
A.kocinski
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O A.kocinski

Informacje
-
Imię
Adrian
-
Miasto
Radom
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Kod silnika
CCWA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Automat
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
-
A.kocinski obserwuje zawartość Jakie klocki i tarcze hamulcowe do Audi A4 B8? i Jakie sprężyny obniżające do 1be A4 B8
-
Jakie sprężyny obniżające do 1be A4 B8
A.kocinski odpowiedział(a) na daro_A4 Avant temat w Audi A4 B8
Cześć. Może mnie ktoś sprawdzić jakie sprężyny kupić by były identyczne do Ori. Lub numery Ori. Chodzi o tylnie do avanta ccwa. Nr Vin Wauzzz8k09a242993 Z góry dzięki. -
Jakie klocki i tarcze hamulcowe do Audi A4 B8?
A.kocinski odpowiedział(a) na Gibons temat w Audi A4 B8
Cześć. Jaki rozmiar i ewentualnie firma na heble z przodu polecacie ?. Nr. WAUZZZ8K09A242993 Na razie seria, ale czy się nie urodzi jakieś 300 w przyszłości nie wiem -
Szarpanie przy wcisnieciu gwaltownie gazu gdzieś przy 3.500rpm
A.kocinski odpowiedział(a) na Patryk Szulda temat w 3.0TDI
Kolego Logi w tym przypadku można było sobie "odpuścić", zgodnie z ostatnią tezą uszkodzony okazał się regulator ciśnienia na powrocie paliwa (przelewów) z wtryskiwaczy. Po wymianie wszystko wróciło do normy Niestety nie dawało to objawów zauważalnych w logach, zwyczajnie wtryskiwacze przestawały pracować pomimo prawidłowego zasilania z sterownika (impulsów wtrysku). Pozdrawiam. -
Szarpanie przy wcisnieciu gwaltownie gazu gdzieś przy 3.500rpm
A.kocinski odpowiedział(a) na Patryk Szulda temat w 3.0TDI
Wtryski po regeneracji, naturalnie nadal objaw podobny... Następnie w klejce stoi regulator ciśnienia na powrocie paliwa z wtryskiwaczy Gdyby ktoś miał taki wraz z końcówkami (jest to podobno komplet z przewodami powrotów z wtrysków) chętnie odkupię w celu weryfikacji -
Szarpanie przy wcisnieciu gwaltownie gazu gdzieś przy 3.500rpm
A.kocinski odpowiedział(a) na Patryk Szulda temat w 3.0TDI
Kolego gdybyś mógł wyjaśnić jak powinien wyglądać twoim zdaniem LOG by był dla ciebie użyteczny ? Chętnie poprawię (sądzę że masz na myśli by był on na 3 biegu od samego dołu ). Możesz rozszerzyć zagadnienie związane z gniazdem ? -
Szarpanie przy wcisnieciu gwaltownie gazu gdzieś przy 3.500rpm
A.kocinski odpowiedział(a) na Patryk Szulda temat w 3.0TDI
Wrzucam logi dynamiczne w których zawarte są korekty wtryskiwaczy , prędkość obrotowa silnika , wysterowanie zaworu ilościowego paliwa , ciśnienie zadane oraz odczytane... Moim zdaniem nie można tu mówić o uszkodzeniu wtryskiwaczy czy pompy CR... Patrząc na obroty silnika widać momenty w których dochodzi do odcięcia mocy.... Proszę o interpretacje i pomoc. Do objawów dochodzi zazwyczaj w okolicach prędkości obrotowej 3600 obr/min chart.csv -
"Przy pomiarze zatrzasnales zamek klapy tak aby auto potwierdziło zamknięcie kierunkowskazami? Po ok 10 min będzie prawidłowy pomiar." Pomiar był dokonywany zarówno po zamknięciu pojazdu ( Dokładnie po potwierdzeniu kierunkami, maska również musi być zamknięta...) oraz odczekaniu około 40min jak i w czasie gdy wszystkie drzwi były otwarte a czas od ostatniego otwarcia drzwi bądź klap był minimum 1h. Zmieniałem również czasy wyłączenia mmi w zielonym menu, jednak nie mają one wpływu na ten efekt. Wręcz zmiana czasów w zielonym menu na 0 powoduje nie wyłącznie elementów systemu mmi. Tak dla potomnych ;) W tedy pobór prądu jest w granicy 8A....
