Skocz do zawartości

Marcin1236

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Marcin1236

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Konstancin Jeziorna

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ALZ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

158 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Marcin1236

0

Reputacja

  1. Ja nie bardzo wiem jak to zrobić. Na takich tematach nie znam się szczerze. Powiem mechanikowi. Rozumiem żeby ustawić logi o takich wartościach 2+33?
  2. Byłem osobiście u mechanika sprawdził przy mnie kompresje i okazuje się że jest ok. Dalej przy dłuższym postoju dławi się strzela i na rozgrzanym odpala czasami za drugim razem. Ciągle pokazuje 7boga mieszankę. Nie mam już pojęcia co z tym zrobić i od czego zacząć bo przyczyn może być wiele
  3. Zgadzam się. Pomiar robił inny mechanik ja tego nie widziałem. Straciłem zaufanie do tych mechaników. Naciągają często na remont silnika. Za sprawdzenie kompresji i ustawienia rozrządu krzyknął mi 300 zł. Teraz mi nic nie pozostaje niż patrzyć na ręce mechanikowi który będzie mi poprawkę robił w ramach reklamacji
  4. Oddaje we wtorek. Lecz jak rozmawiałem z mechanikiem który robił remont to jest pewien że to nie silnik. Straciłem zaufanie do niego no i w ramach reklamacji odwali jeszcze większą fuszerkę. Ale nic mi nie pozostało. Jestem ciekaw co spieprzył. Mam też pytanie bo dodałem film co się dzieje po odpaleniu i czy przyczyną jest tylko ta kompresja na 2 cylindrze czy może też być inna przyczyna? Dodam że jadąc autem i po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają na 900 i odrazu samoistne chwilowe wahnięcie jest na 1500.
  5. No też tak myślę. Ale czy może być inna przyczyna? Dodam że na ciepłym silniku często gasnie przy pierwszym odpaleniu za drugim ok. W sumie po remoncie przejechane jest 500 km tydzień było ok po postoju weekendowym zaczęły się takie objawy
  6. VID_20200705_164421.mp4 Witam. Posiadam audi a4 7 1,6. Ostatnio zrobiłem remont silnika. Po dłuższym postoju na zimnym silniku auto przy odpaleniu dusi się strzela w dolot, wydobywa się biały dym z rury wydechowej obroty wahają się od zera do 600 nagle rosną na 2000 po czym spadają i jest ok. Na ciepłym silniku często za pierwszym razem gasnie. Pomiar kompresji wykazał na 3 cylindrach ok czyli po 14 a na drugim cylindrze dwa. Moje pytanie czy może być inna przyczyną niż źle zrobiony remont silnika?. Proszę o rady
×
×
  • Dodaj nową pozycję...