Arek741
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Arek741
Informacje
-
Imię
Arek
-
Miasto
Leżajsk
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AWX
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia Arek741
0
Reputacja
-
Potrzebny pilnie wsad do licznika 8E0920930T
Arek741 odpowiedział(a) na Arek741 temat w Audi A4 B6/B7
-
Potrzebny pilnie wsad do licznika 8E0920930T
Arek741 odpowiedział(a) na Arek741 temat w Audi A4 B6/B7
Tutaj wsad ECU z vag k+can ecu vag k can.bin -
Potrzebny pilnie wsad do licznika 8E0920930T
Arek741 odpowiedział(a) na Arek741 temat w Audi A4 B6/B7
Objawy to DEF. i error w miejscu przebiegu i błędy w sterownikach brak komunikacji z licznikiem. Immo mam tymaczosowo wyłączone prze vag k+can commander. (Adaptacje nowego licznika robiłem oczywiście z włączonym immo) Nie wchodzi też pin i nie da się nic adaptować. Rano podeślę eeprom ze starego licznika bo mam go na innym laptopie. -
Potrzebny pilnie wsad do licznika 8E0920930T
Arek741 odpowiedział(a) na Arek741 temat w Audi A4 B6/B7
Ogólnie padł mi aku jak bawiłem się eeprogramerem i przez to rozwaliło mi eeprom w licznku. To są wsady z nowego licznika. Czy jest możliwość korekty przebiegu? Miałem 331350 nalotu a tu jest ponad 375k. Mapa ECU Mapa Audi A4 B6 1 WWW.MEDIAFIRE.COM . Jeszcze jutro spróbuje odczekać 10 min tak jak piszesz. _Audi_B6HMJ04_V001 decrypted.BIN _Audi_B6HMJ04_V001 encrypted.BIN -
Potrzebny pilnie wsad do licznika 8E0920930T
Arek741 odpowiedział(a) na Arek741 temat w Audi A4 B6/B7
Tutaj jest wsad przed uszkodzeniem. Tylko źle sczytany w trybie newmode jako encrypted. Wgrywając go nic się nie zmienia. A jeśli chodzi o adaptacje drugiego licznika robię to jak jest np na tym filmie: PINy wchodzą tylko wyskakuje not OK _Audi_B6HMJ04_V001.bin -
Potrzebny pilnie wsad do licznika 8E0920930T
Arek741 odpowiedział(a) na Arek741 temat w Audi A4 B6/B7
Tylko w tym problem że już kupiłem drugi zegar i nie chce się zaadaptować w vcds. Wszystko robie jak należy. -
Pany już mi ręce opadają. Uszkodziłem wsad w liczniku eeprogramerem 1.19 mam zapis przed uszkodzeniem ale źle zczytany. Potrzebuję sprawnego wsadu encrypted.
-
Uszczelniacze wszystkie nowe, zadziorów nie usuwałem, wszystko książkowo wyregulowane, nowe śruby dokręcone tak jak trzeba.
-
Otóż jak w temacie mam taki problem z pompotryskami, które są świeżo po regeneracji jednak na blokach pomiarowych w programie VAG-COM nie wygląda to za ciekawie (parametry na rozgrzanym silniku). Czy miał ktoś z was podobny problem? Dodatko samochód ciężko pali na rozgrzanym silniku co było już przed regeneracją. Z góry dziękuje za odpowiedzi na moje pytania, pozdrawiam.
-
Jestem tu nowy posiadam A4 B6, mieszkam na podkarpaciu