-
Odgrzewam kotleta :) Mój problem objawia się słabym kręceniem z rana... Widać po światłach że coś ewidentnie wcina prąd... Rano na MMI widać około 70% poziomu naładowania baterii... Pierwsze na co zwróciłem uwagę to aku, dobieram się do niego a tu zaskoczenie... Aku oryginalne i to z 2009 roku co zaskoczyło mnie. Sprawdziłem poziom elektrolitu i jest ok. Bateria ma parametry prawidłowe, po naładowaniu napięcie w czasie rozruchu nie spada. Widać ewidentnie problem po nocnym postoju. Podpięcie miernika i kontrola natężenia prądu wykazała problem z usypianiem modułów podpiętych światłowodem... Zarówno wypięcie bezpiecznika 7.5A w bagażniku jak i 5A po stronie pasażera (zmieniarka CD) eliminuje problem poboru... Wygląda to na problem z uśpieniem któregoś modułu podpiętego po światłowodzie. Zawarty Film pokazuje pomiary natężenia, na którym widać że pobór nie jest stały a bardziej pulsacyjny... Liczę na pomoc :) Pozdrawiam :)
-
Szarpanie przy wcisnieciu gwaltownie gazu gdzieś przy 3.500rpm
A.kocinski odpowiedział(a) na Patryk Szulda temat w 3.0TDI
Ciśnienie pompy wstępnej samej 9.8Bar... Ciśnienie pomiędzy pompą wstępną a cp4 to 4.8Bara w czasie jazdy spada do min 4.5Bara.. Wygląda na to że uszkodzeniu musiał ulec któryś z wtryskiwaczy w czasie demontażu :( -
Szarpanie przy wcisnieciu gwaltownie gazu gdzieś przy 3.500rpm
A.kocinski odpowiedział(a) na Patryk Szulda temat w 3.0TDI
W skrzyni błędów brak ;( Ładnie zmienia biegi bez szarpnięć . Wydaje się być to problem albo z powietrzem ( za mały wydatek paliwa ) , lub wtryski ;( Spróbuję zrobić pomiar ciśnienia paliwa i zobaczę czy w czasie jazdy nie spada znacznie..... Mam na myśli ciśnienie paliwa przed pompą cp4.... -
Szarpanie przy wcisnieciu gwaltownie gazu gdzieś przy 3.500rpm
A.kocinski odpowiedział(a) na Patryk Szulda temat w 3.0TDI
Wymieniony czujnik ciśnienia paliwa , również bez zmian ;( Co ciekawe na 6 biegu objawu nie ma ciągnie aż do końca bez problemów.... Na 5 biegu już objaw się pojawia ;( -
Szarpanie przy wcisnieciu gwaltownie gazu gdzieś przy 3.500rpm
A.kocinski odpowiedział(a) na Patryk Szulda temat w 3.0TDI
Dla pewności sprawdziłem EGR , pompę paliwa oraz smok ssawny w baku... Niestety nic nowego nie znalazłem ;( Zrobiłem logi czujnika obrotu wału oraz walka rozrządu... Nic nie znalazłem , sprawdzone ciśnienie doładowania które nie pokrywa się ładnie jednak jest aż do momentu gdy motor gaśnie. Test wszystkich klap i siłowników również nic nie wykazały , nie mam już pomysłów ;( -
Szarpanie przy wcisnieciu gwaltownie gazu gdzieś przy 3.500rpm
A.kocinski odpowiedział(a) na Patryk Szulda temat w 3.0TDI
Dodam co ciekawe że na zimnym silniku nie ma tego problemu. -
Cześć Adrian okolice Radomia. Bryka A4B8 3.0tdi CCWA. Pozdrawiam Wszystkich.
-
Szarpanie przy wcisnieciu gwaltownie gazu gdzieś przy 3.500rpm
A.kocinski odpowiedział(a) na Patryk Szulda temat w 3.0TDI
Witam. Odświeżę temat Pacjent ma identyczne objawy, zaczęły się od wymiany uszczelek pod wtryskami (przed wymianą było ok). W moim przypadku już po osiągnięciu 3tys obrotów silnik gaśnie , po puszczeniu gazu i ponownym dodaniu po ok 2s silnik zaczyna pracować. Co ciekawe idzie ładnie aż do momentu odciny. Błędy zdarzają się gdy pozostawię gaz w podłodze po przerwaniu. Błąd jaki wyskakuje w tej sytuacji to niskie ciśnienie na szynie cr. Pogląd ciśnienia wykazuje że w chwili odcięcia ma on zamierzoną wartość ( odczytana pokrywa się z zadaną) Jakieś pomysły ?