Skocz do zawartości

Rilisekkk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Rilisekkk

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Sławków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Rilisekkk

    Brak paliwa

    Firma tu akurat mało ma do tego bo ona wcale nie chodzi tzn jak by prąd nie dochodził czytałem że ma na kostce być 12v a u mnie jest tylko 5v i nie wiem gdzie szukać problemu przekaźnik podmienilem i to samo za to zaś prądu na bezpieczniku i gdzie tu ten chochlik może być ?
  2. Rilisekkk

    Brak paliwa

    Wymieniona na nową na próżno bo stara po podłączeniu na krótko działa
  3. Rilisekkk

    Brak paliwa

    Witam jest jakiś czarodziej co pomoże przy zagadce? Mianowicie pompa nie podaje paliwa sucho w wężu paliwo w baku jest za to na bezpieczniku nie ma napięcia zaś przekaźnik cyka na kostce która podłączamy do pompy napięcie 5v
  4. Bardzo dobrze pamiętasz dokładnie jest zatrzask, odpinasz go ale wcześniej trzeba zdjąć zabezpieczenie kosza nie żadne kręcenie w lewo bo on też jest na zatrzaski jak ktoś nie miał tego w rękach to niech nie piszą głupot jak wszystko luźno już lata to delikatnie wyciągamy wszystko uważając na pływa i tyle a sama wymiana wkładu to dwie śrubki jeden wężyk i tyle ?
  5. Wie ktoś jak podłączyć te głośniki żeby nic nie spalić ? Który kabel wpiąć w Amp przy tych puszkach w zestawie czy kabel prosto z radia czy kabel od wzmacniacza w to Amp
  6. Sam sobie odpowiadam na pytanie tam siedzi 22x3 uszczelka
  7. Założyłem 22x3 cieknie dalej ten oring ma nachodzic na cały króciec czy tylko na ta dolna czesc ?
  8. A ma ktos rozmiar takiej uszczelki ? Albo link do sklepu odrazu
  9. Ja mam podobny problem odpalam auto przechodzi na gaz i po 5 minutach cykanie sie zaczyna i auto szarpie a za chwile gaśnie :-/ jakieś pomysły ?
  10. Mam problem. Autko stalo okolo 6 miesięcy i w aucie pojawila sie wilgoć dużo wilgoci. Postanowiłem je doprowadzić do porządku i tu zaczynają sie schody auto odpalilo z nowym aku i tak sobie chodziło i nagle zgasło po ponownym odpaleniu słychać dziwne cykanie pod kierownicą auto zaczyna sie dlawic i gaśnie jakieś pomysły ?
  11. Rilisekkk

    jaka średnica??

    Zna ktoś średnicę?? Chodzi o filtr stożkowy czy podejdzie.
  12. a co do montażu to ten wąż co jest po prawej na 2 zdj idzie do boku zaworu a po lewej do dołu.
  13. Heh a który z piszących tutaj miał lub ma taki zawór?? No właśnie. A co do kolegi to górę zaworu masz regulowana zależności czy chcesz mieć psss od 2 tys obrotów bądź od 4 tys, zapewne masz zawór na maxa skręcony, ja mam blow i działa poprawnie bez żadnych problemów.
  14. A co do wymiany jak ww w temacie to najszybciej i najprościej jest przez wyciągnięcie zaślepek prawa i lewa i odkręcamy cały pas wraz z zderzakiem (mniejsze ryzyko uszkodzenia zatrzasków, i więcej miejsca do pracy) następnie, kołki od góry dwa plastikowe, następnie 4 śruby na froncie klucz 10-tka, dwa węże i czujnik temperatury co widzę ktoś tu o tym zapomniał napisać chłodnice odchylamy kilka cm do siebie i zdecydowanym ruchem wyciągamy do góry powinna wyjść bez problemu lecz czasami zdarzy się że wyjdą razem z gumowymi mocowaniami (nie problem wkładamy przy montażu nowej) no i oczywiście przekładamy ze starej mocowania na śruby, chyba że są w nowej. Następnie składamy tak samo jak rozkręcaliśmy. Uwaga na oringi u mnie jest problem jw, jeśli Wam się udało wlejcie trochę płynu po to żeby sprawdzić czy nigdzie nie ucieka płyn i wszystko jest ok jeśli tak to uzupełnijcie płyn odpalcie motor przy otwartym zbiorniku 1 minuta kilka razy dać gazu dolać i fajrant.
  15. Panowie i Panie pomocy. Chodzi o dolny króciec jak tam idą uszczelki? Wymieniłem właśnie chłodnice ale jedna z uszczelek (gumowy oring) pękła i nie pamiętam jak idzie od strony chłodnicy ma być plastikowe coś i oring czy na początku oring i potem ta uszczelka plastikowa. Jak by ktoś mógł to mniej więcej zobrazować bym bym bardzo wdzięczny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...