-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Saske91
Informacje
-
Imię
Adam
-
Miasto
Suchań
Auto
-
Model
A6 C7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Kod silnika
CLAB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia Saske91
0
Reputacja
-
Saske91 obserwuje zawartość A6 C7 CLAB Sprzęgło i Jakie sprzęgło na 300KM i 600-650 Nm ?
-
Witam. Posiadam auto marki Audi a6 c7 2012 rok 3.0 tdi 204 km z manualną skrzynią biegów napęd na przednie koła. Robiłem w lutym u tunera nowego softa na hamowni i pomiar wykazał 215 koni i 434 nm. Po aktualizacji w chwili obecnej jest 270 koni i 540 nm. Tylko pojawił się problem ze sprzęgłem ponieważ zaczęło się slizgać, więc kupiłem całe kompletne sprzęgło wraz z kołem dwu masowym firmy LUK chciałem żeby było pancerne więc dodatkowo w firmie Makland obili mi tarczę materiałem kewlarowym JK02 okładzina jest z czterech części pisali że wszystko jest ok. i tak ma być no i było aż do nie dawna gdzie tarcza zaczęła się ślizgać na zimnym silniku, lecz gdy jest ciepły wtedy się nie ślizga Makland rozkłada ręce i nie ma pojęcia czemu tak się stało. Jutro mechanik będzie mi zrzucał skrzynię biegów w celu obejrzenia tarczy. Możę moment jest za wysoki względem docisku ? kiedyś ktoś miał podobny problem w A4 B7 "Kubica86" zakładał temat tylko tam w serii miał chyba 500 nm. i szykował sprzęgło na 600 NM. jak dobrze pamiętam ale ostatecznie nie napisał jak rozwiązał problem itd. myślę nad obiciem tarczy materiałem LUK 8090S może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ?
-
Saske91 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Witam. Posiadam auto marki Audi a6 c7 2012 rok 3.0 tdi 204 km z manualną skrzynią biegów napęd na przednie koła. Robiłem w lutym u tunera nowego softa na hamowni i pomiar wykazał 215 koni i 434 nm. Po aktualizacji w chwili obecnej jest 270 koni i 540 nm. Tylko pojawił się problem ze sprzęgłem ponieważ zaczęło się slizgać, więc kupiłem całe kompletne sprzęgło wraz z kołem dwu masowym firmy LUK chciałem żeby było pancerne więc dodatkowo w firmie Makland obili mi tarczę materiałem kewlarowym JK02 okładzina jest z czterech części pisali że wszystko jest ok. i tak ma być no i było aż do nie dawna gdzie tarcza zaczęła się ślizgać na zimnym silniku, lecz gdy jest ciepły wtedy się nie ślizga Makland rozkłada ręce i nie ma pojęcia czemu tak się stało. Jutro mechanik będzie mi zrzucał skrzynię biegów w celu obejrzenia tarczy. Możę moment jest za wysoki względem docisku ? kiedyś ktoś miał podobny problem w A4 B7 "Kubica86" zakładał temat tylko tam w serii miał chyba 500 nm. i szykował sprzęgło na 600 NM. jak dobrze pamiętam ale ostatecznie nie napisał jak rozwiązał problem itd. myślę nad obiciem tarczy materiałem LUK 8090S może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ?