Skocz do zawartości

galabaku

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O galabaku

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam ponownie Z racji, że sam nie miałem czasu drążyć tematu oddałem auto do warsztatu, gdzie po diagnozie stwierdzili, że winny jest kompresor Całe szczęście znaleźli dobrą używkę, wymienili i teraz klima działa jak należy, a mnie nie pociągnęło to aż tak po kieszeni. Temat do zamknięcia. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
  2. Rurka za dyszą nie zamarza. Wczoraj wieczorem potrzymałem auto trochę na biegu jalowym z włączona klima i temp. na parowniku spadała do jakiś 6 st. Nie wiem czemu nie mniej, być może kwestia wysokiej temp na zewnątrz. Jak wczeniej testowałem a nie było takich upalow to było tam 2 st. Zauważyłem że klima od czasu do czasu sama z siebie się wyłącza, wtedy temp na parowniku dochodzi do nawet 20 st. Wtedy słuchać syczenie z dyszy, słychać je też po zgaszeniu silnika, to normalne? Jak jechałem w ciągu dnia to było na parowniku 30 st. (tak jak na dworzu). Jak ciśnienie na kompresorze spadało samo z siebie to klikałem econ czekałem chwilę i klikałem znowu i wtedy cisnienie znów rosło... Jak wyłączalem klimę na wolnych obrotach to było ciśnienie 5 barów. Jak jechałem to 8 barów. Warunkek wyłączenia kompresora cały czas 0. Jak przygazowalem to na chwilę pokazywała się dwójka. W adaptacjach w kanele 3 mam zmienione na 0 żeby nie wyłączało klimy. Planuje odciągnąć czynnik i wymienić dysze. Przy okazji sprawdzę ten olej. Na kompresorze mam napisane że ma być 120 cm3 oleju. Jak sprawdzić ile jest łączenie w układzie ze sprężarka?
  3. Ciśnienie też sprawdzę, ale wydaje mi się, że było mniej więcej tyle. Czynnika jest tyle ile być powinno bo sprawdzałem i dobijałem kilka dni temu. Jak sprawdzić ilość oleju w układzie? I jaka ilość jest prawidłowa? Wiem, że część oleju jest w sprężarce a część razem z czynnikiem.
  4. Dzięki za odpowiedzi. O wymianie kompresora myślałem w ostatniej kolejności, najpierw chce wyeliminować wszystkie inne potencjalne przyczyny. @Dev myślisz że to na pewno kompresor? Czemu na niskich obrotach jest w stanie nabić ciśnienie? Na postoju przy wysokim ciśnieniu temperatura parownika była 2 st. C. Później przejadę się i zobacze jak się zmienia i jakie są warunki wył. kompresora. Może zacznę od wymiany dyszy, bo to groszowe sprawy. Przy okazji zobaczę jak wygląda i czy nie ma opiłków...
  5. Cześć wszystkim Problem jest następujący: Klimatyzacja chłodzi tylko na wolnych obrotach. Wtedy ciśnienie czynnika jest w zakresie 11-14 barów. Po dodaniu gazu ciśnienie spada do 6-7 barów (im większe obroty tym mniejsze) i powietrze przestaje być chłodzone. W sterowniku nie ma żadnych błędów. Odczyty z bloku pomiarowego 001: prąd sterowania zaworu regulacyjnego N280 cały czas przy włączonym układzie wynosi ok. 0,65 A; współczynnik trwania impulsu wysterowania zaworu N280 między 65 a 70%. Te wartości się nie zmieniają natomiast ciśnienie spada. W zeszłym roku były zmienane chłodnica (stara była nieszczelna), osuszcz i dławik. Wydaje mi się, że ten problem wystąpił po tej naprawie, ale mógł być obecny już wcześniej. Ja zarejestrowałem to dopiero teraz bo mamy upały. Na ten moment rozważam wymianę zaworu N280, bo może ma usterkę mechaniczną. Sprawdzałem wiązkę i wtyczkę i sa ok. Nie mam innego pomysłu. Jakieś sugestie?
