
Trawin
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Trawin

Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Żory
Auto
-
Model
A5
-
Nadwozie
Sportback
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Kod silnika
CDUC
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Trawin obserwuje zawartość Jakie klocki i tarcze hamulcowe do Audi A4 B8? , Przestały działać zegary w Audi A4 B8 , Choinka na desce rozdzielczej w A4 B8 i auto nie odpala i 1 inny
-
Hej. Żeby nie zaczynać nowego tematu. Mam te same problemy co kolega opisywał w pierwszym poście. Tylko że mnie to spotkało po tygodniowym postoju auta, wsiadam i licznik czarny nic. Akumulator dwa lata, jednak ja nie jestem w stanie się połączyć VCDsem, jakby w ogóle gniazdo obd nie dawalo sygnału, co w takiej sytuacji? Bo nie jestem w stanie żadnych błędów sprawdzić, a tym samym nawet zakodować nowego akumulatora
-
Choinka na desce rozdzielczej w A4 B8 i auto nie odpala
Trawin odpowiedział(a) na Trawin temat w Audi A4 B8
Hej. Temat mozna zamknać. Przyczyną takiego stanu rzeczy była uszkodzona wiazka od jednego z wtryskiwacza, ktora robiła zwarcie. Wiazka sie obluzowala i uderzaajac o inne rzeczy sie przetarla. -
Choinka na desce rozdzielczej w A4 B8 i auto nie odpala
Trawin odpowiedział(a) na Trawin temat w Audi A4 B8
Hej, odpiałem wtyczke od tego czujnika, sprawdzilem i wszystko z nia wydaje sie ok. Przejrzałem wszystkie bezpieczniki, zamowilem nawet modul hamulca postojowego bo w innym temacie tego forum to rozwiazało problem. Jednak nic nie pomaga. Po usunieciu bledow, od razu pojawiaja sie zawsze trzy te same(wklejone nizej), a po przeskanowaniu dochodzą jeszcze dwa (log w zalaczniku) 4327 - Function Restriction due to Faults in Other Modules U1113 00 [039] - - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 14 Mileage: 268664 km Date: 2023.07.07 Time: 18:50:43 Engine speed: 2694.50 /min Normed load value: 11.0 % Vehicle speed: 147 km/h Coolant temperature: 89 °C Intake air temperature: 39 °C Ambient air pressure: 990 mbar Voltage terminal 30: 14.380 V Unlearning counter according OBD: 40 ACC target acceleration: 0.000 m/s˛ ACC control module received status-Bits 0-7: 00000011 Active brake system error status-Bits 0-7: 00110000 Status of ACC/CCS acceleration interface-Bits 0-7: 00000011 Acceleration: 1.200 m/s˛ Engine status: COENG_RUNNING Cruise Control System (CCS): status-Bits 0-7: 11101000 4698 - Function Restriction due to Faults in Other Modules U1113 00 [039] - - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 14 Mileage: 268664 km Date: 2023.07.07 Time: 18:50:43 Engine speed: 2689.50 /min Normed load value: 11.0 % Vehicle speed: 147 km/h Coolant temperature: 89 °C Intake air temperature: 39 °C Ambient air pressure: 990 mbar Voltage terminal 30: 14.420 V Unlearning counter according OBD: 40 Cruise Control System (CCS): switch position-Bits 0-7: 10000001 Cruise Control System (CCS): status-Bits 0-7: 11101000 Cruise control switch-off: irreversible-Bits 0-7: 00000100 Cruise control switch-off: reversible-Bits 0-7: 00001110 Cruise Control System: specified speed: 0.00 km/h Engine control module reset status-Bits 0-7: 00000000 Engine control module reset status-Bits 0-7: 00000000 Cruise control switch-off: irreversible w. brake intervention-Bits 0-7: 00010000 4123 - Sensor Reference Voltage A P0641 00 [167] - Open Circuit MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 268664 km Date: 2023.07.07 Time: 18:50:43 Engine speed: 2711.00 /min Normed load value: 70.2 % Vehicle speed: 147 km/h Coolant temperature: 89 °C Intake air temperature: 39 °C Ambient air pressure: 990 mbar Voltage terminal 30: 14.420 V Unlearning counter according OBD: 40 Shut-off timer: last engine shut-off time: 515 s TECU t Max: 69.3 °C Mean injection quantity: 45.64 mg/stroke Ambient temperature: 26.0 °C Control Module temperature: 53.0 °C Czy ponizsze dodatkowwe błędy swiadcza ze uszkodzona jest swieca zarowa na cylindrze 6? i odnosnie 2813 - Accelerator Position Sensor (G79), gdzie go szukac ?: |14588 - Cylinder 6 Glow Plug Circuit (Q15) P0676 00 [039] - Electrical Fault Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 2813 - Accelerator Position Sensor (G79) P2122 00 [167] - Signal too Low MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Log-WAUZZZ8T1CA017157-Nowe.txt -
