
dudpis
Pasjonat-
Postów
29 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O dudpis

Informacje
-
Imię
Bartłomiej
-
Miasto
Nisko
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BEX
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dobra Panowie dziękuję za pomoc, cieszę się i jednocześnie błąd amatora, ale nie myli się ten co nic nie robi. Uszczelka od przepustnicy pękła i jakoś przy montażu na szybko oczywiście połowa jej wysunęła się pod przepustnicę i było to lewe powietrze. Także chodzi już wszystko elegancko.
-
Właśnie mierzyłem tym samym miernikiem i na starej głowicy było około 1, 1,5 bara mniej i ma on właśnie gumową rurkę. Także poszło w górę trochę. Próbowałem wałek wydechowy w lewo przestawić o ząbek, ale pomogło tyle, że auto nie wchodzi na 2 tys po odpaleniu i wartości te CF w grupie 90 są około -13.
-
dudpis obserwuje zawartość Wymiana pompy paliwa w Audi A4 B6 1.8T quattro , Nierówna praca i strzały w dolot po wymianie głowicy , Przepis na strokera BFB plus składniki i 2 innych
-
1.8t bex, głowica z ajq zrobiona, włożona i dokręcona. Łańcuch nowy i pasek też. 16 oczek między wałkami idealnie i wali w dolot ogniem nawet lekko, z wydechu czuć benzyną strasznie, chodzi bardzo bardzo nierówno. Znaki się wszystkie zgadzają, na kole zamachowym też widać znak i jest coś nie tak bardzo. Sprężanie koło 10 bar na wszystkich cylindrach, iskra na wszystkich cewkach jest. Na początku pod 1 odpaleniu wywaliło te błędy, ale po usunięciu już ich nie ma. Dodaje filmik z grup 90, 91, 93. VID_20230922_200717.mp4
-
Pany macie gdzieś dostępne te wkłady oryginalne? Na allegro są tylko pompy vdo te do exeo bez króćca, a mi trzeba z, nie mogę tego znaleźć. Już 3 skv zajeżdżam i tak jak pisali wystarcza na rok i zaczynają się jaja z wyciem i ciśnieniem.
-
Temat umarł, a znalazłem go dopiero teraz. Coś wiadomo co z autorem i autem?
-
Poducha nowa. Sprawdzałem tak, zero stuków.
-
Panowie odświeżam temat bo mam dokładnie ten sam problem. Raz strzeli przy cofaniu i potem nie mogę tego nigdy powtórzyć. Jak sie zapomnę to znowu strzeli. Skręcanie w lewo, prawe koło przy cofaniu, czasem w do przodu, ale bardzo rzadko. Wielowahacz nowy, amory 1.5 roku, łożysko prawe nowe, tuleje stabilizatora nowe, przegub zewnętrzny nowy. Zostaje wewnątrzny, ale już tyle wymienione i po wiewloajhaczu i łożysku zero poprawy. Czy autor rozwiązał problem?
-
Ile taka pompa? Kupiłeś zamiennik czy oryginał?
-
Wymiana sprzęgła w A4 B7 1.8T quattro
dudpis odpowiedział(a) na krzysztof 36418 temat w Audi A4 B6/B7
Panowie, a jak chce w bexie założyć sprzęgło z awx a zostawić ori dwumas bo jest okej to podejdzie to czy nie będzie pasować? -
Panowie ogarnąłem temat. Wymieniałem jeszcze raz filtr paliwa. Febi wytrzymał 3 miesiące. Pompę wymieniłem wcześniej na skv, narazie śmiga, nie buczy, myślałem, że niepotrzebnie, ale auto lepiej wstaje, także możliwe, że stara była lekko zmęczona.
-
Pompa jest nowy zamiennik na próbę, pisałem wyżej, nic gorzej, nic lepiej. Takie samo ciśnienie lekko ponad 2 bary, spada po przegazowaniu na wolnych.
-
Filtr wymieniłem w marcu, bodajże Febi i nie było żadnych problemów, dopiero teraz takie jaja. Nic nie buczało, tylko zaczęły się problemy z odpalaniem, najpierw lekkie, teraz już tragedia jest bo mocy też nie ma. Probować filtr? Jaki tam oryginał szedł?
-
Panowie o co chodzi z tymi dwoma pompami w 1.8t quattro? Wymieniłem prawą (tą od pasażera) narazie na SKV bo samochód po nocy nie palił, ciśnienie około 2.5 bara i nic się nie zmieniło, to samo, brak mocy, ciśnienie to samo. Brać się za tą drugą? Po co wgl dwie?
-
Ktoś uroni rąbka tajemnicy czy to jakaś tajemna wiedza?
-
No widzę, że ma 120 cos na górze. Ile wgl powinno być? No i czemu tamta była zła skoro miała ze 150 na górze, a ładnie wstawała? Pytam bo chciałbym coś sam kumać z tych logów.