Skocz do zawartości

Trawin

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Trawin

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Żory

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CDUC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Trawin

0

Reputacja

  1. Hej. Żeby nie zaczynać nowego tematu. Mam te same problemy co kolega opisywał w pierwszym poście. Tylko że mnie to spotkało po tygodniowym postoju auta, wsiadam i licznik czarny nic. Akumulator dwa lata, jednak ja nie jestem w stanie się połączyć VCDsem, jakby w ogóle gniazdo obd nie dawalo sygnału, co w takiej sytuacji? Bo nie jestem w stanie żadnych błędów sprawdzić, a tym samym nawet zakodować nowego akumulatora
  2. Hej. Temat mozna zamknać. Przyczyną takiego stanu rzeczy była uszkodzona wiazka od jednego z wtryskiwacza, ktora robiła zwarcie. Wiazka sie obluzowala i uderzaajac o inne rzeczy sie przetarla.
  3. Hej, odpiałem wtyczke od tego czujnika, sprawdzilem i wszystko z nia wydaje sie ok. Przejrzałem wszystkie bezpieczniki, zamowilem nawet modul hamulca postojowego bo w innym temacie tego forum to rozwiazało problem. Jednak nic nie pomaga. Po usunieciu bledow, od razu pojawiaja sie zawsze trzy te same(wklejone nizej), a po przeskanowaniu dochodzą jeszcze dwa (log w zalaczniku) 4327 - Function Restriction due to Faults in Other Modules U1113 00 [039] - - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 14 Mileage: 268664 km Date: 2023.07.07 Time: 18:50:43 Engine speed: 2694.50 /min Normed load value: 11.0 % Vehicle speed: 147 km/h Coolant temperature: 89 °C Intake air temperature: 39 °C Ambient air pressure: 990 mbar Voltage terminal 30: 14.380 V Unlearning counter according OBD: 40 ACC target acceleration: 0.000 m/s˛ ACC control module received status-Bits 0-7: 00000011 Active brake system error status-Bits 0-7: 00110000 Status of ACC/CCS acceleration interface-Bits 0-7: 00000011 Acceleration: 1.200 m/s˛ Engine status: COENG_RUNNING Cruise Control System (CCS): status-Bits 0-7: 11101000 4698 - Function Restriction due to Faults in Other Modules U1113 00 [039] - - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 14 Mileage: 268664 km Date: 2023.07.07 Time: 18:50:43 Engine speed: 2689.50 /min Normed load value: 11.0 % Vehicle speed: 147 km/h Coolant temperature: 89 °C Intake air temperature: 39 °C Ambient air pressure: 990 mbar Voltage terminal 30: 14.420 V Unlearning counter according OBD: 40 Cruise Control System (CCS): switch position-Bits 0-7: 10000001 Cruise Control System (CCS): status-Bits 0-7: 11101000 Cruise control switch-off: irreversible-Bits 0-7: 00000100 Cruise control switch-off: reversible-Bits 0-7: 00001110 Cruise Control System: specified speed: 0.00 km/h Engine control module reset status-Bits 0-7: 00000000 Engine control module reset status-Bits 0-7: 00000000 Cruise control switch-off: irreversible w. brake intervention-Bits 0-7: 00010000 4123 - Sensor Reference Voltage A P0641 00 [167] - Open Circuit MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 268664 km Date: 2023.07.07 Time: 18:50:43 Engine speed: 2711.00 /min Normed load value: 70.2 % Vehicle speed: 147 km/h Coolant temperature: 89 °C Intake air temperature: 39 °C Ambient air pressure: 990 mbar Voltage terminal 30: 14.420 V Unlearning counter according OBD: 40 Shut-off timer: last engine shut-off time: 515 s TECU t Max: 69.3 °C Mean injection quantity: 45.64 mg/stroke Ambient temperature: 26.0 °C Control Module temperature: 53.0 °C Czy ponizsze dodatkowwe błędy swiadcza ze uszkodzona jest swieca zarowa na cylindrze 6? i odnosnie 2813 - Accelerator Position Sensor (G79), gdzie go szukac ?: |14588 - Cylinder 6 Glow Plug Circuit (Q15) P0676 00 [039] - Electrical Fault Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 2813 - Accelerator Position Sensor (G79) P2122 00 [167] - Signal too Low MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Log-WAUZZZ8T1CA017157-Nowe.txt
