Skocz do zawartości

A.kocinski

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O A.kocinski

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Radom

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CCWA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

192 wyświetleń profilu

Osiągnięcia A.kocinski

0

Reputacja

  1. Cześć. Może mnie ktoś sprawdzić jakie sprężyny kupić by były identyczne do Ori. Lub numery Ori. Chodzi o tylnie do avanta ccwa. Nr Vin Wauzzz8k09a242993 Z góry dzięki.
  2. Cześć. Jaki rozmiar i ewentualnie firma na heble z przodu polecacie ?. Nr. WAUZZZ8K09A242993 Na razie seria, ale czy się nie urodzi jakieś 300 w przyszłości nie wiem
  3. Kolego Logi w tym przypadku można było sobie "odpuścić", zgodnie z ostatnią tezą uszkodzony okazał się regulator ciśnienia na powrocie paliwa (przelewów) z wtryskiwaczy. Po wymianie wszystko wróciło do normy Niestety nie dawało to objawów zauważalnych w logach, zwyczajnie wtryskiwacze przestawały pracować pomimo prawidłowego zasilania z sterownika (impulsów wtrysku). Pozdrawiam.
  4. Wtryski po regeneracji, naturalnie nadal objaw podobny... Następnie w klejce stoi regulator ciśnienia na powrocie paliwa z wtryskiwaczy Gdyby ktoś miał taki wraz z końcówkami (jest to podobno komplet z przewodami powrotów z wtrysków) chętnie odkupię w celu weryfikacji
  5. Kolego gdybyś mógł wyjaśnić jak powinien wyglądać twoim zdaniem LOG by był dla ciebie użyteczny ? Chętnie poprawię (sądzę że masz na myśli by był on na 3 biegu od samego dołu ). Możesz rozszerzyć zagadnienie związane z gniazdem ?
  6. Wrzucam logi dynamiczne w których zawarte są korekty wtryskiwaczy , prędkość obrotowa silnika , wysterowanie zaworu ilościowego paliwa , ciśnienie zadane oraz odczytane... Moim zdaniem nie można tu mówić o uszkodzeniu wtryskiwaczy czy pompy CR... Patrząc na obroty silnika widać momenty w których dochodzi do odcięcia mocy.... Proszę o interpretacje i pomoc. Do objawów dochodzi zazwyczaj w okolicach prędkości obrotowej 3600 obr/min chart.csv
  7. "Przy pomiarze zatrzasnales zamek klapy tak aby auto potwierdziło zamknięcie kierunkowskazami? Po ok 10 min będzie prawidłowy pomiar." Pomiar był dokonywany zarówno po zamknięciu pojazdu ( Dokładnie po potwierdzeniu kierunkami, maska również musi być zamknięta...) oraz odczekaniu około 40min jak i w czasie gdy wszystkie drzwi były otwarte a czas od ostatniego otwarcia drzwi bądź klap był minimum 1h. Zmieniałem również czasy wyłączenia mmi w zielonym menu, jednak nie mają one wpływu na ten efekt. Wręcz zmiana czasów w zielonym menu na 0 powoduje nie wyłącznie elementów systemu mmi. Tak dla potomnych ;) W tedy pobór prądu jest w granicy 8A....
  8. Odgrzewam kotleta :) Mój problem objawia się słabym kręceniem z rana... Widać po światłach że coś ewidentnie wcina prąd... Rano na MMI widać około 70% poziomu naładowania baterii... Pierwsze na co zwróciłem uwagę to aku, dobieram się do niego a tu zaskoczenie... Aku oryginalne i to z 2009 roku co zaskoczyło mnie. Sprawdziłem poziom elektrolitu i jest ok. Bateria ma parametry prawidłowe, po naładowaniu napięcie w czasie rozruchu nie spada. Widać ewidentnie problem po nocnym postoju. Podpięcie miernika i kontrola natężenia prądu wykazała problem z usypianiem modułów podpiętych światłowodem... Zarówno wypięcie bezpiecznika 7.5A w bagażniku jak i 5A po stronie pasażera (zmieniarka CD) eliminuje problem poboru... Wygląda to na problem z uśpieniem któregoś modułu podpiętego po światłowodzie. Zawarty Film pokazuje pomiary natężenia, na którym widać że pobór nie jest stały a bardziej pulsacyjny... Liczę na pomoc :) Pozdrawiam :)
  9. Ciśnienie pompy wstępnej samej 9.8Bar... Ciśnienie pomiędzy pompą wstępną a cp4 to 4.8Bara w czasie jazdy spada do min 4.5Bara.. Wygląda na to że uszkodzeniu musiał ulec któryś z wtryskiwaczy w czasie demontażu :(
  10. W skrzyni błędów brak ;( Ładnie zmienia biegi bez szarpnięć . Wydaje się być to problem albo z powietrzem ( za mały wydatek paliwa ) , lub wtryski ;( Spróbuję zrobić pomiar ciśnienia paliwa i zobaczę czy w czasie jazdy nie spada znacznie..... Mam na myśli ciśnienie paliwa przed pompą cp4....
  11. Wymieniony czujnik ciśnienia paliwa , również bez zmian ;( Co ciekawe na 6 biegu objawu nie ma ciągnie aż do końca bez problemów.... Na 5 biegu już objaw się pojawia ;(
  12. Dla pewności sprawdziłem EGR , pompę paliwa oraz smok ssawny w baku... Niestety nic nowego nie znalazłem ;( Zrobiłem logi czujnika obrotu wału oraz walka rozrządu... Nic nie znalazłem , sprawdzone ciśnienie doładowania które nie pokrywa się ładnie jednak jest aż do momentu gdy motor gaśnie. Test wszystkich klap i siłowników również nic nie wykazały , nie mam już pomysłów ;(
  13. Dodam co ciekawe że na zimnym silniku nie ma tego problemu.
  14. Cześć Adrian okolice Radomia. Bryka A4B8 3.0tdi CCWA. Pozdrawiam Wszystkich.
  15. Witam. Odświeżę temat Pacjent ma identyczne objawy, zaczęły się od wymiany uszczelek pod wtryskami (przed wymianą było ok). W moim przypadku już po osiągnięciu 3tys obrotów silnik gaśnie , po puszczeniu gazu i ponownym dodaniu po ok 2s silnik zaczyna pracować. Co ciekawe idzie ładnie aż do momentu odciny. Błędy zdarzają się gdy pozostawię gaz w podłodze po przerwaniu. Błąd jaki wyskakuje w tej sytuacji to niskie ciśnienie na szynie cr. Pogląd ciśnienia wykazuje że w chwili odcięcia ma on zamierzoną wartość ( odczytana pokrywa się z zadaną) Jakieś pomysły ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...