  6. I jak się rozwinął temat? Udało się znaleźć rozwiązanie?
  7. Jak tam rozwinął się temat? Mam taki sam problem...
  8. Hej, trochę odkopię temat. Mógłbyś pochwalić się jak w końcu poradziłeś sobie z montażem tego czujnika?
  9. Praktycznie wszystko jest już opisane. Tak jak wyżej, trzeba wszystko przerobić ale operacja jest do zrobienia. Jednak zwróć uwagę czy glosniki nie są inne. Subwoofer a4 z avanta w prowonaniu do tego z sedana w a4 jest jakby mniejszy i obudowany w plastikowa skrzynie która chowa się w boczku w bagazniku za nadkolem.
  10. Witam Panowie, Przymierzam się do przeróbki. Patrząc na ilość pracy i problemów, które mogą się pojawić zdecydowałem się tylko na Stage 1 (może kiedyś pokuszę się na stage 2). Wymiany chce dokonać poprzez przełożenie pinów ze starej wtyczki do nowej. Oprócz kabli ze starej wtyczki, czyli zasilania, sygnału z radia, wyjścia głośników z tylu i subwoofera, chce zmostkować pin 6 i 24 żeby wyłączyć audiopilota i pozbyć się piknięć. Czy to wszystko czy coś jeszcze trzeba zmieniać w instalacji? Czy wymieniać też głośniki średniotonowe w drzwiach z przodu. Wiem, że mają inną impedancję, jednak niektórzy zmieniają i działa. Pytanie czy coś złego może się stać i czy w ogóle warto jeśli mają być zasilane z radia?
  11. Dziś też dokonałem wymiany stabilizatora z tyłu. Zawieszenie ori be i był stabi 18 mm. Udało mi się dorwać używkę od S-ki z grubością 20 mm. Chciałem od RSa 22 mm, ale nie znalazłem :p Swoją drogą nieźle trzeba się naszukac za tą częścią. Mi się udało na facebookowych giełdach. W każdym razie różnica między stabilizatorami wydawałoby się nieduża jednak na drodze jest bardzo odczuwalna. Podpisuje się pod opiniami wyżej. Auto w zakrętach lepiej się trzyma i ogólnie jest sztywniejsze.
  12. Ogólnie pytałem bardziej z ciekawości ? W Polsce obecnie mamy taki klimat że temp. poniżej 10 stopni to rzadkość więc jak się przez te parę dni w roku pojeździ na PB to nic się nie stanie
  13. Miałem dziś rano w trasie ten sam problem. Temperatura od -15 do -10 stopni. Wcześniej wszystko dobrze działało. Filtry wymieniane nie tak dawno, także podejrzewam, podobnie podobnie jak koledzy, że to wyłącznie kwestia temperatury i zbyt małego ciśnienia gazu. p.s. również tankowane było na orlenie Co do tego dobijania powietrza kompresorem to do jakiego ciśnienia ładujecie i jak to robicie? Jakaś specjalna przejściówka?
  14. Mały update do tematu. Ostatnio napadało sporo śniegu i byłem w stanie przeprowadzić trochę więcej testów. Na zaśnieżonej drodze wyszło, że ABS się załącza. Również wydaje mi się, że działa ESP chociaż nie wyświetla się nic na desce. Możliwe więc, że tak jak pisali koledzy problem wynika z nieodpowiedniego interfejsu diagnostycznego. Jak uda mi się "dorwać" lepszy sprzęt to porobię testy i dam znać - może komuś przydadzą się te informacje
  15. Dzięki Panowie za odpowiedzi. Co prawda do Wejherowa mam trochę daleko bo godzinę drogi a fajnie też byłoby sprawdzić to w najbliższym czasie. Jeśli jednak nie znajdę nikogo innego to z pewnością pozawracam wam gitarę W każdym razie temat zostaje dalej otwarty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...