serwisówką, czymżekolwiek, gdzie opisane jest jak w tej wtyczce którą wpina się w gniazdo zapalniczki i jak w samej zapalniczce powinno hulać napięcie? Ja mam jakieś elektryczne spaghetti, nie mogę się doszukać dokumentacji na forum ani w sieci, godzinę już szukam... ?
  2. Cześć. U mnie bóle głowy występują średnio po 2h przebywania w hałasie (np. silnik moto/auto/samolot/pociąg). Dodatkowo, drgania generowane podczas jazdy powodują uwalnianie uwięzionych w komórkach toksyn, które często bywają powodem bólów głowy przy dłuższej jeździe (zalecana regularna detoksykacja, zwłaszcza gdy się nie uprawia sportów i nie pozbywa się tego cholerstwa na co dzień małymi porcjami). To jest tak zwany efekt 'herksa' (Herxheimera) występujący przy intensywnym, wzmożonym detoxie. Ponad to, dużą rolę odgrywa stres (czasem chciało by się ubić niektórych kierowców..). Stres lub źle ustawiony fotel przyczyniają się do spinania mięśni karku, kolejnego źródła bólów głowy. Jak to wszystko się nałoży, to mnie ból głowy trzyma do 3-ech dni Pozdrawiam.
  3. Zainteresowanym podsyłam dodatkowe info, które dla mnie samej były istotne: Śruby do wykręcenia pod tylnym schowkiem: Przednie zaślepki mają zaczepy u góry i od dołu, są dość giętkie, wystarczy jedną ze stron ucisnąć śrubokrętem: Pod ręcznym miałam nie przycisk, tylko 'blokadę', należy ją wysunąć/wyjąć a nie wciskać: Pod podłokietnikiem, we wnęce za kasetami (pod wyściółką/dywanikiem który był przyklejony do spodu i trzeba było oderwać), jest jeszcze jedna śruba 13-tka, którą należy wykręcić: Zagadkowy 'drut' S-ka, odpowiadający za wysuwanie dodatkowego dynksa w holderze, umożliwiającego umieszczenie mniejszych napoi: Ostatnie jasne info jakiego mi zabrakło, to żeby wyjmować każdą klapkę w pozycji otwartej, aby bolec poruszający się w prowadnicy (mechanizm odpowiadający za zamykanie) znajdował się poza jej torem (1). Problem z holderami dotyczył u mnie jedynie górnych klapek więc trybów nie musiałam dalej rozbierać/wyciągać, niemniej dziękuję autorowi za wpis, który bardzo mi pomógł dotrzeć do tego momentu. Pozdrawiam, K.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...