Ofm
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Ofm
Informacje
-
Imię
Dawid
-
Miasto
Brzeziny
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
ALT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Ofm
0
Reputacja
-
Ofm obserwuje zawartość Podstawowa diagnostyka i informacje A4 B6/B7 2.0 ALT i B6 DIVISION
-
Witam koledzy, podnoszę temat falowania w 2.0 alt, mam problem powtarzający się praktycznie za każdym razem przy odpaleniu samochodu. Przez chwile po uruchomieniu silnika występuje falowanie obrotów, w zimne dni jest ono mniejsze. Po zgaszeniu samochodu i ponownym rozruchu po kilkunastu minutach jest ten sam efekt ( wtedy pomaga dodanie gazu powyżej 1200-1500 obr i falowanie ustaje. Dodatkowo po rurze wydechowej słychać, że co jakiś czas silnik nie równo pracuje ( cewki sprawdzone, podmieniane na nowe) . W ciepłe dni po 8 godzinnym postoju na parkingu przy odpalaniu trzeba dodać gazu aby silnik zagadał. Z bloków pomiarowych bardzo rzadko pojawi się wypadnięcie zapłonu na 1 cylindrze ( widać z gnieździe świecy delikatne upocenie olejem) . Wrzucam link do bloków pomiarowych poniżej, Może macie jakieś pomysły co dalej ? Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
-
Witam koledzy, podnoszę temat falowania w 2.0 alt, mam problem powtarzający się praktycznie za każdym razem przy odpaleniu samochodu. Przez chwile po uruchomieniu silnika występuje falowanie obrotów, w zimne dni jest ono mniejsze. Po zgaszeniu samochodu i ponownym rozruchu po kilkunastu minutach jest ten sam efekt ( wtedy pomaga dodanie gazu powyżej 1200-1500 obr i falowanie ustaje. Dodatkowo po rurze wydechowej słychać, że co jakiś czas silnik nie równo pracuje ( cewki sprawdzone, podmieniane na nowe) . W ciepłe dni po 8 godzinnym postoju na parkingu przy odpalaniu trzeba dodać gazu aby silnik zagadał. Z bloków pomiarowych bardzo rzadko pojawi się wypadnięcie zapłonu na 1 cylindrze ( widać z gnieździe świecy delikatne upocenie olejem) . Wrzucam link do bloków pomiarowych poniżej, Może macie jakieś pomysły co dalej ? Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
-
Podłączenie air-baga i czujnika zajętości fotela pasażera
Ofm odpowiedział(a) na ADeK temat w Audi A4 B6/B7
Witam kolegów, wracam do tematu ponieważ mam taki sam problem jak koledzy powyżej ( mata zajętości) w fotelach z anglika do EU. Z elektryki nie jestem zbyt dobry i interesuje mnie najbardziej sprawa podłaczenia sygnału z maty zajętości. Kostka czarna pod siedzeniem ma 3 piny , mata zajetosci 2 kable plus pasy 2 kable. W którym miejscu jest to konkretnie łączone. Wie ktoś? trzeba dokładać matę aby błąd poduszki nie świecił czy może wystarczy zmostkować sygnał zapięcia pasa i maty zajętości ?