Hej, Pisze do was z takim problemem. W piątek jadac autostradą 110, skonczyło się ograniczenie i w momencie jak wyskoczyłem na lewy pas i wciskając gaz do podlogi, nagle zaczeły się pojawiać błedy na desce rozdzielczej, nagle error kontroli trakcji, potem czujnikow TPMS, a na koniec zaczeła migać ikonka od świeca żarowych. Po zjechaniu na pobocze, wyłączeniu auta, auto już nie odpalilo, kręci, kręci i nie odpala. Po podpieciu do VCDSa i probie skasowania błedów, błey od razu powracają. Czytałem posty sprzed 10 lat, gdzie niby sterownik na podszybiu zalany - u mnie tego nie ma, przed chwilą sprawdzałem, sucho i kostki w idealnym stanie. W załączniku dołączam logi z VCDSa, może ktoś z was będzie mi mógł pomóc jak pokasować te błędy i jak uruchomic samochód, albo co jeszcze mam sprawdzić/wymienic... PS. Przy którymś odczycie błędów, był też błąd połozenia pedału gazu P2811, ale ten błąd udało się skasować. Reszta zostaje. Dodaje również filmik co się dzieje na samym zapłonie: Log-WAUZZZ8T1CA017157-268660km-166937mi.txt
-
Hej. Od miesiąca-dwóch nagle mam problemy z autem, tzn. rozładowywuje mi się nagle akumulator.Akumulator nowy, wymieniany w grudniu 2021 (zakodowany). Dziennie jest to 0.1-0.2 V. Akumulator przez to raz mi się rozładował do poniżej 5V, wyciągnałem go, naładowałem i po tygodniu, znowu był dętka. Naładowałem go z trybem recond i było lepiej, ale dalej te 0.1-0.2V dziennie ucieka. Czy to możliwe żeby nagle z dnia na dzień auto zaczynało w spoczynku pobierać takie prądy? jestem na 100% pewnien że nic od ostatniej wymiany akumulatora nie zmieniło się ani w aucie, ani w sposobie jego użytkowania. Przeskanowałem dzisiaj VCDSem i wyniku zamieszczam w załączniku, jakieś błedy się pojawiły. Czy ktoś byłby tak miły i to przestudiował, czy jakiś problem jest widoczny gołym okiem, czy jednak tylko wizyta u dobrego elektryka zostaje ? Log-WAUZZZ8T1CA017157-263840km-163942mi.txt
-
Witam Panowie i Panie Zdecydowałem się w koncu przejsc na wieksze hamulce, bo i moc auta sie zwiekszyła. Mam aktualnie 320/300 i tutaj pytanie, bo przez to ze na zime mam felge 17(8T0601025B oryginal co był do A5) to czy te zasicki 345mm podejda: 8R0615105AS/8R0615106AS? Jestem pewien że pod 19 na lato podejdzie zacisk, a ma ktos doswiadczenie pod oryginalna 17 ?
-
Tak mam seryjne 320mm. A silnik w najbliższych 3 miesiącach ma zostać poddany Chipsowi na ~300 KM.
-
Witam Panowie i Panie. Czy do tarcz Zimmerman Sport albo Zimmerman Black Z, nadają się zwykłe klocki Ferodo Premier, czy trzeba iść w DS Performance? Bo w moim przypadku Ferodo Premier( FDB4044) to koszt ~220-250 zł, a DSy (FDS4044) to prawie 700 zł i czy przy jeździe 50% autostrady, 30% pozamiejskie drogi, 20% miasto i 10% lekkie szalenie autem jest sens wydawania prawie 3x więcej za klocki? PS. Pytanie do znawców czy opłaca się dopłacać do Zimmermanow Black Z? Pozdrawiam
-
Witam, Od niedawna jestem posiadaczem Audi A5 8T polift z system MMI 3G+ i pomimo połączonego telefonu po BT co jakiś czas pojawia mi się komunikat jak poniżej Co dokładnie znaczy połączyć telefon komórkowy z telefonem samochodowym? Nie wystarczy połączenie po BT? Czy koniec końców bede musiał kupić karte SIM, żeby mieć dane o ruchu drogowym? Pozdrawiam
-
Witam, Mam na imię Piotr i jestem nowym posiadaczem Audi A5 2012 rok, 3.0 TDI 245 km w quattro jest to moje pierwsze Audi, ale już wiem że nie ostatnie.