-
Postów
18 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O gienekmc

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Nowy Sącz
Auto
-
Model
S4 B8
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2014
-
Silnik
3.0 TFSI V6
-
Kod silnika
CTUB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
gienekmc obserwuje zawartość Co to za kod lakieru? i Śruby zderzaka s4 b8.5
-
Witam, potrzebuję 2 śruby do zderzaka do b8.5, kupiłem samochod bez zderzaka i nie wiem jakie śruby mają tam być, prawdodopodobnie są one na klucz 10, przechodzą one przez błotnik, mocowanie lampy I są wkręcane do zderzaka, jeśli ktoś wie jakie śruby maja tam być bardzo prosił bym o pomoc, pytałem na aso ale nie bardzo są w stanie je ustalić
-
GSH623 - Audi A4 Sedan 2.0 TDI DPF Manual, 143hp, 2008 WWW.CAR.INFO GSH623 is a silver Audi A4 Sedan from 2008, currently not in traffic. It has a diesel engine with 105 kW (143 hp) power and an 6-speed manual transmission. It accelerates from 0 to 100 km/h in 9.4 sec. The...
-
gienekmc obserwuje zawartość Xenony skretne czy nie? , [S4 B8.5] 3.0 TFSI - CARMA Black Optic , Kontrolka spiralki i spadek mocy po wcisnieciu gazu do oporu na 4 biegu i 2 innych
-
Miałem ten sam problem w swoim b8 2.0tdi, działo się tak co jakiś miesiąc, z czasem coraz częściej, aż w koncu samochód jeździł już tylko w trybie awaryjnym, okazało się że zawór egr był uszkodzony, po wymianie zaworu i po przeczyszczeniu kolektora ssącego problem znikł
-
Kontaktowałem się z WRClaguna, i niestety to tak nie działa, więc narazie montuje zwykłego bixa, może kiedyś wpadnie skrętny jak porobię ważniejsze rzeczy
-
AUDI, Audi A4/S4/Avant USA, 2014, Body, 80710 - Catcar.info WWW.CATCAR.INFO Chwila szukania i znalezione
-
Właśnie do mnie płynie s4 z USA, jestem na etanie poszukiwania części, lepszym rozwiązaniem będzie szukanie całego przodu, niż kompletowanie go, bo to pochłonie sporo pieniędzy jeśli będziesz chciał składać na nowych częściach z ASO. Szukaj całego kompletnego pasa z chłodnicami Ale sam też chętnie przygarnę taką opisówkę jakby ktoś dysponował czymś takim
-
Maska nowa w ASO 3200zł, na olx za ładną do założenia chcą 3000zł, nie wiem czy właśnie samemu kompletować pas czy lepiej kupić cały kompletny, a ewentualne części które zostaną odzyskane po prostu sprzedac
-
Dev, mógłbym Cię prosić jeszcze o sprawdzenie czy mój moduł obsłuży pdc przód?
-
Niestety też zauważyłem ze ceny poszybowały nieźle w dodatku nie ma nic ciekawego w PL, a sprowadzenie z DE to trzeba zacząć szukać z budżetem min 120tyś zł, dlatego zdecydowałem się na zakup z USA, auto do końca serwisowanie w ASO, pierwsza szkoda, dwóch właścicieli, kupione od ubezpieczalni, szkody stosunkowo niewielkie bo powierzchowne i niski przebieg, ale nawet na coparcie auta sprzedają się za coraz większe sumy, czasem nieopłacalnie nawet
-
Jeśli chodzi o części w kolorze to z tego co widzę to nie ma szans dostać w kolorze LS9R
-
Tak to wygląda, błotniki niestety oba ucierpiały, nie wycenił konkretnie tej naprawy na równe 30tyś zł, ale wspomniał by się przygotować na taka kwotę, bo według niego dużo rzeczy wyjdzie jeszcze po drodze
-
Jeszcze takie pytanie, można zamontować od razu skrętne i jezdzić tak narazie? a dopiero za jakis czas wymienić moduł 55 i przystosować samochód pod skrętny, czy to tak nie działa?
-
Warto by było od razu zamontować skrętne? czy szkoda kombinować i montować takie jak były do tej pory?
-
Czyli zwykły bi-xenon nieskrętny? w takim przypadku wystarczy kupić taki od EU i przekręcić? wtyczki i wszystko będzie pasować?