-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Co wtorek ktoś jest, wczoraj mimo nie sprzyjającej pogody twardo staliśmy pod narodowym 😎
-
M0ZART zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Mam nadzieję, że jeszcze trochę i będzie można sprawdzić jak to działa 😎 Co do skrzynki: do tej pory wiem o jednym b6, które ma wszczepiony ten sam motor ale bez kompresora i w manualu za to z NOS - koło 550KM przy strzale. Zrobiona na dragi. Natomiast takiego połączenia co robie nie widziałem jeszcze nigdzie 😅 Nie ukrywam też, że gdzieś po głowie chodzi mi wrzucenie butli na wypadek jakby było mało ale to w późniejszym terminie 🤭
-
Tu chyba będzie lekki problem 😅 Dopóki nie „usiądzie” finalnie to się nie dowiemy jak bardzo trzeba przerabiać maskę - na ten moment wiem tylko tyle że na pewno będzie cięte. Nie wiem tylko jak bardzo 🤔 Finalnie raczej będę szukać firmy co mi przerobi obecny carbon pod taki setup 🥲
-
Siemaneczko 😄 Długa przerwa bo prawie cały zeszły rok byłem wyłączony z grzebania i czegokolwiek innego z samochodem. Nie bez powodu piszę na dzień przed bukowiną. Chciałem przyjechać tym co uda się wymodzić ale niestety termin się przeciągnął i samochód został dalej na warsztacie. Uchylę jednak kawałek informacji o tym co się dzieje i co chciałem wam w tym roku pokazać. W 2023 we wrześniu nabyłem „projekt”, który macie w poście wcześniej. Informacje o tym wozie latały po racing forum. Ten samochód to a6 c5 stylizowane na rs6 c7: -Poszerzenia z włókna -Dokładki z carbonu -Front z C7 -tył ala c6 -środek z S5 + mieszanka zegarów tunelu i konsoli z różnych wersji Z pozoru nie wyglądający na demona prędkości skrywał w sobie jednak tajemnicę. Pod maską miał wstawiony 4.2 v8 fsi CFSA z Rs4 b8 + osobno w bagażniku kompresor z jaguara 5.0 v8. I uwaga: jeździło to w ośce w manualu - tak, dobrze czytacie. Ośka manual. Do tego miał jeszcze heble z rs4 b8. Samochód rozebrałem, budę pogoniłem a graty zostały i są obecnie w trakcie wszczepienia do b7 - ja poszedłem jeszcze o delikatny krok naprzód i zmieniam skrzynie z manuala na 8hp 😎 Plany były, że uda się wyjechać tym na tego roczną imprezę no ale niestety tak to już jest z takimi zabawami 🥲 Jakby ktoś chciał dowiedzieć się czegoś więcej to chętnie odpowiem na to co będę umiał 😅 Nie mam dużej relacji zdjęciowej ale podrzucam co nie co ✌🏻 Pozdro !!
-
Siema, Jak już zajrzałem na forum to coś wstawię, miałem niby do bukowiny nic nie pokazywać ale nie wiadomo czy na bukowine będzie co pokazać 😅 Temat stanął na planie przeszczepu 2.7 zamiast 4.2 ale już nieaktualny temat 🙈 Ale żeby nie było, że przynoszę złe wieści to jest plan na zmianę na inne v8 🤫 oczywiście jeżeli samochód się nie sprzeda w styczniu. Z ostatnich zmian mamy tak: - sufit i słupki ala alcantara - maska carbon od SEIBON - nowy lakier dach, lotka, klapa, zderzak, słupki z ćwiartkami - dyfuzor tylny zderzak z Maxtona - ogień 🔥 Wszedłem w też w posiadanie kultowego wozu, który jest ikoną polskiej sceny tuningowej 😅 ( posłużył mi jako dawca organów ). Ten kto kojarzy skądś ten samochód może wiedzieć co tam były za graty i co można z nimi zrobić 😏 Postaram się częściej tu wpadać i bombardować was swoimi chorymi planami 😅 Pozdro ! 🔥
-
Siemanko 👋 Nie mogę znaleźć ani tutaj ani na necie schematu elektrycznego do sterownika z silnika rs4 b8. Jest ktoś w posiadaniu takiego schematu i chciałbym się podzielić? 😅 Idzie zima i coś przez ten czas trzeba porobić 😜
-
Są w planach pewne zmiany ale o tym niedługo Póki co ??
-
@K4rol81 3,5 rolki. Nie pamiętam ile jest na rolce bo zajęło mi to szmat czasu Zacząłem tydzień po bukowinie Co do silnika i wydechu. Dalej można ze środka delektować się brzmieniem
-
Siemano ! Czas leci a z nim wpadają nowe pomysły... Przy okazji wymiany grania wpadło wyciszenie całej podłogi z bagażnikiem, drzwi, oraz słupki środkowe Granie fajne, na wtorkowym spocie ludziom się podobało ( zwłaszcza masaż ). Setup: Mata Bitmat na karoserie Pianka na elementy plastikowe Bitmat 6mm Przewód zasilania do audio Hollywood 50mm2 Zasilanie wzmacniacza Edge od głośników średnie / wysokie 21mm2 Zasilanie wzmacniacza od skrzyni ( wzmak Kicx ) + Kondensator 2F ( idealnie pasuje w skrzynkę po ori subie ) 21mm2 Radio ori RNS-E ( nie led ) Przy okazji wleciały też nowe pasy
-
Ostatnio u siebie usunąłem pompę SAI - nie posiadam katalizatorów ( przerobiony wydech ) - i zmieniłem też układ dolotowy ( custom ) więc uznałem, że tylko przeszkadza. Przejechałem bez niej ok. 1500 km i żadnych problemów ( odpukać ) aczkolwiek słyszałem, że trzeba ją wywalać softowo. Do usunięcia pompy SAI przyda się zaślepka [ średnica zew rurki to 15mm z tego co pamiętam - finalnie zaślepka poszła do środka rurki ( kupiona w pierwszym lepszym sklepie tuningowym ) ] aby zaślepić jeden ze sztywnych przewodów idący obok lewej głowicy. Wtyczkę owinąłem taśma izolacyjną aby woda się nie zbierała
-
U mnie ostatnio ( przed sylwestrem ) po założeniu nowego przepływomierza było wypadanie zapłonów na każdym cylindrze. Wymieniłem rurki podciśnienia i przy okazji wywaliłem pompę SAI ( mam przerobiony dolot ) i problem zniknął. Pęknięty przewód podciśnienia był ten idący przy prawej głowicy - średnica z tego co pamiętam to 3-4 mm
-
Po nierównej walce z przepływomierzem i innymi przeszkodami wracam z nowościami ? Podczas oczekiwania na reklamacje przepływomierza ( uznana ) wpadłem na pomysł przebudowy układu dolotowego ( wszystko prawie skończone, zostało tylko zamontować inną przepustnicę ). Po założeniu przepustnicy jadę na hamownie w celu porównania - osobiste wrażenie : lepiej jedzie z dołu. Do oceny pozostawiam wam ? Do zobaczenia niebawem ??