Skocz do zawartości

Fahren

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O Fahren

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    Ciechanów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1Z
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Fahren

    Problem

    Przez internet ci nie wywróżę. Może łańcuch się poddaje, może złogi oleju w skrzyni coś przytkały, może turbo nie dmucha od dołu - albo jeszcze jakieś inne rzeczy. Najlepiej dać do mechanika na diagnostykę, co będziesz miał pewność i papier, co go boli
  2. Fahren

    Problem

    Bezstopniowa to taki udawany automat. Masz w skrzyni dwa stożki i łańcuch, zależnie jak stożki względem siebie się ułożą, taki masz bieg - bo zasadniczo jest ich nieskończenie wiele. A multitronici prawdopodobnie były z plasteliny Bambino. W sensie ten ich łańcuch. Co do uderzania - nie podpowiem. Wiem tylko, że w mercu z hydrokinetykiem też było uderzanie.
  3. Fahren

    Problem

    Problemem jest skrzynia - niby bezpłciowa, a się (uprawia miłość). Rozumiem, że wiesz, jak jest zbudowana i na jakiej zasadzie działa?
  4. Licznik wymieniony na taki od benzyny. 8DO 190A zamiast 8DO 190. Wartości pokazuje normalnie
  5. Odgrzewam kotleta z bulwami Nie doczytałem, jak to jest z tą kanapą z paska. Fotele ponoć podejdą, kanapa - prącie wie. Mam przedliftowego sedana i potrzebuję zmienić tylko dolną część tylnej kanapy - obecna kompletnie się nie trzyma, te bolcodruty nie pasują na wycięcia w blasze, są szerzej i płycej, niż wskazywałyby dziury do zblokowania. A że wzór tapicerki jest kompletnie z czapy - ewidentnie ktoś to zmieniał i zostawił, jak dla obcego A że na złomie niedaleko widziałem pastucha b5 w sedanie, to jestem ciekaw, czy podejdzie
  6. Żyje tu ktoś? Może jakieś zlotowe ognicho by zrobić?
  7. Fahren

    Montaż tempomatu

    Albo wpaść na to, żeby odpiąć aku przed robotą. Ale podejrzewam, że ktoś, kto się czuje mechanicznie na tyle, żeby dokładać tempomat, wpadnie na zdjęcie klem przed robotą. Odpięta poduszka nie wystrzeli, więc można ze zdjętą kierownicą adaptować tempomat - żeby dwa razy nie rozbierać, gdyby coś nie zabanglało. A potem po złożeniu skasować błąd poduszek - skoro ma kompa do aktywacji tempomatu, to i z tym da radę
  8. Fahren

    Montaż tempomatu

    Można, jeszcze jak... Potrzebne będzie: - Manetka z tempomatem - Komp - Umiejętność ściągania kierownicy bez wystrzału poduchy - Umiejętność posługiwania się programem do OBD - 3 piwa Zaczynasz od zdjęcia fajery i wywalenia manetki od kierunków. Wkładasz nową manetkę i podpinasz kompa do OBD. W programie aktywujesz tempomat (powinno gdzieś pokazać, że wszystko działa). Skręcasz wszystko z powrotem i dla pewności jedziesz wypróbować. Tempomat ma swoje wymagania minimalne, bodajże musi być wrzucona conajmniej trójka i auto rozpędzone do 40 km/h, ale pewności nie mam. Jak działa, opijasz sukces trzema piwami
  9. Wyjmij zegary, wymień żarówkę, wsadź zegary
  10. Obecny licznik zachowuje się dość dziwnie - nie wszystkie kontrolki się świecą, wskaźnik paliwa leży, po czym wstaje i znowu leży, zależy od humoru. Podświetlenie wskaźnika temp i paliwa raz świeci, raz nie. A na to niedziałający kilometromierz. Więc wymiana tak czy siak wchodzi w grę, ale jeszcze rozważam, na jaki, względem ilości koniecznych przeróbek
  11. No to od końca - sprawdź wtryski. Dla pewności wlej jakiś preparat do czyszczenia wtrysków (polecam z STP, przy innym aucie mi pomogło) i 10% benzyny/90%ropy. I na autostradę/obwodnicę przepalić porządnie. Jak zacznie chodzić normalnie - to broń buk od frytury. To nie je mercedesowski diesel na pompie sekcyjnej, tam trza się interesować tym, co wlewasz w bak.
  12. Odgrzewam kotleta Przymierzam się do wymiany licznika, więc czy przedlift, czy polift - bez znaczenia. Auto - A4B5 '95 rok 1.9 TDI, najpewniej 1Z, licznik z zegarkiem analogowym z kreskami. Immo gdzieś z tyłu schowane, odłączone. Wtyczki za licznikiem dwie - niebieska i żółta (i czarna do termometru zewnętrznego) FISa nie ma, cztery kontrolki pośrodku (i termometr), produkcja VDO Jak mawiają pekapiści - po kolei. 1 - Podmiana licznika na przedliftowy bez fisa z benzyniaka to dobry pomysł? W sensie - same tarcze bym zmienił, żeby odpowiednio pokazywało. Pytanie, czy elektrycznie podejdzie P&P 2 - Wyżej nie ma zdjęć, więc nie wiem, co miałyby przedstawiać. Powiedzmy, że mam dostęp do licznika z A6B5 od jakiejś V6 (bo tyle ustaliłem). Jeno z tyłu ma jakąś zieloną kostkę, której nie mam u siebie. Zakładam więc, że to jest do FISa. Dużo trzeba by przerabiać, żeby wszystko zabanglało (o ile licznik przypasuje rzecz jasna) 3 - Wyczytałem, że kilometraż zostaje na liczniku, zamiast sczytać sobie automatycznie z ECU. Da się jakoś ustalić wartość bez podpinania do kompa? 4 - Na co jeszcze powinienem zwrócić uwagę przy podmianie licznika?
  13. Witam, czy nawet jak mawiają w ojczyźnie audi - Glutem w mordę (albo jakoś tak) Od wczoraj jestem - mam nadzieję - szczęśliwym posiadaczem aczwóreczki z 1.9 TDI pod niezardzewiałą maską. Na pokładzie klimatronik ze średnio działającym wyświetlaczem, dwie szyby w prądzie, z czego prawa nie reaguje, central zamek nie reagujący w ogóle i nieznaną ilością przejechanych kilometrów, bo tylko podświetlenie się świeci. Ale co nas nie zabije, to można ogarnąć i mam nadzieję, że po kilku udanych inwestycjach auto będzie cieszyło oko, ucho i wygodnicką (taka część ciała) Tak więc - siema wszystkim
×
×
  • Dodaj nową pozycję...