  4. Hej, Pisze do was z takim problemem. W piątek jadac autostradą 110, skonczyło się ograniczenie i w momencie jak wyskoczyłem na lewy pas i wciskając gaz do podlogi, nagle zaczeły się pojawiać błedy na desce rozdzielczej, nagle error kontroli trakcji, potem czujnikow TPMS, a na koniec zaczeła migać ikonka od świeca żarowych. Po zjechaniu na pobocze, wyłączeniu auta, auto już nie odpalilo, kręci, kręci i nie odpala. Po podpieciu do VCDSa i probie skasowania błedów, błey od razu powracają. Czytałem posty sprzed 10 lat, gdzie niby sterownik na podszybiu zalany - u mnie tego nie ma, przed chwilą sprawdzałem, sucho i kostki w idealnym stanie. W załączniku dołączam logi z VCDSa, może ktoś z was będzie mi mógł pomóc jak pokasować te błędy i jak uruchomic samochód, albo co jeszcze mam sprawdzić/wymienic... PS. Przy którymś odczycie błędów, był też błąd połozenia pedału gazu P2811, ale ten błąd udało się skasować. Reszta zostaje. Dodaje również filmik co się dzieje na samym zapłonie: Log-WAUZZZ8T1CA017157-268660km-166937mi.txt
  5. Hej. Od miesiąca-dwóch nagle mam problemy z autem, tzn. rozładowywuje mi się nagle akumulator.Akumulator nowy, wymieniany w grudniu 2021 (zakodowany). Dziennie jest to 0.1-0.2 V. Akumulator przez to raz mi się rozładował do poniżej 5V, wyciągnałem go, naładowałem i po tygodniu, znowu był dętka. Naładowałem go z trybem recond i było lepiej, ale dalej te 0.1-0.2V dziennie ucieka. Czy to możliwe żeby nagle z dnia na dzień auto zaczynało w spoczynku pobierać takie prądy? jestem na 100% pewnien że nic od ostatniej wymiany akumulatora nie zmieniło się ani w aucie, ani w sposobie jego użytkowania. Przeskanowałem dzisiaj VCDSem i wyniku zamieszczam w załączniku, jakieś błedy się pojawiły. Czy ktoś byłby tak miły i to przestudiował, czy jakiś problem jest widoczny gołym okiem, czy jednak tylko wizyta u dobrego elektryka zostaje ? Log-WAUZZZ8T1CA017157-263840km-163942mi.txt
  6. Witam Panowie i Panie Zdecydowałem się w koncu przejsc na wieksze hamulce, bo i moc auta sie zwiekszyła. Mam aktualnie 320/300 i tutaj pytanie, bo przez to ze na zime mam felge 17(8T0601025B oryginal co był do A5) to czy te zasicki 345mm podejda: 8R0615105AS/8R0615106AS? Jestem pewien że pod 19 na lato podejdzie zacisk, a ma ktos doswiadczenie pod oryginalna 17 ?
  7. Tak mam seryjne 320mm. A silnik w najbliższych 3 miesiącach ma zostać poddany Chipsowi na ~300 KM.
  8. Witam Panowie i Panie. Czy do tarcz Zimmerman Sport albo Zimmerman Black Z, nadają się zwykłe klocki Ferodo Premier, czy trzeba iść w DS Performance? Bo w moim przypadku Ferodo Premier( FDB4044) to koszt ~220-250 zł, a DSy (FDS4044) to prawie 700 zł i czy przy jeździe 50% autostrady, 30% pozamiejskie drogi, 20% miasto i 10% lekkie szalenie autem jest sens wydawania prawie 3x więcej za klocki? PS. Pytanie do znawców czy opłaca się dopłacać do Zimmermanow Black Z? Pozdrawiam
  9. Witam, Od niedawna jestem posiadaczem Audi A5 8T polift z system MMI 3G+ i pomimo połączonego telefonu po BT co jakiś czas pojawia mi się komunikat jak poniżej Co dokładnie znaczy połączyć telefon komórkowy z telefonem samochodowym? Nie wystarczy połączenie po BT? Czy koniec końców bede musiał kupić karte SIM, żeby mieć dane o ruchu drogowym? Pozdrawiam
  10. Witam, Mam na imię Piotr i jestem nowym posiadaczem Audi A5 2012 rok, 3.0 TDI 245 km w quattro jest to moje pierwsze Audi, ale już wiem że nie ostatnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...