
Karol1226
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Karol1226

Informacje
-
Imię
Karol
-
Miasto
lubelskie
Auto
-
Model
S4 B8
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
3.0 TFSI V6
-
Kod silnika
CCBA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Karol1226 obserwuje zawartość Amortyzatory tył S4 B8 , Wymiennik ciepła , 3.0 TFSI - Stukanie z okolicy rozrządu i 5 innych
-
Witam, Chciałbym zamontować wydajniejszy wymiennik ciepła, żeby poprawić trochę chłodzenie. Jaki zestaw polecacie? Czytałem tez, ze dobrze zamontować dodatkowa pompę cieczy, ale czy to jest koniecznie? Tez gdzieś widziałem jakiś wpis, ze jakaś firma w Polsce robi taki wymiennik, który nie kosztuje miliona monet. Pozdrawiam
-
Ale pojawia się tylko na zimnym silniku jak odpalasz?
-
Potwierdzam, u mnie tez po podobnym dystansie jest już 90 stopni
-
Właśnie wiem, ze wiele aut na stage2 takich mocy nie robi dlatego chciałem skonsultować czy ktoś miał tak podobnie na stage1, szukałem po necie, ale najwyższa moc zrobiona jaka udało mi się znaleźć to 414km
-
Witam wszystkich. Chciałbym porównać swój wykres po stage1 z innymi autami z tego forum, nie jestem jakimś znawcą w tej dziedzinie dlatego chciałem to z wami skonsultować. Soft został zrobiony niedawno, auto jeździ bardzo przyjemnie teraz, ale dziwni mnie fakt, ze silnik zareagował tak na zmiany. Auto ze skrzynia manualna, wrzucone downpipe’y, customowa rura dolotowa na seryjnej puszce z filtrem K&N. Poniżej wrzucam wykres.
-
Katalizatory masz wyrzucone czy są seryjne?
-
A tak z ciekawości zapytam, żeby nie zakładać kolejnego tematu. Sa tu osoby co maja zrobiony stage1? Jakie wam moce wyszły w serii a jakie po sofcie?
-
To jakieś różnice w sterownikach są? Już mam dość tego auta, kapryśne strasznie się zrobiło
-
Dzięki wielkie za pomoc. Ze sprzedawcą gadałem, że jak coś będzie źle to mogę tą część zwrócić, więc tyle dobrego. Na allegro jednak nie wszyscy dobrze opisują te części a wizualnie wygląda jak u mnie. Jest jakaś różnica w dyfrach między automatem a manualem?
-
A gdzie znaleźć to oznaczenie na części?
-
Numer części znalazłem, ale na allegro nikt nie pisze numeru i bardziej po wyglądzie szukałem. Wydaje mi się, że ten powinien być, ale sprzedawca nie potrafi znaleźć numeru części, a z tego co wiem znajduje się po prawiej stronie od miejsca przykręcania wału napędowego. Ale za taką cenę to nie wiem czy nie zaryzykować, bo nowy to jednak koszt miliona monet allegro.pl ALLEGRO.PL
-
Wywala tam gdzie są sprzęgła. VIN: WAUDGAFL0BA159874
-
Aktywny
-
Witam. Mam mały problem z tylnym dyferencjałem. Sprawa wygląda tak, że odpowietrzeniem wyrzuca olej (tak około 200ml). Oleje zostały spuszczone i się ze sobą nie zmieszały, więc uszczelniacz w środku nie puścił, pompka rozebrana, wyczyszczona i też z nią wszystko okej. Zalane zostało wszystko nowymi olejami, zrobione testy, nic się nie działo. Po ponad 100km znowu most jest cały w oleju. Ktoś się spotkał z czymś takim i wie co to może być? Z tego co się dowiadywałem to koszt zestawu naprawczego to jakies 1200zł, a na aukcjach można znaleźć cały dyfer za 300zł. Pozdrawiam
-
Witam, Mam problem, wylał mi się jeden amortyzator na tylnej osi, więc czas na wymianę obu. Mechanik nie znalazł żadnych zamienników w intercarsie, zostało tylko aso, a koszt jednego amortyzatora to 650zł. Grzebałem w internecie i z zamienników znalazłem jedynie trw, bilsteina nie ma dostępnego. Może wiecie gdzie mogę dostać takie amorki? Jak nie znajdę to kupię oryginał w aso. Jeśli to pomoże to podaję numer oryginalnej części: 8K0513035AB. Dzięki wielkie za pomoc i pozdrawiam.